Email marketingas - automatizuokite komunikaciją

Iš naujienlaiškių negaunate pakankamai pajamų? Galbūt netinkamai išnaudojate email marketingą savo elektroninėje parduotuvėje? 

Gaukite iš email marketingo iki 20% papildomų pajamų. 

Email marketingas padės kurti klientų lojalumą, didinti pardavimus bei prekinio ženklo žinomumą.

email marketingas, seo auditas

Investicijos į Email marketingą

Kodėl verta investuoti į email marketingą?

Geresnė konversija

Versle daugiausiai pajamų atneša lojalūs klientai. Email marketingas yra vienas efektyviausių lojalių klientų išlaikymo kanalų. Priminkite esamiems klientams apie save automatizuoto elektroninio laiško pagalba.

Atsiperkamumas

Email marketingo atsiperkamumo rodiklis (ROI) siekia apie 36. Investuotas 1€ pritraukia 36€. Ir tai yra kanalas, kurį kol kas naudoja tik nedidelė dalis rinkos. Įgaukite pranašumą prieš tiesioginius ir netiesioginius konkurentus.

Personalizavimas

Suasmenintos žinutės, segmentuoti vartotojai pagal įsigytas prekes ar paslaugas, naršytas kategorijas, priminimas buvusiems pirkėjams, papildančios prekės ir daugybė kitų sprendimų.

Email marketingas

Kokias paslaugas teikiame?

Auditas ir strategija

Darbus pradedame nuo esamos situacijos audito ir pasirenkamos strategijos.

Prisitaikome prie prekinio ženklo žinutės, niuansų ir pradedame darbus. Dar nesiunčiate elektroninių laiškų? Padėsime žengiant pirmuosius žingsnius

Automatizacija

Paruošime Jūsų verslui tinkamas automatizacijas, seksime rezultatus bei optimizuosime, kad gautumėte kuo didesnę grąžą iš šio email marketingo kanalo.

Pamesto krepšelio, pamesto naršymo, papildomo pardavimo, po pirkimo ir kitos laiškų sekos užtikrins didesnius jūsų pardavimus.

Kampanijos

Reguliariomis kampanijomis padėsime kurti su pirkėjais santykį, didinti prekinio ženklo įsimenamumą bei lojalumą.

Paruošime ne tik naujienlaiškių planą, dizainą, turinį, bet jį įgyvendinsime ir nuolat jį optimizuosime.

Email marketingas ir naudojamos platformos

Dirbame su šiomis naujienlaiškių platformomis:

Email marketingo Paslaugos

Didinkite pardavimus,

o ne darbo krūvį dirbdami su elektroniniais laiškais.

Viskas vienose rankose

Mūsų sprendimai yra vienose rankose – nuo analitikos iki tekstų bei naujienlaiškių dizaino. Tai leidžia užtikrinti vientisą strategiją ir jos įgyvendinimą.

Testuojame ir analizuojame

Visuomet remiamės duomenimis, o ne nuojauta ar nuomone. Dėl to nuolat testuojame, išbandome ir ieškome geriausių email marketingo sprendimų.

Partneriai, ne klientai

Dirbame taip, kad turėtume ilgalaikius partnerius, nes tikime, kad tik per ilgesnę partnerystę galime pasiekti geriausių rezultatų.
Dirbame su populiariausiomis naujienlaiškių siuntimo programomis - nuo Klaviyo iki Omnisend ar MailerLite ir kitų.

Email marketingas ir partneriai

Dalijamės klientų sėkme

Email marketingas Krinona
Įdiegtos naujos pamesto naršymo, papildomo pardavimo, priminimo po pirkimo naujienlaiškių sekos. Taip pat atnaujintos esamos pamesto krepšelio, pasisveikinimo naujienlaiškių sekos.

+10% padidėjęs paspaudimų rodiklis pasisveikinimo laiškuose

2,4 karto padidintos pajamos iš automatizuotų naujienlaiškių.
email marketingas cascada
Įdiegtos papildomos pamesto naršymo, papildomo pardavimo, priminimo po pirkimo ir atnaujintos esamos naujienlaiškių sekos.

+280% automatizuotų laiškų paspaudimų

3,5 karto padidintos pajamos iš automatizuotų naujienlaiškių.

Per pirmas dvi savaites sulaukta daugiau nei 50 klientų atsiliepimų

Email marketingas

Dažniausiai užduodami klausimai

Teikiamas šias naujienlaiškių (email marketingo) paslaugas.

