SEO auditas

Atrasime ir ištaisysime klaidas, trukdančias augti ​

SEO auditas yra itin svarbus žinsgnis pradedant optimizavimo darbus. 

Pilna ir išsami SEO analizė leis pamatyti didžiausias klaidas ir atrasti svetainės dalis, kurias ištaisius jūsų verslas augs greičiau. 

email marketingas, seo auditas

Kaip atliekame SEO auditą?

01

Analizė ir duomenys

Nagrinėjame skirtingus svetainės aspektus - įskaitant turinį, techninę infrastruktūrą, nuorodų struktūrą ir kt.

Naudojame skirtingas analizės programas siekdami surinkti kuo daugiau duomenų - Google search console, Google speed insight, Semrush, Ahrefs, Screaming frog ir kt.

03

Veiksmų planas

Sudarome veiksmų planą, kuriame nurodomos konkrečios priemonės, jų eiliškumas ir ką bei kaip reikėtų keisti.

Klaidas koreguoti gali tiek pats klientas pagal rekomendacijas, tiek ir mes. Pagal susitarimą.

02

Klaidos

Identifikuojame klaidas, kurios gali trukdyti svetainės optimizavimui ir jas klasifikuojame pagal įtaką ir sudėtingumą.

Remiantis surinktais duomenimis, klientams teikiame konkrečias rekomendacijas kaip pagerinti svetainės darbą.

04

Raktažodžiai

Į SEO auditą įtraukiame ir raktažodžių tyrimą - atrenkame pagrindinius raktažodžius, juos papildome, suburiame į giminingus klasterius.

Klientai dalijasi

Atsiliepimai apie SEO paslaugas iš klientų

Reikalingas SEO auditas?

Nesate patenkinti rezultatais ir reikalingas SEO auditas?
Susisiekite su mumis ir aptarkime iškilusį poreikį.
Atliksime SEO auditą per 3 darbo dienas

El. paštas

info@develio.lt

Paskambinkite

+370 615 14 712

Itin svarbu

SEO auditas ir svarbiausi aspektai

1. Greitis

Paieškos varikliai itin vertina greitą ir efektyvų svetainės darbą. Ir kuo toliau, tuo labiau vertins.

Todėl itin svarbu užtikrinti, kad svetainė veiktų maksimaliai greitai ir stabiliai. Tai užtikrins geriausią lankytojų patirtį, o tai itin svarbu paieškos svetainėms.
Užtikrindami tinkamą svetainės greitį galėsite pasiekti geresnes pozicijas paieškos svetainėse.

2. Mobilumas

Mobiliųjų įrenginių naudojimas internete nuolat didėja, todėl svarbu, kad svetainė būtų optimaliai pritaikyta mobiliems įrenginiams.

Tai apima ne tik techninę optimizaciją, bet ir tinkamą turinio pritaikymą mobiliems vartotojams.

3. Techninės klaidos

Neteisingai parašytas arba netinkamai optimizuotas svetainės kodas gali turėti neigiamos įtakos jos optimizavimui.

Tad svarbu reguliariai tikrinti svetainės kodą ir taisyti rastas klaidas, siekiant pagerinti jos pozicijas paieškos sistemose.
konkurentų analizė

Techninis SEO auditas

Techninio SEO audito tikslas yra identifikuoti techninius trūkumus, kurie gali trukdyti svetainės atvaizdavimui paieškos svetainėse.

Tai ne tik padeda pagerinti svetainės matomumą paieškos rezultatuose, bet ir patobulina bendrą vartotojo patirtį tinklapyje.

Gerai atliktas techninis SEO auditas padeda užkirsti kelią potencialiems sutrikimams ateityje.

SEO AUDITAS​

Kas yra techninis SEO auditas? ​

Techninis SEO auditas yra procesas, kurio metu išsamiai tiriama svetainės techninė infrastruktūra ir kodas siekiant pagerinti jos atvaizdavimą paieškos svetainėse.

Šio audito metu atliksime svetainės analizę ir parengsime detalią techninę dokumentaciją. 

Techninis auditas yra svarbi SEO paslaugos dalis. Audito metu apžvelgiame: 

Tikriname ar svetainėje yra robots.txt ir sitemap.xml failai, ar jie yra tinkamai sukonfigūruoti ir ar pasiekiami paieškos robotams.

Robots.txt leidžia kontroliuoti, kuriuos svetainės puslapius paieškos sistemos gali indeksuoti, o sitemap.xml padeda paieškos sistemoms suprasti tinklapio struktūrą ir efektyviau atrasti ir indeksuoti svetainės turinį.

