Internetinių svetainių analizė

Didinkite pardavimus gerindami vartotojo patirtį jūsų elektroninėje parduotuvėje ar įvaizdiniame tinklapyje.

Efektyvesnė ir sklandesnė jūsų el. parduotuvės lankytojo patirtis - didesni pardavimai ir aukštesnis ROI.

Internetinės svetainės analizė

Kodėl tai kuria vertę?

Atrandamos kliūtys trukdančios konvertuoti

Internetinės svetainės analizės metu atrandame vietas, kurios trukdo pirkėjui sklandžiai užbaigti procesą ir konvertuoti.

Remiamės oficialiais tyrimais ir patikimomis ekspertinėmis išvadomis.

Geriau suprantamas klientas

Atlikus analizę galima lengviau suprasti jūsų pirkėjų ar el. parduotuvės lankytojų lūkesčius bei siekius.

Supratus klientų iššūkius galėsite priimti duomenimis pagrįstus sprendimus.

Silpniausios vietos pirkėjo kelyje

Audito metu atkreipiame dėmesį į silpniausias jūsų projekto vietas, kurias patobulinus galėtumėte gauti daugiau pajamų.

Kartais tiesiog pakanka specialisto iš šono, kuris parodytų jums patiems žinomas, bet del nežinomų priežasčių nekeičiamas svetainės dalis.

Internetinių svetainių analizė

Žvilgsnis iš šono

Internetinės svetainės analizė leidžia pažvelgti į jūsų verslą nešališkai iš šono ir pamatyti taisytinas vietas.

Klaidas elektroninėje parduotuvėje galite matyti kiekvieną dieną, bet pripratusi akis jų nebepastebi.

Tad siūlome patyrusį, ekspertinį žvilgsnį iš šono, kuris leis pagerinti vartotojo patirtį ir jūsų projekto pajamas.

internetiniu svetainiu analize

interneto svetainių optimizavimas

Kaip atliekame auditą?

1. Vartotojo patirties analizė

Nustatome svarbiausias pirkėjo kelionės tobulintinas vietas.

2. Techninis auditas

Analizuojame techninius parametrus, kurie yra svarbiausi tinkamam veikimui.

3. Seo auditas

Atliekame pirminį SEO auditą, kuris leidžia įvertinti projekto matomumą paieškos sistemose, kategorijų, produktų ar kitų puslapių atikimą raktažodžiams.

4. Automatinių laiškų auditas

Vertiname ir teikiame patarimus automatizuotiems el. laiškams ir jų sekoms - ar visos elektroninės prekybos laiškų sekos yra išnaudojamos, ar jos yra aiškios ir efektyvios.

5. Svetainės saugumas

Įvertiname jūsų el. parduotuvės saugumą pagal gerąsias praktikas.

Internetinės svetainės analizė

Kaip vyksta procesas?

1. Ataskaita

Daugiau nei 30 puslapių audito ataskaita su bent 60 prioritetinių patobulinimų pasiūlymų.

2. Parengimas

Parengimo laikas: Priklausomai nuo projekto apimties, auditorių užimtumo įprastai pilnas auditas atliekamas apie 7-10 darbo dienų.

3. Aptarimas

1-2 valandų trukmės vaizdo konferencija su jūsų komanda audito rezultatams aptarti.

Darbai kalba už save

Mus rekomenduoja

Susisiekime

Parašykite mums laišką

Domitės internetinės svetainės analize? Parašykite mums laišką ir įvardinkite su kokiais iššūkiais susiduria Jūsų verslas. 

Aptarkime

Nemokama konsultacija

Internetinių svetainių analizė dažniausiai prasideda nuo nemokamos konsultacijos, kad galėtume geriau suprasti kylančius iššūkius ir jūsų siekius. Aptarkime juos. 

Internetinių svetainių analizė

Sėkmingi auditai ir jų istorijos

Massada
Internetinės svetainės analizės metu atskleista, kad ribotos apmokėjimo galimybės ir pristatymo būdai blogina konversiją. Taip pat nebūtinų laukelių pildymas sudaro prielaidas pirkimo neužbaigimui.

