Optimizuosime jūsų tinklapį pagal geriausias vidinio SEO optimizavimo praktikas
Atrenkame ir klasifikuojame raktažodžius pagal jų temas ir tipus. Nuo long-tail raktažodžių iki brandinių ir kitų raktažodžių. Klasifikuojame raktažodžius į klasterius, kad galėtume optimizuoti puslapius susijusiems raktiniams žodžiams.
Kuriame vidines nuorodas siedami puslapius tarpusavyje. Vidinės nuorodos išlieka svarbia vidinio SEO dalimi, tad būtina tai išnaudoti tinkamai parenkant anchor tekstus, vietą puslapyję bei kit.
Vidinis SEO optimizavimas ir turinys yra neatsiejami.
Tinkamos turinio kūrimas bei atnaujinimas ar koregavimas yra labai svarbus sėkmingiems rezultatams.
Kai kalbame apie turinį svarbu nepamiršti ir paveikslėlių bei tinkamo jų optimizavimo.
Pavadinimo, meta aprašymų, antraščių žymos yra paprasta, bet labai svarbi vidinio SEO optimizavimo dalis. Analizuojame ir kuriame ar atnaujiname visas minėtas žymas optimizavimo metu.
Atsižvelgdami į vidinio SEO reikalavimus, mes ruošiame rekomendacijas ir įgyvendiname jas patys arba perduodame kliento komandai tai vykdyti.
Tai apima esamo turinio atnaujinimą ar naujo turinio kūrimą.
Pavadinimas ir pagrindinės antraštės. Paruošiame H1 ir H2-H4 pagrindinių antraščių tekstus.
Pagal gerąsias praktikas paruošiame vidinių nuorodų tekstus (anchor). Vidinės nuorodos (ypač mažesniems projektams) yra labai svarbios
Koreguojame esamus tekstus, juos papildome nauju turiniu, trumpiname esamus sakinius. Vizualiai struktūrizuojame tekstą.
Paruošiame paveikslėlių ar nuotraukų „ALT“ tekstus. Svarbu, kad paveikslėliai neturėtų tuščių „ALT“ žymų ir paieškos robotai suprastų jų prasmę.
Title ir meta aprašymai turi mažesnę įtaką SEO optimizavimui, todėl juos atnaujiname paskiausiai.
Kuriame naują turinį atsižvelgdami į raktažodžius ir neišnaudotas jų galimybes. Sukuriame naujo turinio kūrimo planą.
Pradedame nuo audito
Kaip ir visus SEO paslaugos darbus, taip ir vidinę SEO optimizaciją pradedame nuo audito.
Audito metu dažniausiai patikriname esamą struktūrą ir vidinį SEO, identifikuojame pagrindines klaidas ir parengiame rekomenduotų pakeitimų sąrašą.
SEO audito metu projektams įprastai naudojame ScreamingFrog ar Ubbersuggest įrankius.
Naudojame rinkoje patikrintus įrankius
Vidinis SEO
Vartotojui pritaikytas turinys yra daugiau nei tik kokybiškas tekstas. Jis ne tik atsako į skaitytojo klausimus, bet taip pat yra lengvai suprantamas ir patrauklus dėl vizualaus pateikimo bei struktūros.
Svarbu turėti ne tik informatyvų turinį, bet ir kad jis būtų pateiktas taip, jog vartotojai lengvai galėtų jį suprasti ir bei naršyti svetainėje.
Aiškus ir suprantamas, taip parašytas, kad skaitytojas, užmetęs akis į tekstą, galėtų greitai ir paprastai rasti atsakymus į klausimus.
Todėl optimizuojamuose tekstuose naudojame antraštes, punktus ir kitus teksto struktūrizavimo elementus.
Tinkamas raktažodžių naudojimas tekste yra labai svarbus siekiant išlaikyti teksto suprantamumą ir tinkamumą paieškos robotams.