Netinkama šių failų konfigūracija neigiamai veikia svetainės rezultatus paieškoje 

Pasitaikančios klaidos:

  • robots.txt faile netyčia uždraustas svarbių svetainės puslapių indeksavimas.

  • sitemap.xml faile trūksta puslapių arba jame yra neaktuali informacija.

Tikrinamas svetainės veikimo greitis ir Core Web Vitals rodikliai,  tokie kaip Largest Contentful Paint (LCP), Interaction To Next Paint (INP), Cumulative Layout Shift (CLS).

Greita svetainės sparta ir geri Core Web Vitals rodikliai gerina vartotojo patirtį ir turi teigiamos įtakos paieškos rezultatams.

Identifikuojame turinį, kuris pasikartoja daugiau nei viename URL puslapyje.

Dubliuotas turinys gali klaidinti paieškos robotus ir dėl to jie gali neteisingai indeksuoti turinį arba sumažinti svetainės reitingą.

Tvarkant šią problemą, užtikrinama, kad paieškos sistemoms būtų aišku, kuris puslapis turėtų būti indeksuojamas pirmenybės tvarka.

Pasitaikančios klaidos: 

  • Panašus ar identiškas turinys skirtinguose puslapiuose (URL).

  • „WWW“ ir „ne-WWW“, taip pat „http“ ir „https“ versijų dublikavimas.

Tikriname ar svetainėje nėra „sulūžusių” puslapių (404 klaida) bei nuorodų, kurios veda į neegzistuojančius puslapius.

Sulūžusios nuorodos sukelia blogą vartotojo patirtį ir neigiamai veikia svetainės reitingą paieškos sistemose. Taisant šias klaidas, gerinama navigacija svetainėje ir vartotojo patirtis.

Pasitaikančios klaidos:

  • Perkeltų ar pašalintų puslapių nebuvimas.

Vertinamas tinklapio greitis (mobile ir desktop) bei kaip svetainė veikia mobiliesiems įrenginiams pritaikytame formate.

Optimizuotas svetainės greitis ir pritaikymas mobiliesiems įrenginiams gerina vartotojo patirtį. O tai yra svarbus veiksnys paieškos sistemoms. 

Vis didesnė dalis vartotojų naršo internete naudodami mobiliuosius telefonus, todėl itin svarbu užtikrinti gerą jų patirtį.

Pasitaikančios klaidos:

  • Per ilgas puslapio krovimo laikas mobiliesiems įrenginiams.

  • Nepritaikytas dizainas mobiliems įrenginiams – sunkiai naudojami ir paspaudžiami meniu, mygtukai ir kt..

Tikriname ar svetainė naudoja „breadcrumbs“ navigaciją ir ar tinkamai įgyvendintas puslapiavimas.

Minėta „breadcrumbs“ navigacija padeda vartotojams lengviau orientuotis svetainėje ir suprasti jos struktūrą (prireikus galima grįžti vienu ar keliais žingsniais atgal ir t.t.).

Tinkamas puslapiavimas užtikrina sklandų vartotojo naršymą ir pagerina jo patirtį, taip pat padeda paieškos sistemoms efektyviau indeksuoti puslapius.

Pasitaikančios klaidos:

  • Trūksta „breadcrumbs“ navigacijos, dėl ko vartotojams sunku suprasti svetainės struktūrą.

  •  Netinkamai įgyvendintas puslapiavimas.

Neindeksuoti svetainės puslapiai yra tie, kurių paieškos sistemos neįtraukia į paieškos rezultatus.

Tai gali atsitikti dėl įvairių priežasčių, įskaitant robots.txt failo nustatymų, noindex žymų, neteisingos struktūros, nekokybiško turinio, neinicijavimo indeksuoti konkretaus puslapio. 

 

Pasitaikančios klaidos:

  • robots.txt failo klaidinga konfigūracija, uždraudžianti paieškos robotams naršyti svarbius tinklapio puslapius.

  • noindex meta žymų naudojimas puslapiuose, kurie turėtų būti indeksuojami.

  • Nekokybiškas ir neišsamus turinys. 

Vidinis SEO Auditas

Dėmesys vidinio SEO audito metu

Internetinių svetainių analizė​
vartotojo kelionės žemėlapis, seo paslaugos

Mūsų patirtis

Dažniausiai atrandamos klaidos SEO audito metu

Neoptimizuoti puslapiai

Skamba ironiškai, bet tai viena paprasčiausių bei dažniausiai atrandamų problemų SEO audito metu.
Jei puslapiai neturi tinkamai įterptų raktažodžių, antraščių ar kitų SEO elementų, jiems bus sunku būt atrandamiems paiškos svetainėse.

