Vidinis SEO optimizavimas

Optimizuosime jūsų tinklapį pagal geriausias vidinio SEO optimizavimo praktikas

vartotojo keliones zemelapis

Kas yra vidinis SEO?

01

Raktažodžiai

Atrenkame ir klasifikuojame raktažodžius pagal jų temas ir tipus. Nuo long-tail raktažodžių iki brandinių ir kitų raktažodžių. Klasifikuojame raktažodžius į klasterius, kad galėtume optimizuoti puslapius susijusiems raktiniams žodžiams.

03

Nuorodos ir struktūra

Kuriame vidines nuorodas siedami puslapius tarpusavyje. Vidinės nuorodos išlieka svarbia vidinio SEO dalimi, tad būtina tai išnaudoti tinkamai parenkant anchor tekstus, vietą puslapyję bei kit.

02

Turinys

Vidinis SEO optimizavimas ir turinys yra neatsiejami.
Tinkamos turinio kūrimas bei atnaujinimas ar koregavimas yra labai svarbus sėkmingiems rezultatams. Kai kalbame apie turinį svarbu nepamiršti ir paveikslėlių bei tinkamo jų optimizavimo.

04

Žymos

Pavadinimo, meta aprašymų, antraščių žymos yra paprasta, bet labai svarbi vidinio SEO optimizavimo dalis. Analizuojame ir kuriame ar atnaujiname visas minėtas žymas optimizavimo metu.

Kaip dirbame su vidinio SEO optimizacija?

Atsižvelgdami į vidinio SEO reikalavimus, mes ruošiame rekomendacijas ir įgyvendiname jas patys arba perduodame kliento  komandai tai vykdyti. 

Tai apima esamo turinio atnaujinimą ar naujo turinio kūrimą. 

Antraštės

Pavadinimas ir pagrindinės antraštės. Paruošiame H1 ir H2-H4 pagrindinių antraščių tekstus.

Nuorodos

Pagal gerąsias praktikas paruošiame vidinių nuorodų tekstus (anchor). Vidinės nuorodos (ypač mažesniems projektams) yra labai svarbios

Korekcijos

Koreguojame esamus tekstus, juos papildome nauju turiniu, trumpiname esamus sakinius. Vizualiai struktūrizuojame tekstą.

Paveikslėliai

Paruošiame paveikslėlių ar nuotraukų „ALT“ tekstus. Svarbu, kad paveikslėliai neturėtų tuščių „ALT“ žymų ir paieškos robotai suprastų jų prasmę.

Meta

Title ir meta aprašymai turi mažesnę įtaką SEO optimizavimui, todėl juos atnaujiname paskiausiai.

Naujas turinys

Kuriame naują turinį atsižvelgdami į raktažodžius ir neišnaudotas jų galimybes. Sukuriame naujo turinio kūrimo planą.

Klientai dalijasi

Atsiliepimai apie vidines SEO paslaugas

konkurentų analizė

Vidinė SEO optimizacija

Pradedame nuo audito

Kaip ir visus SEO paslaugos darbus, taip ir vidinę SEO optimizaciją pradedame nuo audito. 

Audito metu dažniausiai patikriname esamą struktūrą ir vidinį SEO, identifikuojame pagrindines klaidas ir parengiame rekomenduotų pakeitimų sąrašą. 

SEO audito metu projektams įprastai naudojame ScreamingFrog ar Ubbersuggest įrankius. 

Vidiniam SEO optimizavimui naudojami įrankiai

Naudojame rinkoje patikrintus įrankius

Vidinis SEO

Vidinis SEO

Turinio optimizacija

Vartotojui pritaikytas turinys yra daugiau nei tik kokybiškas tekstas. Jis ne tik atsako į skaitytojo klausimus, bet taip pat yra lengvai suprantamas ir patrauklus dėl vizualaus pateikimo bei struktūros.

Svarbu turėti ne tik informatyvų turinį, bet ir kad jis būtų pateiktas taip, jog vartotojai lengvai galėtų jį suprasti ir bei naršyti svetainėje.

Lengvai skaitomas

Aiškus ir suprantamas, taip parašytas, kad skaitytojas, užmetęs akis į tekstą, galėtų greitai ir paprastai rasti atsakymus į klausimus.
Todėl optimizuojamuose tekstuose naudojame antraštes, punktus ir kitus teksto struktūrizavimo elementus.