Įvertinta, kad vartotojus gali klaidinti netiksliai įvardintos prekių kategorijos, kurių pavadinimai nėra tapatūs su vartotojų ieškomais raktažodžiais ir tai mažina galimybes būti atrandamiems natūralioje paieškoje ir taip gana konkurencingoje nišoje.
Evaday logo
Analizės metu įvertinta, kad greitaveikos problemos, vartotojams neaiškus būtinų pildyti laukelių kiekis labiausiai kenkė gerajai vartotojo patirčiai ir konversijai.

Audito metu taip pat įvertintas poreikis optimalesniam SEO optimizavimui. Taip pat išnaudojus plačiau automatinius naujienlaiškius būtų galima padidinti pardavimus pirkimo neužbaigusiems ar jau pirkusiems klientams.

Internetinių svetainių analizė

Dažniausiai užduodami klausimai

El. parduotuvės vartotojų elgesio stebėjimas leidžia suprasti, kaip jie sąveikauja su svetaine, kokie puslapiai yra populiariausi, kur jie praleidžia daugiausia laiko, ir padeda tobulinti svetainės naudotojo patirtį.

Taip pat leidžia pamatyti, kuriuose puslapiuose vartotojai „užstrigo” ir galų gale paliko internetinę svetainę neatlikę jokio jums naudingo veiksmo. 

Dažniausiai naudojamos analizės priemonės yra Google Analytics, Hotjar, Moz, SEMrush, Screaming frog, Ahrefs ir kitos, leidžiančios stebėti svarbius veiksnius.

Naudodami šias programas galime matyti vartotojų kiekį, naršymo įpročius, ar svetainė tinkamai optimizuota ir ar ją gali atrasti vartotojai natūralioje paieškoje ir kt. 

Internetinių svetainių analizė bei jai naudojamos programos priklauso nuo projekto dydžio ir kylančių iššūkių. 

Taip pat analizuodami remiamės tarptautiniais tyrimais, jų praktikomis, vartotojų apklausomis. 

Visuomet stengiamės, kad tai būtų duomenimis pagrįsti pasiūlymai. 

Svetainės vartotojo patirtį galima gerinti optimizuojant dizainą, perdarant navigaciją į  aiškesnę, optimizuojant puslapių įkrovimo greitį, pritaikant svetainę mobiliesiems įrenginiams, pateikiant informaciją aiškiai, trumpai ir paprastai, pirkimo kelyje nereikalaujant nebūtinos informacijos, užtikrinant saugumą vartotojams ir kt.

Yra daugybė skirtingų rodiklių (120-150), kuriuos vertiname atlikdami internetinės svetainės analizę. 

Priklausomai nuo internetinio projekto dydžio, užimtumo ir kitų rodiklių internetinės svetainės analizė paruošiama per 7-10 darbo dienų nuo kliento informacijos pateikimo. 

Taip pat įvertinti reikia ir kliento indėlį – apklausos formos klientams persiuntimas, prijungimas prie reikalingų programų, reagavimas į užklausas ir kt. 

Daugiausiai dirbame su elektroninių parduotuvių analizėmis bei auditais. 

Tokio tipo internetinės svetainės analizės atlikimui prašome prisijungimų prie Google analytics bei Google search console paskyrų.

Pirmoji naudojama įvertinti vartotojų eglseną, atrasti puslapius per kuriuose jie palieką el.parduotuvę, kur sustoja pirkimo kelias. 

Google search console yra naudojama siekiant suprasti kurie raktažodžiai (ir jų grupės), puslapiai pritraukia daugiausiai srauto į svetainę. 

Vartotojai užsukę į internetinę svetainę iš natūralios paieškos yra bene labiausiai linkę užbaigti pirkimą. Tad labai svarbu į elektroninę parduotuvę pritraukti kuo daugiau kokybiškesnio srauto. 

Internetinės svetainės analizė yra procesas, kurio metu vertiname svetainės naudojimo statistiką, vartotojų elgseną ir taip siekiame gauti įžvalgų apie jos veikimą bei vartotojų elgesį.

Analizės metu atrandame vietas, kurios kliudo svetainei veikti tinkamai bei efektyviai ir siūlome jų korekcijas.