Netinkami URL

Netinkamai sukurti URL adresai, itin ilgi URL adresai, URL turintys neaiškius simbolius ar skaičius, URL, kuriuose nėra paminėtas raktažodis ir kitos panašios problemos dažnai trukdo siekti gerų rezultatų paieškoje.

Lėtas veikimas

Lėtas puslapių krovimas (ypatingai mobilioje versijoje) turi neigiamą įtaką vartotojų patirčiai bei rezultatams paieškoje.
Dažnai tai būna dėl per didelių paveikslėlių dydžių, blogo serverio atsako laiko ar kitų techninių problemų.

Nuorodų trūkumas

Svetainės turinys vertinamas pagal jos nuorodų kokybę ir kiekį. Jei svetainė neturi tinkamų išorinių ar vidinių nuorodų, tai turės įtakos jos matomumui paieškos svetainėse. Vidinis SEO optimizavimas yra skirtas ištaisyti klaidas puslapyje ir siekti aukštesnių pozicijų paieškos svetainėse.

programos

Įrankiai naudojami audito metu

Seo auditas

Dažniausiai užduodami klausimai

SEO auditas yra išsamus svetainės vertinimas, skirtas įvertinti esamą situaciją ir tinkamumą paieškos vartikliams.

SEO audito metu vertiname skirtingus kriterijus  siekdami nustatyti ir taisyti problemas, kurios gali trukdyti svetainės matomumui paieškos rezultatuose.

Auditas yra pirminė ir labai svarbi SEO paslaugos dalis. 

SEO auditas padeda identifikuoti problemas, kurios gali trukdyti svetainės matomumui paieškos sistemose.

SEO darbai visuomet pradedami nuo audito ir analizės, siekiant įvertinti esamą situaciją bei potencialą. 

Tik po išsamios SEO analizės verta pradėti darbus ir kalbėti apie kryptis, kuriomis bus einama optimizuojant tinklapį ar elektroninę parduotuvę. 

SEO auditą rekomenduojame atlikti darbų su optimizavimo specialistais pradžioje.

Taip pat šią analizę galima atlikti reguliariai, ypač po svarbių svetainės pokyčių (dizaino keitimas, svetainės atnaujinimas, struktūros pakeitimas ir kt.). 

Arba kai pastebimi pokyčiai natūralioje paieškoje – dažniausiai ženkliai nukritus pozicijoms.

Darbų pradžioje patariame atlikti išsamų SEO auditą. Vėliau vykdant optimizavimo veiklą auditą galite atlikti mažesne apimtimi kas pusę metų ar metus. 

Atliekant SEO auditą dažniausiai naudojame Semrush, Ahrefs, Screaming frog, Ubersuggest, Google search console programas bei skirtingus naršyklių plėtinius.

Šie įrankiai padeda surinkti reikalingą informaciją ir atlikti išsamią svetainės analizę.

Nors įmanoma atlikti paprastą SEO auditą naudojant įvairias internetines priemones ir instrukcijas, išsamus ir kruopštus auditas reikalauja tam tikros patirties ir žinių.

Todėl, jei neturite reikiamos patirties, geriau pasitikėti profesionaliais SEO specialistais, kurie galės atlikti išsamesnį ir efektyvesnį auditą.

Nepatariame pasitikėti nemokamais SEO įrankiais ar demo versijomis. Jos dažnais nebūna tikslios. 

Taip pat SEO audito metu yra labai svarbu prioritezuoti darbus ir įvertinti, kurie darbai leis tikėtis greitesnio efekto. 

SEO audito kaina priklauso nuo jūsų svetainėse dydžio, ar tai didelė elektroninė parduotuvė ar maža įvaizdinė svetainė. 

SEO audito kaina prasideda nuo 450 Є. 

Taip, internetinių svetainių analizė apima ir SEO auditą. Manome, kad SEO yra kritinė ir labai svarbi kiekvieno tinklapio sėkmės dalis. Todėl vertinant tinklapį būtina apžvelgti ir SEO pusę. 

SEO auditas ir Google search console

Google Search Console (GSC) yra neįkainojamas įrankis atliekant išsamensį SEO auditą. Jis suteikia autentiškų duomenų ir parodo kaip jūsų svetainė rodoma paieškos rezultatuose.