Naujienlaiškių kampanijos: 

Kuriame ir siunčiame naujienlaiškių kampanijas jūsų prenumeratoriams. Nuo dizaino iki turinio sukūrimo

Automatizuoti naujienlaiškiai: 

Kuriame ir diegiame automatizuotus naujienlaiškius elektroninėms parduotuvėms. Nuo pasisveikinimo (welcome), reaktyvavimo iki pamesto krepšelio, pamesto naršymo, papildomo pardavimo laiškų sekų.

Naujienlaiškių auditas: 

Audituojame esamas naujienlaiškių kampanijas vertindami pasiekiamus rodiklius (paspaudimo, atidarymo, konversijų), paspaudimo žemėlapius ir kt. Nuo įprastų naujienlaiškių kampanijų iki automatizuotų naujienlaiškių sekų.

Prenumaratorių segmentavimas

Padedame segmentuoti vartotojus pagal skirtingas, jūsų verslui naudingas kategorijas. Segmentuojant vartotojus pasieksite didesnius laiškų atidarymo ir paspaudimo bei konversijų rodiklius.

Beje naujienlaiškių kampanijos ir automatizuoti naujienlaiškiai gali būti viena iš labai svarbių vartotojo kelionės žemėlapio dalių. Jais galite pradėti megzti kontaktą su vartotoju bei taip pat užbaigti pirkimo kelią. 

Prenumeratorių rinkimas:

Kuriame prenumeratorių rinkimo formas ir padedame kuo efektyviau surinkti naujus kontaktus.

Rekomenduojame naudoti visas efektyviausias jūsų verslui automatizuotų naujienlaiškių sekas. Galbūt jūsų el. parduotuvė ir joje esantiems produktams ar paslaugoms tiks ne visos naujienlaiškių sekos, bet bendrai savo klientams siūlome naudoti šias sekas: 

Pasisveikinimo laiškų serija: 

Tai laiškų serija kai pradedate bendravimą su naujų prenumeratoriumi. Įprastai elektroninėse parduotuvėse tai vartotojas gavęs nedidelę dovaną ar nuolaidą. 

Tai yra puiki proga ne tik pasidalinti nuolaidos kodu, bet taip pat pristatyti savo prekes, paslaugas ar naujausią blogo įrašą. 

Pamesto krepšelio laiškų seka: 

Įtikinkite lankytoją tapti jūsų klientu primindami apie galimybę užbaigti pirkimą. 

Lankytoją tiesiog reikia paskatinti ir eliminuoti kylančias dvejones. Tam puikiai tinka dviejų ar trijų priminimo laiškų serija.

Pamesto naršymo laiškų serija: 

Siųskite vartotojams tik besižvalgiusiems po populiariausias jūsų kategorijas laiškų serijas, kuriomis pasistenkite įtikinti imtis tolesnių veiksmų. 

Tai viena iš labiausiai nuvertintų automatinių laiškų siuntimo sekų. Tinkamai paruošę laiškų seką gausite puikius rezultatus ir papildomas pajamas. 

Papildomo pardavimo laiškų serija: 

Po sėkmingo apsipirkimo nepaleiskite pirkėjų ir pasiūlykite jiems su paskutiniu pirkiniu susijusių prekių. Jei lankytojas įsigijo kelnes, galbūt jam būtų reikalingas ir naujas diržas? 

Pirkėjų reaktyvavimo laiškai: 

Pirkėją, kuris jau įsigijo iš jūsų prekes ar paslaugas yra lengviau įtikinti sugrįžti vėl nei pritraukti naują.

Tam naudojami reaktyvavimo laiškai. Juose taip pat galite pasiteirauti apie jau suteiktas paslaugas, pasidalinti paskutinėmis naujienomis ir kt. 

Galime sukurti visas jūsų verslui reikalingas ir naudingas automatizuotų laiškų serijas. 

Email marketingas – efektyvus ir labai naudingas įrankis elektroninėms parduotuvėms bei kitiems internetiniams verslams. 

Naujienlaiškiai leidžia pasiekti tiesioginę auditoriją, suteikia galimybę bendrauti su klientais ir skatina lojalumą.

Automatizuoti naujienlaiškiai puikiai veikia elektroninėse parduotuvėse paskatindami pirkėjus užbaigti pirkimo procesą, parduoti papildomai, paskatinti sugrįžti. 