Raktažodžių panaudojimas

Tinkamas raktažodžių naudojimas tekste yra labai svarbus siekiant išlaikyti teksto suprantamumą ir tinkamumą paieškos robotams.
Nenatūralus raktinių žodžių brukimas sugadins skaitymo patirtį ir paieškos robotų reitingavimą.

Antraštės

Antraštės yra labai svarbi teksto dalis. Jos pritraukia skaitytojo dėmesį ir palengvina įsitraukimą į turinį.
Įdomios antraštės pritraukia skaitytoją ir padeda jam suprasti pagrindines teksto žinutes.

Glausti tekstai

Itin ilgi, neformatuoti tekstai be antraščių, ir nestruktūrizuoti yra praeitis.
Kuriame glaustą, aiškų tekstą, kuris užtikrintų gerąją patirtį vartotojui, o tuo pačiu siųstų teigiamus signalus ir paieškos robotams.

Vidinis SEO ir kaina

Vidinio SEO kainas priklauso nuo skirtingų aspektų. Ji priklauso nuo to ar meta duomenis klientas atsinaujins ar tai reikės atlikti mums.

Taip pat vidinio SEO optimizavio kaina taip pat priklauso nuo optimizuojamų puslapių skaičiaus ir tipo. Jei tai yra elektroninės parduotuvės kategorijos ar produkto aprašymas kaina skirsis nuo to ar tai yra ilgesnis tinklaraščio įrašas.

Kuo galime padėti?

Reikalingos profesionalios SEO paslaugos ir vidinis SEO optimizavimas?
Susisiekite su ir aptarkime kaip galime pritraukti naujų klientų.

El. paštas

info@develio.lt

Paskambinkite

+370 615 14 712

seo vidinis optimizavimas

Dažniausiai atrandamos vidinio SEO klaidos

Turinio dublikavimas/jo naudojimas skirtinguose puslapiuose.

Kartais atrandame, kad tas pats turinys yra naudojamas kelis kartus net tame pats tinklapio puslapyje.

O tai gali mažinti tinklapio autoritietą ir kenkti SEO rezultatams.

Įprastai tokiu atveju šaliname besikartojantį turinį arba sujungiame tokius puslapius  naudodami 301 peradresavimus arba canonical nuorodas. Taip nurodome paieškos sistemoms, kuris puslapis yra originalus.

Vis dar pastebime URL, kurie yra pernelyg ilgi, sudėtingi arba juose atrandami nereikalingi parametrai (skaičiai ir pan.). Tai padaro puslapius mažiau draugiškus ir paieškos sistemoms. Vidinis SEO optimizavimas yra skirtas tokių klaidų ištaisymui. 

Vis dar dažnai pastebime, kad URL adresuose nėra naudojami raktažodžiai. Arba naudojami nepilni, netikslūs ar turintys mažiau mėnesinių paieškų raktažodžiai. 

Vis dar pastebime raktažodžių naudojimą pagal savo „nuomonę ar įsivaizdavimą”, o ne rėmimąsi duomenimis. 

Optimizuojame URL, kad jie būtų trumpesni, aiškesni ir susiję su pagrindiniu raktiniu žodžiu. 

Netinkamas H1, H2 ir kitų žymių naudojimas gali paieškos robotams pateikti netikslią puslapio struktūrą ir sumažinti SEO efektyvumą.

Vis dar pasitaiko atrasti svarbių puslapių tinklapiuose, kurie neturi H1 (pagrindinės) žymos. Juolab H2 ar H3 ir žemesnių žymų. 

Audito metu visuomet tikriname ar kiekvienas puslapis turi vieną H1 žymę su tinkamu raktiniu žodžiu. Ar kitose žymose naudojamos raktažodžių variacijos ar palaikoma nuosekli antraščių hierarchija ir kt. 

Vidinės nuorodos vis dar gauna per mažai dėmesio (ir pagarbos) iš tinklapių savininkų.

Vis dar daug nuorodų svetainėse yra „sužinok daugiau”, „spauskite čia” ir pan.

Tai yra neišnaudojamas vidinių nuorodų tinklas su tinkamų raktinių žodžių panaudojimu. 

Nuorodos turi būti susijusios, natūralios ir reikšmingos. Taip pat naudojame optimalų nuorodų kiekį, kad būtų išvengta pernelyg didelio jų kiekio viename puslapyje.

Vidinė SEO optimizacija yra neįsivaizduojamas be vidinių nuorodų tinkamo išnaudojimo.

Taip, SEO auditas yra naudojamas vidiniam optimizavimui. 