Nenatūralus raktinių žodžių brukimas sugadins skaitymo patirtį ir paieškos robotų reitingavimą.
Antraštės yra labai svarbi teksto dalis. Jos pritraukia skaitytojo dėmesį ir palengvina įsitraukimą į turinį.
Įdomios antraštės pritraukia skaitytoją ir padeda jam suprasti pagrindines teksto žinutes.
Itin ilgi, neformatuoti tekstai be antraščių, ir nestruktūrizuoti yra praeitis.
Kuriame glaustą, aiškų tekstą, kuris užtikrintų gerąją patirtį vartotojui, o tuo pačiu siųstų teigiamus signalus ir paieškos robotams.
Vidinio SEO kainas priklauso nuo skirtingų aspektų. Ji priklauso nuo to ar meta duomenis klientas atsinaujins ar tai reikės atlikti mums.
Taip pat vidinio SEO optimizavio kaina taip pat priklauso nuo optimizuojamų puslapių skaičiaus ir tipo. Jei tai yra elektroninės parduotuvės kategorijos ar produkto aprašymas kaina skirsis nuo to ar tai yra ilgesnis tinklaraščio įrašas.
Reikalingos profesionalios SEO paslaugos ir vidinis SEO optimizavimas?
Susisiekite su ir aptarkime kaip galime pritraukti naujų klientų.
info@develio.lt
+370 615 14 712
Dažniausiai atrandamos vidinio SEO klaidos
Turinio dublikavimas/jo naudojimas skirtinguose puslapiuose.
Kartais atrandame, kad tas pats turinys yra naudojamas kelis kartus net tame pats tinklapio puslapyje.
O tai gali mažinti tinklapio autoritietą ir kenkti SEO rezultatams.
Įprastai tokiu atveju šaliname besikartojantį turinį arba sujungiame tokius puslapius naudodami 301 peradresavimus arba canonical nuorodas. Taip nurodome paieškos sistemoms, kuris puslapis yra originalus.
Vis dar pastebime URL, kurie yra pernelyg ilgi, sudėtingi arba juose atrandami nereikalingi parametrai (skaičiai ir pan.). Tai padaro puslapius mažiau draugiškus ir paieškos sistemoms. Vidinis SEO optimizavimas yra skirtas tokių klaidų ištaisymui.
Vis dar dažnai pastebime, kad URL adresuose nėra naudojami raktažodžiai. Arba naudojami nepilni, netikslūs ar turintys mažiau mėnesinių paieškų raktažodžiai.
Vis dar pastebime raktažodžių naudojimą pagal savo „nuomonę ar įsivaizdavimą”, o ne rėmimąsi duomenimis.
Optimizuojame URL, kad jie būtų trumpesni, aiškesni ir susiję su pagrindiniu raktiniu žodžiu.
Netinkamas H1, H2 ir kitų žymių naudojimas gali paieškos robotams pateikti netikslią puslapio struktūrą ir sumažinti SEO efektyvumą.
Vis dar pasitaiko atrasti svarbių puslapių tinklapiuose, kurie neturi H1 (pagrindinės) žymos. Juolab H2 ar H3 ir žemesnių žymų.
Audito metu visuomet tikriname ar kiekvienas puslapis turi vieną H1 žymę su tinkamu raktiniu žodžiu. Ar kitose žymose naudojamos raktažodžių variacijos ar palaikoma nuosekli antraščių hierarchija ir kt.
Vidinės nuorodos vis dar gauna per mažai dėmesio (ir pagarbos) iš tinklapių savininkų.
Vis dar daug nuorodų svetainėse yra „sužinok daugiau”, „spauskite čia” ir pan.
Tai yra neišnaudojamas vidinių nuorodų tinklas su tinkamų raktinių žodžių panaudojimu.
Nuorodos turi būti susijusios, natūralios ir reikšmingos. Taip pat naudojame optimalų nuorodų kiekį, kad būtų išvengta pernelyg didelio jų kiekio viename puslapyje.