Beje automatizuoti naujienlaiškiai gali būti puikus konversijų optimizavimo įrankis padedantis sugrąžinti dvejojančius lankytojus ir paversti juos pirkėjais bei lojaliais klientais. Email marketingas – sėkmingo verslo internete svarbus įrankis

Efektyvus naujienlaiškis turėtų būti:

a) aiškus. Išlaikykite aiškią laiško struktūrą – antraštės, tesktas, vizualai. Dirbadami su klientais stengiamės neperkrauti naujienlaiškių per ilgais tekstais. Svarbu, kad naujienlaiškis išlaikyti aiškią struktūrą. 

b) informatyvus. Naujienlaiškiu siekiame klientui pernešti naujieną. Tad labai svarbu, kad ji būtų tinkamai ištranksliuota. 
Nebijome naujienlaiškiuose pakartoti būtimiausios informacijos. Šiais greitos informacijos laikais vartotojai yra labai greitai ir lengvai išblaškomi, tad svarbu, kad tikslinė žinutė juos pasiektų kaip galima aiškiau ir suprantamiau. 

c) suasmenintas. Visuomet stengiamės kaip įmanoma labiau suasmeninti automatizuotus naujienlaiškius. 
Ar tai būtų kreipimąsis į prenumeratorių vardu, ar jo anksčiau naršyta prekė, ar prie prie jo anksčiau pirktos prekės tinkamas papildymas. 
Kuo daugiau galimybių suasmeninti laiškus, tuo daugiau galimybių parduoti. 

d) turi turėti aiškų „call-to-action”. Ar jūsų CTA mygtukas yra pakankamai gerai matomas laiške? Ar jis gerai kontrastuoja su likusiu laišku? Ar CTA mygtuku kviečiate atlikti veiksmą dabar? Jei atsakysite į visus klausimus teigiamai, jūs gerame kelyje. 

Efektyvus naujienlaiškis yra nuolat testuojamas naujienlaiškis. Norint pasiekti geriausių rezultatų privalu naujnti, testuoti ir stebėti. Tik taip galime pasiekti geriausių rezultatų. 

Naujienlaiškio siuntimo dažnumas priklauso nuo jūsų verslo ir auditorijos. Rekomenduojama siųsti nuo kelių kartų per savaitę iki kelių kartų per mėnesį.

Svarbiausia ar turite ką pasakyti savo auditorijai? Jei tai bus tik dar vienas reklaminis laiškas su eilniu -X% pasiūlymu, tuomet siūlytume nepersistengti.

Bet jei turite įdomios, prenumeratoriams naudingos, edukacinės ar kitos informacijos, tuomet dalinkitės. Ir stebėkite į kokio tipo laiškus geriausiai reaguoja jūsų tikslinė auditorija.  

Kada galite nepergyventi dėl laiškų siuntimo dažnio? Automatizuotas email marketingas leis siųsti laiškus jūsų elektroninės parduotuvės vartotojams efektyviausiu metu. Ar tai būtų pamesto krepšelio, pamesto naršymo ar pasisveikinimo laiškų serija. Automatizuoti naujienlaiškiai leis dirbti ne sudėtingai ar sunkiai, o efektyviai.   

Stebėkite laiškų atidarymų, paspaudimų ir konversijų rodiklius. Tai yra trys pagrindiniai rodikliai, kuriuos galite ir turite sekti vykdydami email marketingos kampanijas. 

Šie rodikliai gali gana stipriai skirtis lyginant skirtingas verslo sritis. 

Analizuokite duomenis ir pagal rezultatus koreguokite savo naujienlaiškius.

Savo klientams teikdami paslaugas visuomet testuojame ir keičiame naujienlaiškius, jų antraštes, turinį, kreipinius ir pasiūlymus. 

Automatizuoti naujienlaiškiai pasieks geriausius rezultatus tik nuolatos naujinami ir analizuojami. 

Email marketingas susilauks didžiausios sėkmės nuolat tobulinamas ir keičiamas. Keičiasi metų laikai, vartotojai, tendencijos, tad natūralu turi keistis ir naujienlaiškiai. 

Individualizuoti naujienlaiškius yra svarbu siekiant efektyvesnių ir geresnių rezultatų.

Rinkite vartotojų duomenis segmentuodami juos pagal:

  • lytį
  • amžių
  • miestą
  • buvusius pirkimus
  • lojalumo programos duomenis ir kt.
 

Analizuodami duomenis siūlykite asmeniškai pritaikytas produktų ar paslaugų rekomendacijas, grindžiamas ankstesniais pirkimais ar lojalumo programos istorija.

Reguliariai atlikdami A/B testus su skirtingomis antraštėmis, turiniu ar pasiūlymų variantais ieškome efektyviausių sprendimų savo klientams. 