GSC leidžia greitai sužinoti, ar visi svetainės puslapiai yra indeksuoti. Čia taip pat galite pamatyti, kokiomis raktinėmis frazėmis lankytojai randa jūsų svetainę.

Taip pat puslapių rodiklius, įskaitant spustelėjimų, peržiūrų skaičių, vidutinę poziciją paieškoje ir spustelėjimų bei peržiūrų santykį. 

Google search console leidžia atrasti neveikiančias nuorodas, klaidingai nukreipiančius URL ir kitas problemas, kurios gali turėti neigiamą įtaką jūsų svetainės reitingams.

Investuokite į detalų SEO auditą ir stebėkite kaip jūsų tinklapis pasiekia aukštesnes pozicijas paieškos sistemose. Jūsų verslo sėkmė yra vos kelių mygtukų paspaudimų atstumu. 

Besidubliuojantis
turinys
SEMrush teigia, kad apie 50% svetainių turi bent vieną puslapį su dublikuotu turiniu, kuris gali neigiamai paveikti jų SEO reitingus. ScreamingFrog leidžia lengvai atrasti puslapius su besikartojančiu turiniu.
Atgalinės
nuorodos
Anot Ahrefs atlikto tyrimo, svetainės su aukštesniu domeno autoritetu, kuris dažnai yra susijęs su kokybiškomis atgalinėmis nuorodomis, gali būti iki 10 kartų aukštesnėse paieškos puslapių pozicijose.
Atmetimo
rodikliai
Google atlikto tyrimo duomenimis, puslapiai, kurių užsikrovimas trunka ilgiau nei 3 sekundes, pasiekia iki 53% didesnį atmetimo (bounce) procentą. Užtikrinkite, kad jūsų svetainė veiktų kuo greičiau ir sparčiau.
Optimizuoti
aprašymai
Tinkamai optimizuoti meta aprašymai ir antraštės gali padidinti CTR (Click-Through Rate) paieškos rezultatų puslapyje iki 20%. Meta aprašymuose naudokite kuo tikslesnę informaciją, taip pat nepamirškite naudoti skaičių, skliaustelių, pasistenkite užkabinti vartotoją įdomiu pasiūlymu ar faktu.

Audito dažnis

Kaip dažnai atlikti SEO auditą?

Paieškos sistemų algoritmai ir rinka nuolat keičiasi, o tai reiškia, kad svetainės SEO būklė taip pat turėtų būti reguliariai peržiūrima.

Rekomenduojama atlikti SEO auditą bent kartą per metus. Tačiau, priklausomai nuo aplinkybių, gali prireikti dažnesnių audito sesijų. 

Jei jūsų internetinė svetainė yra didelė ir nuolat pasipildo naujais puslapiais bei prekėmis ar paslaugomis, naudinga auditą atlikti bent kartą per metus. 

Kada atlikti auditą?

- Po svetainės atnaujinimų: bet kokie dizaino ar techniniai pakeitimai gali turėti įtakos jūsų SEO rezultatams, tad svarbu atlikti auditą ir įvertinti pakeitimų poveikį.

- Prieš atliekant svetainės atnaujinimus: Planuojant bet kokius svetainės atnaujinimus, naudinga turėti aiškią SEO situacijos vaizdą.

- Pastebėjus reitingų ir organinio srauto sumažėjimą: Jeigu pastebite staigius neigiamus pokyčius, SEO auditas padės nustatyti priežastis.

Profilaktikai: Reguliariai atliekamas SEO auditas padeda išvengti galimų problemų.

Kam reikalingas auditas?

SEO auditas yra naudingas svetainės savininkams, norintiems pagerinti savo internetinio puslapio matomumą paieškos sistemose.

Auditas ypač naudingas, jeigu su gautais rezultatais dirba SEO specialistas, siekiantis tobulinti svetainės SEO strategiją.

Svarbu, kad SEO specialistai, programuotojai ir dizaineriai bendradarbiautų ir rastų optimalius sprendimus, atsižvelgdami į kiekvienos srities reikalavimus ir galimybes. Efektyvus bendradarbiavimas yra raktas į tinkamą svetainės optimizaciją, o SEO auditas - puiki pradžia šiam procesui.

Mumis pasitiki

Prisijunkite prie jau mus pasirinkusių

Susisiekime

Parašykite mums laišką

Pasidalinkite su kokiais iššūkiais susiduria Jūsų verslas ir kaip galėtume jums padėti. 

Aptarkime

Nemokama konsultacija

Aptarkime Jūsų poreikius nemokamos konsultacijos metu