Vidinė SEO optimizacija yra neįsivaizduojamas be vidinių nuorodų tinkamo išnaudojimo.
Taip, SEO auditas yra naudojamas vidiniam optimizavimui.
Kaip minėjome SEO darbus pradedame nuo audito. Taip galime geriau suprasti esamą situaciją, matyti didžiausias klaidas ir trukdžius.
EEAT yra santrumpa reiškia "Experience, Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness" arba patirtis, ekspertizė, autoritetingumas ir patikimumas.
Tai sąvoka, kurią Google naudoja vertindama svetainių kokybę, ypač kai kalbama apie YMYL (Your Money or Your Life) tematiką, kurioje teikiama informacija, galinti turėti įtakos vartotojų gyvybei, sveikatai arba finansinei gerovei.
Kurdami turinį vidiniam SEO ir optimizuodami svetainę stengiamės kaip ilgamečiai SEO specialistai užtikrinti E-E-A-T
Vertinama kiek turinio kūrėjas turi reikiamos patirties, susijusios su tema.
Pavyzdžiui, kuo pasitikėtumėte: produkto apžvalga, kurią parašė asmuo, naudojęs produktą, ar "apžvalga", kurią parašė asmuo, kuris to nedarė?"
Autoritetas apima vertinimą, koks patikimas ir įtakingas yra šaltinis ar autoriaus konkrečioje srityje.
Tai apima tai, kiek kitos svetainės, vartotojai arba ekspertai pripažįsta šaltinį kaip autoritetą savo srities.
Šis komponentas susijęs su tuo, ar turinys yra sukurtas specialisto, eksperto, turinčio žinių apie konkrečią temos ar sritį.
Google vertina šaltinio ar autoriaus gebėjimą teikti informaciją, kuri atitinka reikalavimus.
Patikimumas susijęs su tuo, ar svetainė teikia tikslų ir patikimą informaciją.
Google vertina, ar svetainės turinys yra remiasi patikimais šaltiniais, ar pateikiama informacija yra pagrįsta faktiniais duomenimis ar tyrimais.
Geras turinys visada atitinka du dalykus - jis turi būti susijęs ir atitikti vartotojo poreikį. Visuomet stengiamės pateikti kokybiškesnį, geresnį ir išsaemsnį turinį nei jūsų konkurentai. Jei tai pavyks padaryti, rezultatai paieškos sistemos natūraliai pakils.
Kalbant apie turinį, svarbu didžiausią dėmesį skirti raktiniams žodžiams. Paimkime Vikipedijos pavyzdį: joje vartotojams pateikiama visapusiška informacijos apie tam tikrus terminus ar žmones, pvz., Steve'ą Jobsą, apžvalga.
Ši svetainė yra aiškiai struktūrizuota. Jame pateikiama informacija apie „Apple“ įkūrėjo vaikystę, paauglystę ir karjerą, išvardijamos žinomiausios citatos ir apdovanojimai. Taip yra kuriamas tematinis autoritetas. Tad tekstas neturi būti tiesiog prikištas daugybe raktažodžių ir rašomas, kad tiesiog būtų ilgesnis. Ne, jis turi apie temą rašyti iš skirtingų pusių. Taip darome dirbdami su vidiniu SEO optimizavimu.
Keli svarbūs varbūs tinklalapio turinio optimizavimo faktoriai:
- Originalus turinys: nekopijuokite kitų straipsnių ar tekstų. „Google“ yra sukūrę pakankamai protingą algoritmą, kuris aptinka tokias kopijas.
- Naudingas ir aktualus turinys: stenkitės, kad tekstai ir turinys būtų kurtų vertę vartotojui. Tekstas vien dėl teksto nekurs vertės. Taip dirbame su savo partneriais, klausiame jų įžvalgų, rinkos duomenų, kad galėtų šią informaciją panaudoti kuriant turinį.
