Internetinės svetainės analizė leidžia pažvelgti į jūsų verslą nešališkai iš šono ir pamatyti taisytinas vietas.
Klaidas elektroninėje parduotuvėje galite matyti kiekvieną dieną, bet pripratusi akis jų nebepastebi.
Tad siūlome patyrusį, ekspertinį žvilgsnį iš šono, kuris leis pagerinti vartotojo patirtį ir jūsų projekto pajamas.
Nustatome svarbiausias pirkėjo kelionės tobulintinas vietas.
Analizuojame techninius parametrus, kurie yra svarbiausi tinkamam veikimui.
Atliekame pirminį SEO auditą, kuris leidžia įvertinti projekto matomumą paieškos sistemose, kategorijų, produktų ar kitų puslapių atikimą raktažodžiams.
Vertiname ir teikiame patarimus automatizuotiems el. laiškams ir jų sekoms - ar visos elektroninės prekybos laiškų sekos yra išnaudojamos, ar jos yra aiškios ir efektyvios.
Įvertiname jūsų el. parduotuvės saugumą pagal gerąsias praktikas.
Kaip vyksta procesas?
Darbai kalba už save
Susisiekime
Parašykite mums laišką
Domitės internetinės svetainės analize? Parašykite mums laišką ir įvardinkite su kokiais iššūkiais susiduria Jūsų verslas.
Aptarkime
Nemokama konsultacija
Internetinių svetainių analizė dažniausiai prasideda nuo nemokamos konsultacijos, kad galėtume geriau suprasti kylančius iššūkius ir jūsų siekius. Aptarkime juos.
Internetinių svetainių analizė
El. parduotuvės vartotojų elgesio stebėjimas leidžia suprasti, kaip jie sąveikauja su svetaine, kokie puslapiai yra populiariausi, kur jie praleidžia daugiausia laiko, ir padeda tobulinti svetainės naudotojo patirtį.
Taip pat leidžia pamatyti, kuriuose puslapiuose vartotojai „užstrigo” ir galų gale paliko internetinę svetainę neatlikę jokio jums naudingo veiksmo.
Dažniausiai naudojamos analizės priemonės yra Google Analytics, Hotjar, Moz, SEMrush, Screaming frog, Ahrefs ir kitos, leidžiančios stebėti svarbius veiksnius.
Naudodami šias programas galime matyti vartotojų kiekį, naršymo įpročius, ar svetainė tinkamai optimizuota ir ar ją gali atrasti vartotojai natūralioje paieškoje ir kt.
Internetinių svetainių analizė bei jai naudojamos programos priklauso nuo projekto dydžio ir kylančių iššūkių.
Taip pat analizuodami remiamės tarptautiniais tyrimais, jų praktikomis, vartotojų apklausomis.
Visuomet stengiamės, kad tai būtų duomenimis pagrįsti pasiūlymai.
Svetainės vartotojo patirtį galima gerinti optimizuojant dizainą, perdarant navigaciją į aiškesnę, optimizuojant puslapių įkrovimo greitį, pritaikant svetainę mobiliesiems įrenginiams, pateikiant informaciją aiškiai, trumpai ir paprastai, pirkimo kelyje nereikalaujant nebūtinos informacijos, užtikrinant saugumą vartotojams ir kt.
Yra daugybė skirtingų rodiklių (120-150), kuriuos vertiname atlikdami internetinės svetainės analizę.
Priklausomai nuo internetinio projekto dydžio, užimtumo ir kitų rodiklių internetinės svetainės analizė paruošiama per 7-10 darbo dienų nuo kliento informacijos pateikimo.
Taip pat įvertinti reikia ir kliento indėlį – apklausos formos klientams persiuntimas, prijungimas prie reikalingų programų, reagavimas į užklausas ir kt.
Daugiausiai dirbame su elektroninių parduotuvių analizėmis bei auditais.
Tokio tipo internetinės svetainės analizės atlikimui prašome prisijungimų prie Google analytics bei Google search console paskyrų.
Pirmoji naudojama įvertinti vartotojų eglseną, atrasti puslapius per kuriuose jie palieką el.parduotuvę, kur sustoja pirkimo kelias.
Google search console yra naudojama siekiant suprasti kurie raktažodžiai (ir jų grupės), puslapiai pritraukia daugiausiai srauto į svetainę.
Vartotojai užsukę į internetinę svetainę iš natūralios paieškos yra bene labiausiai linkę užbaigti pirkimą. Tad labai svarbu į elektroninę parduotuvę pritraukti kuo daugiau kokybiškesnio srauto.
Internetinės svetainės analizė yra procesas, kurio metu vertiname svetainės naudojimo statistiką, vartotojų elgseną ir taip siekiame gauti įžvalgų apie jos veikimą bei vartotojų elgesį.
Analizės metu atrandame vietas, kurios kliudo svetainei veikti tinkamai bei efektyviai ir siūlome jų korekcijas.
Internetinių svetainių analizės metu vertiname ne tik svetainę, bet taip pat automatizuotus laiškus (email marketingas), SEO faktorius.
Priežastys didinančios atmetimo rodiklį
Atmetimo rodiklis („Bounce rate“) rodo, koks procentas lankytojų palieka svetainę iš karto po vieno puslapio peržiūrėjimo be jokių sąveikų.
Trys pagrindinės priežastys, kodėl gali išaugti atmetimo rodiklis:
Vienas iš pagrindinių veiksnių, turinčių įtakos aukštam atmetimo rodikliui - lėtas puslapio įkėlimas.
Google atlikto tyrimo rezultatai rodo, kad puslapių įkėlimo laikas yra labai svarbus: jei puslapis užsikrauna ilgiau nei 3 sekundes, atmetimo rodiklis žymiai padidėja.
Vartotojai nėra linkę laukti, ypač kai naršo naudodami mobiliuosius telefonus. Atlikdami internetinių svetainių analizes visuomet kreipiame didelį dėmesį į svetainės greitį.
Jei svetainės turinys neatitinka lankytojų lūkesčių, ar jo paieškos intensijos tai gali žymiai padidinti atmetimo rodiklį.
Tai gali būti susiję su netinkama SEO strategija arba su netikslingai parinktais raktiniais žodžiais, dėl ko svetainė pritraukia ne tikslinę auditoriją.
Pavyzdžiui, jei vartotojas ieško konkrečios informacijos, konkretaus produkto, bet atsiduria informaciniame puslapyje, jis greičiausiai išeis iš svetainės.
Navigacija
Jei lankytojui sunku suprasti, kaip naviguoti svetainėje, arba jei svetainės dizainas atgraso naudoti ją toliau (pvz., dėl neaiškių meniu, perpildytų puslapių, ar neveikiančių nuorodų), tai gali lemti didelį atmetimo rodiklį.
Patogus ir intuityvus dizainas yra gyvybiškai svarbus užtikrinant gerą vartotojo patirtį, kuri palaiko lankytojų susidomėjimą ir skatina juos tyrinėti svetainę toliau.
Vartotojai taip pat nori jaustis saugūs naršydami internetinėje svetainėje. Šiuolaikiškas ir tendencijas atitinkantis dizainas leis vartotojams jaustis saugiau. Tai mažins atmetimo rodiklį.