9 email marketingo automatizacijos, kurias turite naudoti dabar

email marketingas

Uždirbkite pinigus miegodami. El. prekyboje galima pajamas gauti per email marketingo kanalą ir nepaspaudus mygtuko „siųsti”.

Kaip tai padaryti? Atsakymas paprastas, nors gali pasirodyti ir sudėtingas – el. pašto automatizavimas arba laiškų sekos.

El. laiškų sekos – tai pranešimai, kurie automatiškai siunčiami klientams, atsižvelgiant į jų veiksmus (pavyzdžiui, krepšelio atsisakymą), svarbius įvykius (pavyzdžiui, jubiliejus) ar kitus trigerius. Jų tikslas – palaikyti santykius su klientais ir skatinti juos pirkti.

El. pašto automatizavimo tikslas – suasmeninti rinkodaros patirtį.

Dauguma elektroninės komercijos verslų naudoja el. pašto automatizavimą, kad užmegztų ryšius su tiksline auditorija, parduotų daugiau produktų ir, žinoma, padidintų pajamas.

Jei dar tik pradedate naudotis el. pašto automatizavimo sistema arba norite išplėsti turimą veiklą, pateikiame 8 elektroninių laiškų automatizavimo pavyzdžius, kuriuos galite nustatyti jau šiandien ir pradėti gauti daugiau pajamų.

1. Pasveikinimo laiškai

Skatina prekės ženklo žinomumą

Pasveikinimo seka yra puikus el. pašto automatizavimo būdas, skirtas naujiems prenumeratoriams pasveikinti su jūsų prekės ženklu.

Tai galimybė padaryti gerą pirmąjį įspūdį ir pristatyti savo prekės ženklo idėją bei privalumus taip, kad su naujokais būtų užmegzti nuoširdūs santykiai.

Šioje laiškų serijoje nesistenkite parduoti. Tiesiog prisistatykite, parodykite save iš geriausios pusės, bet per daug nesigirkite.

Pristatykite savo pliusus (nemokamo pristatymo galimybes ir rėžius, dovanas ar kt.), nepamirškite gražių nuotraukų. Tai puiki proga kalbėti apie viziją, pristatyti tvarumo veiklas ir pan.

Naudokite pasisveikinimo seriją kaip galimybę nustatyti prekės ženklo toną, tačiau nepersistenkite.

2. Naršymo palikimo laiškai

Parduokite papildomai

Naršymo palikimo laiškai yra dažnai praleidžiama automatizavimo priemonė, kuri gali suteikti elektroninės parduotuvėms nedidelį konkurencinį pranašumą.

Naudojant šį automatizavimą, jūsų prenumeratoriai gauna pranešimus pagal produktų puslapius, kuriuos jie peržiūrėjo jūsų svetainėje. Bet nepirko ir nesidėjo į krepšelį.

Skirtingai nei elektroninis laiškas apie apleistą krepšelį, naršymo atsisakymo laiškas primena klientams apie tai, ką jie žiūrėjo – net jei jie neįdėjo to į krepšelį.

Produktų rekomendacijos yra puikus būdas pratęsti pirkėjo naršymą internete – elektroniniame laiške, o ne svetainėje.

Patarimas: turėsite daugiau galimybių parduoti ne tik primindami pirkėjams apie produktą, kurį jie apleido naršydami, bet ir siųsdami panašių produktų, kurie jiems gali patikti, pasiūlymus. Taip padidinsite savo galimybes užkabinti pirkėją.

P.s. kalbant apie konkurentų pranašumą siūlome nepamiršti ir juos vertinti. Teikiame konkurentų analizės paslaugą, kurios pagalba galėsite aiškiau ir lengviau planuoti savo veiksmus.

email marketingas

3. Pamesto krepšelio automatizavimas

Didinkite pajamas

Mes visi esame užsiėmę. Jūsų potencialūs vartotojai taip pat.

Net jei jie ir įsideda prekę į krepšelį, gali būti, kad taip ir nepavyks užbaigti pirkimo, nes pradėjo švilpti virdulys, verkia vaikas arba jau metas vakarieniauti. Ir tai yra normalu.