Internetinių svetainių analizės metu vertiname ne tik svetainę, bet taip pat automatizuotus laiškus (email marketingas), SEO faktorius.

Konversijos rodiklis
Vidutinė elektroninės parduotuvės konversija svyruoja nuo 1% iki 3%. Priklausomai nuo nišos, elektroninės parduotuvės tipo ir kitų niuansų.

Tai reiškia, kad iš šimto lankytojų tik vienas ar du pirkėjai nusprendžia atlikti pirkimą.

Optimizuojant svetainės vartotojų patirtį ir pirkimo procesą, galima ženkliai padidinti šį rodiklį ir taip didinti pardavimus.
Atmetimo rodiklis
Vidutinis atmetimo rodiklis (bounce rate) elektroninėse parduotuvėse svyruoja tarp 20% ir 45%.
Aukštas atmetimo rodiklis signalizuoja apie problemas svetainės dizaine, navigacijoje ar turinyje. Taip pat gali būti, kad vartotojų srautas į svetainę ateina ne pats tinkamiausias.


Optimizavus minėtus aspektus, galima padidinti lankytojų įsitraukimą ir sumažinti atmetimo rodiklį. Taip galima didinti konversiją ir tinklapio pardavimus.
Atsiliepimai
92% vartotojų perskaito bent vieną atsiliepimą prieš priimdami sprendimą apie pirkimą internete. Ar tai būtų atsiliepimas jūsų svetainėje ar viešai prieinamuose kanaluose.

Įtraukiant atsiliepimus į produkto puslapius ir optimizuojant jų atvaizdavimą, galima gerokai padidinti pasitikėjimą elektronine parduotuve ir tuo pačiu konversijos rodiklį.

Vartotojų atsiliepimai taip didins turinio kiekį jūsų produkto puslapyje ir taip prisidės prie SEO optimizavimo tikslų padedant geriau reitinguotis paieškos rezultatuose.

Priežastys didinančios atmetimo rodiklį

Atmetimo rodiklis („Bounce rate“) rodo, koks procentas lankytojų palieka svetainę iš karto po vieno puslapio peržiūrėjimo be jokių sąveikų.

Trys pagrindinės priežastys, kodėl gali išaugti atmetimo rodiklis:

Svetainės greitis

Vienas iš pagrindinių veiksnių, turinčių įtakos aukštam atmetimo rodikliui - lėtas puslapio įkėlimas.

Google atlikto tyrimo rezultatai rodo, kad puslapių įkėlimo laikas yra labai svarbus: jei puslapis užsikrauna ilgiau nei 3 sekundes, atmetimo rodiklis žymiai padidėja.

Vartotojai nėra linkę laukti, ypač kai naršo naudodami mobiliuosius telefonus. Atlikdami internetinių svetainių analizes visuomet kreipiame didelį dėmesį į svetainės greitį.

Netinkamas turinys

Jei svetainės turinys neatitinka lankytojų lūkesčių, ar jo paieškos intensijos tai gali žymiai padidinti atmetimo rodiklį.

Tai gali būti susiję su netinkama SEO strategija arba su netikslingai parinktais raktiniais žodžiais, dėl ko svetainė pritraukia ne tikslinę auditoriją.

Pavyzdžiui, jei vartotojas ieško konkrečios informacijos, konkretaus produkto, bet atsiduria informaciniame puslapyje, jis greičiausiai išeis iš svetainės.

Navigacija

Jei lankytojui sunku suprasti, kaip naviguoti svetainėje, arba jei svetainės dizainas atgraso naudoti ją toliau (pvz., dėl neaiškių meniu, perpildytų puslapių, ar neveikiančių nuorodų), tai gali lemti didelį atmetimo rodiklį.

Patogus ir intuityvus dizainas yra gyvybiškai svarbus užtikrinant gerą vartotojo patirtį, kuri palaiko lankytojų susidomėjimą ir skatina juos tyrinėti svetainę toliau.

Vartotojai taip pat nori jaustis saugūs naršydami internetinėje svetainėje. Šiuolaikiškas ir tendencijas atitinkantis dizainas leis vartotojams jaustis saugiau. Tai mažins atmetimo rodiklį.