Taip pat patariame klientams sekti prenumeratorių elgesį jūsų svetainėje, kad lengviau suprastumėte, kokio tipo turinys jiems labiausiai patinka, ir pagal tai pritaikytumėte jų gaunamą turinį.

Tai natūralu gali būti specialių pasiūlymų, akcijų puslapis, populiariausių gaminių polapis, skirtingi tinklaraščio įrašai ir kt. Kuo geriau pažinosite savo klientus, tuo tikslesnį ir jiems tinkamesnį turinį galėsite pateikti. 

Jei norite geriau pažinti savo klientus/prenumeratorius – išsiųskite jiems apklausą ar peržvelkite atidžiau Google analytics duomenis. 

Galite maloniai nustebti, o galbūt suprasite, kad ne visai teisingai vertinote situaciją iki šiol. Pažinkite klientus, taip lengviau bus jiems parduoti prekes ar paslaugas. 

Kurkite prenumeratoriams naudingą ir aktualų turinį.

Supraskite savo auditorijos poreikius ir lūkesčius. Pasistengkite pasidalinti unikalia informacija, gairėmis, nuotraukomis ar patarimais, kurie galėtų praturtinti jų gyvenimą.

Nesistenkite kiekviename laiške parduoti. Kaip ir su artimaisiais bendraujate nesiekdami tiesioginės naudos, o norėdami pabendrauti, taip elkitės ir su naujienlaiškių gavėjais. 

Segmentuokite prenumeratorius pagal įvairius kriterijus (pvz., elgseną, demografinius duomenis).

Taip galėsite siųsti tiksliau pritaikytus laiškus.

Suasmeninkite laiškus, naudodami prenumeratorių vardus ir pateikdami turinį, kuris atitinka jų interesus.

Kurkite aiškias, užkabinančias antraštes, kurios sužadintų prenumeratorių susidomėjimą ir paskatintų atidaryti laišką.

Antraštės turėtų būti glaustos ir trumpos, tačiau pakankamai išsamios, kad norėtųsi skaityti toliau.

Įtraukite aiškius ir skatinančius veiksmą „Call-to-Action” mygtukus.

Šie mygtukai turėtų skatinti prenumeratorius atlikti norimą veiksmą, pvz., paspausti nuorodą, pirkti ar dalyvauti akcijoje.

Naudojant gražias ir atraktyvias nuotraukas bei kitus vizualinius elementus pagerinsite laiškų patrauklumą.

Tai gali būti produktų nuotraukos, bendrovės nuotraukos arba papildomas iliustracijos, kurios papildo turinį.

Siūlykite savo prenumeratoriams ypatingas nuolaidas, akcijas, produktų pasiūlymus ar prieigą prie naujo turinio ar produktų.

Bet tai suteikite naujienlaiškių gavėjams pirmiems. Taip jie galės pasijausti ypatingi ir jaus naudą prenumeruodami naujienlaiškius. Email marketingas leidžia esamiems ar potencialiems pirkėjams pasijausti ypatingiems. 

Naujienlaiškio platintojo pasirinkimas yra svarbus etapas, kuris gali turėti didelę įtaką jūsų naujienlaiškio kampanijos sėkmei.

Mes dirbame su daug skirtingų email marketingo programų. Ir visos jos turi savų pliusų bei minusų. 

Jei turite elektroninę parduotuvę naujienlaiškių automatizavimui patariame rinktis Omnisend platformą. 

Tai lietuvių sukurta išvystyta tarptautinė platforma.

Patinka jos intuityvumas, sukurti baziniai turinio blokai atrodo puikiai ir padeda greičiau kurti laiškus. Geras ir kokybiškas įrankis. 

Omnisend minusas – jei jūsų internetinė svetainė nėra elektroninė parduotuvė jie tuomet jums neleis siųsti ir paprastų elektroninių laiškų kampanijų. Bent taip buvo iki šiol.  

Tokiu atveju siūlome išbandyti Mailerlite. Ji taip pat yra skirta tiek kampanijų siuntimui, tiek el.parduotuvių automatizavimui. 

Jei norite šiek tiek sudėtingesnės, bet kartu ir suteikiančios daugiau galimybių – siūlome išbandyti Klaviyo platformą. Tai vienas populiariausių ir bene techniškai labiausiai išpildytų sprendimų. 

Daugelis email marketingo platformų turi nemokamus planus, tad jei tik pradedate naujienlaiškių siuntimą išbandykite jas skirtingas ir išsirinksite patogiausią ir tinkamiausią. Jei reikia pagalbos, visuomet padėsime su naujienlaiškių siuntimu ir automatizavimu. 