Kaip minėjome SEO darbus pradedame nuo audito. Taip galime geriau suprasti esamą situaciją, matyti didžiausias klaidas ir trukdžius. 

vidinis SEO optimizavimas

E-E-A-T svarba

EEAT yra santrumpa reiškia "Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness" arba patirtis, ekspertizė, autoritetingumas ir patikimumas.

Tai sąvoka, kurią Google naudoja vertindama svetainių kokybę, ypač kai kalbama apie YMYL (Your Money or Your Life) tematiką, kurioje teikiama informacija, galinti turėti įtakos vartotojų gyvybei, sveikatai arba finansinei gerovei.

Kurdami turinį vidiniam SEO ir optimizuodami svetainę stengiamės kaip ilgamečiai SEO specialistai užtikrinti E-E-A-T

01

Patirtis

Vertinama kiek turinio kūrėjas turi reikiamos patirties, susijusios su tema.

Pavyzdžiui, kuo pasitikėtumėte: produkto apžvalga, kurią parašė asmuo, naudojęs produktą, ar "apžvalga", kurią parašė asmuo, kuris to nedarė?"

03

Autoritetas

Autoritetas apima vertinimą, koks patikimas ir įtakingas yra šaltinis ar autoriaus konkrečioje srityje.

Tai apima tai, kiek kitos svetainės, vartotojai arba ekspertai pripažįsta šaltinį kaip autoritetą savo srities.

02

Ekspertizė

Šis komponentas susijęs su tuo, ar turinys yra sukurtas specialisto, eksperto, turinčio žinių apie konkrečią temos ar sritį.

Google vertina šaltinio ar autoriaus gebėjimą teikti informaciją, kuri atitinka reikalavimus.

04

Patikimumas

Patikimumas susijęs su tuo, ar svetainė teikia tikslų ir patikimą informaciją.

Google vertina, ar svetainės turinys yra remiasi patikimais šaltiniais, ar pateikiama informacija yra pagrįsta faktiniais duomenimis ar tyrimais.

Vidinės nuorodos

SEO optimizacijai nenaudingi, tačiau vis dar dažnai naudojami svetainėse, nuorodų tekstai (anchor) turi tokius bendrinius terminus kaip "spustelėkite čia", "perskaitykite daugiau" arba "sužinokite daugiau".

Tokie nuorodų tekstai paieškos sistemoms suteikia mažai konteksto apie turinį, į kurį jie nukreipia.

Remiantis "Moz" atliktu tyrimu apie nuorodų nuorodų tekstų sandarą, pateikiame pasiskirstymą pagal tipus:

- Prekės ženklo arba URL tekstas: 36%
- Iš dalies atitinkantis nuorodos tekstas: 27 %
- Tiksliai atitikantis nuorodos tekstas: 24 %.
- Kita (įskaitant bendrinį tekstą, pvz., "spustelėkite čia"): 13%

Antraštės

Antraštės vidiniame SEO išlieka svarbios ir mūsų nuomone jų svarba ne mažėja, o net ir auga.

Jos padeda organizuoti turinį ir pagerinti vartotojų patirtį. Taip pat leidžia paieškos sistemoms geriau suprasti puslapio struktūrą ir pačią teksto temą.

Įdomu, kad vis dar daug svetainių nepakankamai išnauoja antraštes. Arba visai jų nenaudoja. Ypatingai keista atrasti nenaudojamas svarbiausias H1 ar H2 antraštes, kurių nebuvimas tekste daro neigiamą poveikį SEO rezultatams.

Remiantis „SEMrush“ atliktais tyrimais, kuomet buvo išanalizuota 600 000 tinklapių, paaiškėjo, kad:

- 50% puslapių neturi H1 antraščių.
- 30% puslapių neturi H2 antraščių.

Tai rodo, kad nemaža dalis svetainių vis dar nepakankamai išnaudoja antraštes, kurios yra svarbios tiek vartotojams, tiek paieškos sistemoms.
Mūsų atliekama vidinė SEO optimizacija visuomet neapseina be antraščių vertinimo ir optimizavimo.

Raktažodžiai

Vidinio SEO sėkmė itin priklauso nuo kokybiško raktažodžių tyrimo ir jų analizės

Yra skirtingi raktažodžių skirstomi pagal paieškos ketinimų tipą, t. y. vartotojo paieškos tikslą:

- Informacinis (Informational): Vartotojai ieško bendrai informacijos

- Navigacinis (Navigational): Vartotojai ieško konkrečios svetainės ar puslapio.