Elektroninis laiškas apie paliktą krepšelį gali sugrąžinti išsiblaškiusį arba išblaškytą pirkėją užbaigti pirkimą.

Kad padidintumėte tikimybę pasiekti pardavimą, idealus automatinis apleisto krepšelio laiškas turėtų dinaminis – konkretaus prenumeratoriaus pridėto produkto paveikslėliu, kad kiekvieno pirkėjo krepšelis būtų unikalus ir atitiktų jo pirkimą.

Pamesto krepšelio automatizacijos laišką siųskite ne vieną. Kurkite laiškų seką iš bent trijų laiškų ir skirtingai prieikite prie vartotojo.

Priminkite jam, papasakokite apie jam aktualius jūsų privalumus, suteikite nuolaidos kodą, kad įtikintumėt iki galo.

Patarimas: nemažai el. parduotuvių į pamesto krepšelio el. laišką įkelia nuolaidos kodą. Tačiau patariame nepradėti nuo nuolaidos pirmame laiške. Palikite tai trečiam laiškui. Taip pat nepradėkite nuo didelių nuolaidų (15-20%), kad paskatintumėte žmogų užbaigti pirkimą. Kartais užtenka tik priminimo. Kai pradedate intensyviai naudoti daugybę akcijų ir nuolaidų, tampa sunku sugrįžti.

4. Padėkos laiškai

(Thank you) tipo laiškai kuria asmeninį ryšį

Padėkos laiškai, po pirkimo, padeda kurti klientų lojalumą ir santykį su jais.

Interneto pasaulyje, kuriame pasiūlymai, akcijos ir išpardavimai atrodo yra begaliniai, trumpa padėka gali labai padėti vartotojui pasijusti ypatingam, kad jis pasirinko jūsų produktus ir paslaugas. Bent šiek tiek.

Patarimas: testuokite laiškus. Atlikite testą į kurį naujienlaiškį geriau reaguos jūsų auditoriją – tik į tekstinį ar 99% turinio laiške užimančius paveikslėlius. Jus gali nustebins, kad dalis auditorijos geriau reaguos į paprasto teksto el. laišką, kuris labiau primena žmogaus rašytą laišką.

5. Mokomieji laiškai

Edukuoja ir leidžia tinkamai naudotis produktu

Mokomasis automatinis el. laiškas – dar vienas po pirkimo siunčiamų el. laiškų tipas. Tai puiku proga edikuoti klientą, kaip naudoti, prižiūrėti, valyti ar surinkti įsigytą produktą.

Šio tipo el. laiškai leidžia sumažinti klientų aptarnavimo užklausų skaičių ir mažina netinkamą produkto naudojimą.

Mokomasis el. laiškas yra labai svarbus, nes supaprastina prekių naudojimo procesą naujokams ir sukuria puikią klientų patirtį. O patenkintas klientas greičiausiai taps nuolatiniu klientu.

Rodykite klientui dėmesį visuomet.

Beje jei kalbame apie geresnę kliento patirtį norime supažindinti su vienu svarbiu dalyku – Internetinių svetainių analizė. Ši paslauga leis atrasti vietas jūsų svetainėje, kurios trukdo pirkėjui konvertuoti.

Patarimas: Apsvarstykite galimybę įtraukti mokomąjį turinį į užsakymo patvirtinimo el. laiškus, taip visi vartotojai gaus šio tipo laiškus ir tai nebus vertinama kaip reklama.

6. Produktų apžvalgų automatizavimas

Po pirkimo prašykite pirkimų palikti atsiliepimą ar užpildyti apklausos formą. Tokio tipo automatizavimas padės kurti santykį su pirkėju ir sužinoti naudingų įžvalgų.

Produkto atsiliepimų automatizavimas padidina galimybes išgirsti iš klientų apie jų patirtį.

Siųsdami pirkėjui laiškus po tam tikro laiko (naudodami laiko atidėjimą), galėsite gauti atsiliepimą kai pirkėjas jau bus išbandęs jūsų prekę.