- Teisingas turinys: įsitikinkite, kad jūsų tekstai rašomi į temą, atsako į vartotojo užklausą, o ne rašo bendrai. Vis populiarėjant AI išnaudojimui turinio kūrimui labai svarbu vertinti turinio tikslumą, nes netinkamai parašytos užklausos dirbtiniam intelektui gali pateikti tik labai bendrines užklausas su kartais net iškraipytais faktais.
- Atnaujintas turinys: turinys, net jei jis neblogai reitinguojamas turėtų būti reguliariai atnaujinamas. Dirbdami su verslais stengiamės edukuoti, kad labai svarbu ne tik kurti naujus puslapius, tinklaraščio įrašus, bet taip pat atnaujinti esamą turinį. Jį plėsti, pridėti paveikslėlių, naudingų nuorodų, įdomių ir naujų faktų.
- Gramatika: Savaime suprantama, kad tekstai turi būti parašyti be gramatikos ir stiliaus klaidų. Klaidingai parašytas turinys bus ne tik neigiamai įvertintas paieškos robotų, bet ir vartotojų, kurie pamatę gramatines klaidas mažiau pasitikės puslapiu ir jį paliks. Didesnis atmetimo rodiklis visuomet blogina ir SEO reitingą.
-
Skaitomumas: šrifto dydis taip pat yra svarbus veiksnys, todėl stenkitės, kad šrifto dydis nebūtų mažesnis nei 12-14 pikselių. Per mažas įskaitomumas taip pat gali atbaidyti svetainės lankytojus, o tai taip pat didins atmetimo rodiklį ir SEO reitingą. Dirbdami su partneriais ir vidiniu SEO vertiname šį faktorių.
Galite įsivaizduoti idealią antraštės struktūrą kaip knygą. Ar pirktumėte knygą be pavadinimo? Arba knyga dviem pavadinimais? Ne. Todėl, kaip ir autoriai, turėtumėte pasirinkti pavadinimą ir tada dirbti su paantraštėmis. Taip pat prasminga vienoje iš šių paantraštių naudoti raktinį žodį arba variantą.
Viena vertus, jūsų turinio suskirstymas į skirtingas subkategorijas leidžia skaitytojui lengviau įrašyti ir apdoroti tai, kas buvo parašyta. Kita vertus, paieškos sistemos gali dar visapusiškiau suprasti ir klasifikuoti jūsų turinį. Kitame žingsnyje pažiūrėkime, kaip galite naudoti raktinių žodžių analizę, kad suderintumėte turinį taip, kad būtų patenkinti vartotojų paieškos ketinimai ir taip sukurtumėte labai gerą vartotojo patirtį.
Kokio ilgio turi būti turinys? Jei pasakysime, kad 1000 žodžių ilgio meluosime, nes nėra vienos universalios taisyklės. Vis tik visuomet dirbdami su klientais pirma analizuojame konkurentus, kad galėtume matyti kaip turime konkuruoti. Tokiu atveju patariame kurti nuo 200 iki 500 ilgesnius tekstus. Priklausomai nuo jūsų puslapio ir konteksto.
Jei tai elektroninė parduotuvė ir tai tėra kategorijos arba produkto aprašymas, kuris siekia 100 ar 200 žodžių, tuomet gali pakakti ir +200 žodžių ilgesnio turinio.
Bet jei tai yra puslapis, kuriame rasite bent 1000 žodžių, tuomet patariame kurti +500 daugiau žodžių turintį turinį. Primename, kad turinys turi naudingas ir atsakyti į vartotojo intensiją, užklausą, jame turime būti panaudojamos tisklinės frazės, antraštės, raktažodžiai ir jų variacijos. Taip vidinis SEO padės siekti verslo tikslų.
SEO optimizacijai nenaudingi, tačiau vis dar dažnai naudojami svetainėse, nuorodų tekstai (anchor) turi tokius bendrinius terminus kaip "spustelėkite čia", "perskaitykite daugiau" arba "sužinokite daugiau".