- Komerciniai (Commercial): Vartotojai nori pasitikslinti dėl konkretaus prekės ženklo, produktų ar paslaugų

- Pirkimo (Transactional): vartotojai nori atlikti pirkimo veiksmą (pvz., pirkti).

Yra ir daugybė kitų raktažodžių tipų, naudojamų SEO. Pavyzdžiui, vietiniai (local) raktažodžiai naudojami norint rasti netoliese esančius produktus ar paslaugas.

"Long-tail" raktažodžiai yra labai konkretūs paieškos terminai. Dažniausiai jie būna mažesnės konkurencijos ir nuo jų pradedama naujų verslų vidinė SEO optimizacija.

Prekinio ženklo raktažodžiai yra svarbūs jau geriau žinomiems verslams. Dažnai jie būna savininkų "pražiūrimi" ir nepakankamai vertinami. Vis tik patariame į juos kreipti daugiau dėmesio ir nepalikti konkurentams galimybių jais naudotis.

Paveikslėliai

Tinkamai optimizuoti paveikslėliai gali turėti didelę įtaką vidiniam SEO, nes jie gali pagerinti vartotojų patirtį, sumažinti puslapio įkrovimo laiką ir padėti pagerinti paieškos pozicijas. Pagrindiniai paveikslėlių optimizavimo elementai apima:

- ALT žyma: ALT žyma (tag) suteikia tekstinį aprašymą paveikslėliui, kuris yra naudojamas paieškos sistemų ir vartotojų, naudojančių ekrano skaitytuvo programas, supratimui.

- Failo pavadinimas: Pavadinimas, kuriuo yra išsaugotas paveikslėlis, taip pat turi svarbą vidiniam SEO. Geriau naudoti trumpą paaiškinimą failo pavadinime, kuriame būtų įtrauktas raktažodis (kartu atspindinti ir paveikslėlio turinį), nei standartinį failo pavadinimą, pavyzdžiui, "paveikslėlis1.jpg" ar pan.

- Paveikslėlio dydis ir formatas: Vidinio SEO metu pptimizuojame paveikslėlių dydį ir formatą taip, kad jie būtų tinkami tinklapiui ir juos įkrautų greitai.
Siekiame, kad paveikslėliai neviršytų 50kb dydžio ir būtų pateikti Google šiuo metu rekomenduojamu WebP formatu.

"Optimole" kompanijos atliktas tyrimas parodė, kad net iki 50% svetainių vis dar nenaudoja tinkamai ALT žymų savo paveikslėliuose. Tai rodo, kad didelė dalis internetinių verslų vis dar nenaudoja tinkamai šio svarbaus paveikslėlių optimizavimo elemento.

Vartotojų, ieškančių prekių ar informacijos pagal vaizdinę paiešką, skaičius kasmet vis labiau auga. Tad tinkamai optimizuotas vaizdinis turinys bus matomas ir paieškų sistemų rezultatuose. ​

Skirtumai

Kuo skiriasi vidinis SEO ir išorinis SEO?

Vidinis SEO ir išorinis SEO yra dvi strategijos, skirtos pagerinti svetainės matomumą paieškos svetainėse.

Šios strategijos skiriasi pagal tai, ką jos tiesiogiai veikia ir kaip siekia pagerinti svetainės pozicijas paieškos rezultatuose.

Vidinis SEO ir išorinis SEO yra abu labai svarbūs siekiant efektyvių rezultatų. 

Vidinis SEO

Vidinis SEO apima visas optimizacijos priemones, kurios yra taikomos tiesiogiai svetainėje.

Raktinių žodžių naudojimą puslapių pavadinimuose, URL adresuose, antraštėse, tekstuose ir meta aprašymuose.

Unikalaus turinio kūrimą, kuris atitinka vartotojų poreikius ir užtikrina gerą patirtį.

Svetainės greičio optimizavimą ir tinkamą puslapio struktūrą.

Vidinių nuorodų struktūrą, kurios pagalba būtų užtikrinta patogi vartotojo navigacija svetainėje.

Išorinis SEO

Išorinis SEO apima visas veiklas, kurios nėra tiesiogiai susijusios su svetaine ar jos turiniu.

Tai daugiausia susiję su atgalinių nuorodų kūrimu, socialiniais tinklais, vartotojų atsiliepimais, straipsniais naujienų portaluose ir kt.

Sėkmingam išoriniam SEO yra svarbi nuorodų įvairovė, kokybė ir autoritetas