Email marketingas padės siekti verslo užsibrėžtų tikslų, tik labai svarbu išsirinkti tinkamą įrankį ir patikimą partnerį. 

Keletas dažniausiai daromų klaidų kuriant email marketingo kampanijas:

  1. Nepersonalizuotas turinys: Siunčiant vienodus laiškus visiems, neatsižvelgiama į prenumeratorių poreikius ir elgseną, o tai gali sumažinti laiškų atidarymo ir paspaudimų rodiklius.

  2. Per daug reklaminis turinys: Kai turinys yra per daug reklaminis arba persunktas pardavimo pasiūlymais, tai gali sukelti prenumeratorių atmetimą ar net prekinio ženklo reputacijos praradimą. Nesistenkite kiekvienu laišku parduoti. Tam ateis laikas. Kurkite vartotojui naudingą turinį. 

  3. Silpnas dizainas: Nekokybiškas naujienlaiškio dizainas greičiausiai sukels neigiamą pirmąjį įspūdį ir sumažins prenumeratorių įsitraukimą.

  4. Nepakankamas dėmesys duomenų apsaugai: Nepakankamas dėmesys duomenų apsaugai gali nepasitikėjimą tarp prenumeratorių.

  5. Netinkamas laiško siuntimo laikas: Siųsdami laiškus netinkamu laiku, pvz., per vėlai ar per anksti (savaitgalio rytą), galite prarasti skaitytojų dėmesį ir sumažinti laiškų atidarymo rodiklius.

  6. Nepakankamas testavimas: Nepakankamas laiškų testavimas gali lemti klaidų, pvz., nesuderintą turinį arba dizainą, kuris gali turėti neigiamą įtaką kampanijos efektyvumui. Kuo daugiau testuojame laiškus ir jų elementus, tuo didesnė tikimybė, kad išgausime kokybiškesnį rezultatą. 

  7. Nepakankama analizė: Nepakankama duomenų analizė gali lemti neefektyvią strategiją. Vertinkite duomenis ir stenkitės jų turėti kuo daugiau – taip galėsite padaryti aiškesnes išvadas ir reikiamus pokyčius. 

  8. Netinkamas naujienlaiškių kūrimo įrankių pasirinkimas: Pasirinkus netinkamą platformą, kuri neatitinka jūsų verslo poreikių, gali lemti sunkumų kurti ir valdyti email marketingo kampanijas. Tad labai svarbu pasirinkti tinkamiausią ir geriausią naujienlaiškių kūrimo ir siuntimo platformą. 

  9. Nepakankamas bendradarbiavimas tarp skyrių: Nepakankamas bendradarbiavimas tarp marketingo ir kitų verslo skyrių gali lemti nepakankamą turinio kokybę. Naujienlaiškiai gali būti skirti ne tik pardavimui, bet ir informacijos apie įmonės kasdienybę, naujienas, pasidalijimui. 

Email marketingas yra puikus įrankis, ne tik parduoti, bet ir užmegzti bei palaikyti ryšį su esamais ar potencialiais klientais. 

Jei turite ribotus žmogiškuosius resursus, kurie gali būti skirti naujienlaiškių kūrimui ir siuntimui, susisiekite su mumis. 

Kokybiškos ir patikimos naujienalaiškių kūrimo ir siuntimo paslaugos padės užmegzti glaudesnį ryšį su kleintais ir leis verslui augti greičiau. 

Kaip galime padėti?

Reikalingos profesionalios email marketingo paslaugos?
Susisiekite ir aptarkime kokios naujienlaiškių siuntimo paslaugos leistų jūsų verslui augti greičiau.

El. paštas

info@develio.lt

Paskambinkite

+370 615 14 712

Automatizuoti
naujienlaiškiai
Automatizuoti naujienlaiškiai generuoja iki 320% daugiau pajamų nei standartinės naujienlaiškių kampanijos.
(Campaign Monitor)
Suasmeninti
laiškai
Suasmenintos elektroninių laiškų kampanijos gali padidinti atidarymo lygį iki 50% ir konversijų lygį iki 10%.
(Emarsys)
Naujienlaiškių
rodikliai
Elektroninių parduotuvių naujienlaiškių atidarymo rodiklis gali svyruoti nuo 10% iki 25%, o paspaudimų lygis - nuo 2% iki 5%.
(Omnisend)
Reguliarūs
laiškai
74% vartotojų teigia, kad reguliarūs elektroniniai naujienlaiškiai skatina juos pirkti produktus ar paslaugas.
(Campaign Monitor)