Naujienlaiškiai: tobulinkite el.pašto strategiją pasitelkę segmentavimą ir personalizavimą
Elektroninio pašto rinkodaros pasaulyje, kur pašto dėžutės nuolat užverstos pranešimais, labai svarbu išsiskirti iš kitų. Viena iš veiksmingiausių
Naujausi mūsų įrašai vartotojų patirties, elektroninių naujienlaiškių, SEO ir kitomis temomis.
Elektroninio pašto rinkodaros pasaulyje, kur pašto dėžutės nuolat užverstos pranešimais, labai svarbu išsiskirti iš kitų. Viena iš veiksmingiausių
Email marketingas, nepaisant besiplečiančios skaitmeninės rinkodaros platformų įvairovės, išlieka vienu iš pagrindinių ir efektyviausių įrankių verslui siekti savo
Kuriant vartotojo kelionės žemėlapį labai svarbu identifikuoti pačius pirkėjus arba kaip mes vadiname pirkėjų personas. Norint įvardinti el.
Kaip sėkmingai plėtoti savo verslą internete? Elektroninės parduotuvės yra galingas įrankis, kuris suteikia galimybę pasiekti daug didesnį klientų
Supranti, kad tavo svetainė negeneruoja pakankamo vartotojų srauto, tavęs nėra Google arba esi, tik trečiame puslapyje. Visi kalba
Kodėl elektroninės parduotuvės yra ateitis Elektroninės parduotuvės yra sparčiai populiarėjanti verslo sritis, kuri turi didelį potencialą padidinti jūsų
Elektroninės parduotuvės suteikia daug galimybių verslui augti ir pasiekti platesnę klientų auditoriją. Tačiau, norint pasiekti sėkmę šioje srityje,
Kodėl elektroninės parduotuvės auditas yra svarbus jūsų verslui? Elektroninės parduotuvės šiandien yra beveik neįsivaizduojamas verslo dalis. Tačiau, norint
Kas yra elektroninės parduotuvės auditas ir kodėl jis naudingas? Elektroninės parduotuvės auditas yra procesas, kurio metu įvertinamas verslo
Kas yra atmetimo rodiklis el. prekybos svetainėje ir kaip jį sumažinti? Atmetimo rodiklis – tai procentas vartotojų, kurie
SEO auditas skirtas atrasti didžiausias problemas, kurios trukdo būti atrandamiems aukščiau Google paieškoje. SEO nėra vienkartinė veikla, o nuoseklus darbas.
Šiame įraše apie pagrindines žymas (tags) – kiek reikia turėti H1 žymų viename puslapyje ir kt.