Patarimas: Ne kiekviena produkto apžvalga bus teigiama. Ir tai puiku. Kritiški atsiliepimai padės jums augti ir tobulinti siūlomus produktus ar paslaugas. Jei kas nors palieka neigiamą atsiliepimą, laikykite tai kaip galimybe išklausyti klientą, suprasti jo skaudulius, išspręsti problemą ir parodyti, kad jums rūpi. Galų gale jei pirkėjas išsikalbės apie savo blogą patirtį apklausoje, jų gausite įžvalgų, o jis galimai nepaliks tokio atsiliepimo viešai.

Leiskite klientams išsikalbėti.

email marketingas ir automatizuoti laiškai

7. Papildymo laiškai

Primena klientams, kad atėjo laikas pirkti

El. parduotuvėms, parduodančioms produktus, kurie paprastai perkami pakartotinai, pavyzdžiui, plataus vartojimo prekių ženklams ir grožio produktams, papildymo laiškai gali būti puiki priemonė pakartotiniams pardavimams.

Šios automatinės sekos informuoja klientus, kad jų atsargos gali baigtis ir kad laikas atsinaujinti.

Patarimas: kiekvienas klientas yra skirtingas. Užuot sukūrę universalias papildymo sekas, kurios išsiunčiamos atsižvelgiant į vidutinio produkto ciklo trukmę, naudokite skirtingas taktikas ir trukmes. Taip bandykite atrasti geriausiai veikiančią formulę.

8. Jau turime prekę laiškai

Žinojimas apie informavimą kai prekės vėl atsiras sandėlyje, skatina pirkėjus užsiregistruoti. Taip jie gaus laišką, kai tam tikra prekė vėl bus sandėlyje.

Taip leisite šiems klientams pasijusti ypatingais ir susisiekti su jais pirmieji, kai prekė bus prieinama.

Patarimas: nustatykite minimalių atsargų kiekio taisykles, pagal kurias klientams būtų pranešama apie atsargų papildymą. Tikrai nenorėtumėte pranešti 100 klientų, kad populiari prekė vėl yra sandėlyje, nors tų prekių yra tik 10.

9. Gimtadienio laiškų sekos

Naudodami registracijos formas, galite rinkti informaciją apie savo auditoriją, kuri leis jums suasmeninti būsimus pranešimus. Klausimai gali būti tokie:

  • Kada jų gimtadienis?
  • Kam jie perka?
  • Kokios produktų kategorijos domina labiausiai? Ir kt.

Gimtadienio el. laiško automatizavimas yra vienas iš būdų panaudoti iš anksto surinktą informaciją siekiant užmegzti gilesnį asmeninį ryšį su savo klientais.

Švęskite jų ypatingą dieną, pasiūlydami kupono kodą, nemokamą pristatymą, gimtadienio dovaną ar tiesiog paminėdami šią dieną.

Patarimas: gimtadieniai – nėra vienintelė proga. Pažymėkite klientus pagal jų pirmojo pirkimo datą ir įtraukite juos į jubiliejinių el. laiškų srautą kitiems metams. Jei prekiaujate kūdikių prekėmis, rinkite informaciją apie gimdymo datas ir atitinkamai nustatykite automatizaciją. Maišykite ir derinkite šias idėjas kaip atrodo tinkamiausia jūsų prekės ženklui.

Pabaigai

Kaip matote yra daugybė būtų išnaudoti automatizuotus naujienaiškius gerinant santykį su klientu ir didinant pardavimus.

Kuo daugiau įdėsite darbo į bendravimą su klientais, tuo daugiau jie atsidėkos. Jei reikia pagalbos su elektroninių laiškų marketingu, susisiekite ir aptarkime.

Mumis pasitiki

Prisijunkite prie jau mus pasirinkusių

Susisiekime

Parašykite mums laišką

Pasidalinkite su kokiais iššūkiais susiduria Jūsų verslas ir kaip galėtume jums padėti. 

Aptarkime

Nemokama konsultacija

Aptarkime Jūsų poreikius nemokamos konsultacijos metu