"Anchor" tekstas parodo paieškos robotams kaip nuoroda susijusi su esamu puslapiu ir tuo puslapiu, į kurį yra kreipiama.
Tokie nuorodų tekstai paieškos sistemoms suteikia mažai konteksto apie turinį, į kurį jie nukreipia.
Remiantis "Moz"
atliktu tyrimu apie nuorodų nuorodų tekstų sandarą, pateikiame pasiskirstymą pagal tipus:
- Prekės ženklo arba URL tekstas: 36%
- Iš dalies atitinkantis nuorodos tekstas: 27 %
- Tiksliai atitikantis nuorodos tekstas: 24 %.
- Kita (įskaitant bendrinį tekstą, pvz., "spustelėkite čia"): 13%
Savo klientams paruošiame vidinių svetainės nuorodų struktūros planą ir rekomendacijas. Mažoms ir vidutinėms svetainėms pakanka geros vidinių nuorodų struktūros, jog paieškos robotai suindeksuotų visus svetainės puslapius ir suprastų kurie puslapiai kuria didžiausią naudą, koks yra jų bendras kontekstas ir kt.
Vidinės nuorodos yra dažnai pražiūrimos ir be reikalos nuvertinamos kaip vienas iš svarbių vidinio SEO faktorių.
Antraštės vidiniame SEO išlieka svarbios ir mūsų nuomone jų svarba ne mažėja, o net ir auga.
Jos padeda organizuoti turinį ir pagerinti vartotojų patirtį. Taip pat leidžia paieškos sistemoms geriau suprasti puslapio struktūrą ir pačią teksto temą.
Įdomu, kad vis dar daug svetainių nepakankamai išnauoja antraštes. Arba visai jų nenaudoja.
Ypatingai keista atrasti nenaudojamas svarbiausias H1 ar H2 antraštes, kurių nebuvimas tekste daro neigiamą poveikį SEO rezultatams.
Remiantis „SEMrush“
atliktais tyrimais, kuomet buvo išanalizuota 600 000 tinklapių, paaiškėjo, kad:
- 50% puslapių neturi H1 antraščių.
- 30% puslapių neturi H2 antraščių.
Tai rodo, kad nemaža dalis svetainių vis dar nepakankamai išnaudoja antraštes, kurios yra svarbios tiek vartotojams, tiek paieškos sistemoms.
Mūsų atliekama vidinė SEO optimizacija visuomet neapseina be antraščių vertinimo ir optimizavimo.
Įsivaizduokite idealią antraščių struktūrą kaip knygą. Ar pirktumėte knygą be pavadinimo, be skyrių pavadinimo, tiesiog vienas ištisas tekstas be paragrafų? Arba knyga dviem pavadinimais yra įprasta? Ne.
Todėl, kaip ir knygų autoriai ar leidėjai, turėtumėte pasirinkti pavadinimą ir tada dirbti su antraštėmis.
Svarbu antraštėse naudoti raktinį žodį arba jo variaciją.
Turinio suskirstymas į skirtingas subkategorijas leidžia skaitytojui lengviau skaityti ir apdoroti informaciją. Tuo pačiu paieškos sistemos gali lengviau suprasti bei vertinti jūsų turinį. Visuomet dirbdami su partneriais patariame nepersistengti ir nenaudoti per dažnai raktažodžių paantraštėse.
Juos stengiamės naudoti natūraliai ir įtraukdami skirtingas raktažodžių variacijas į pagrindines antraštes.
Vidinio SEO sėkmė itin priklauso nuo kokybiško raktažodžių tyrimo ir jų analizės
Yra skirtingi raktažodžių skirstomi pagal paieškos ketinimų tipą, t. y. vartotojo paieškos tikslą:
- Informacinis (Informational): Vartotojai ieško bendrai informacijos
- Navigacinis (Navigational): Vartotojai ieško konkrečios svetainės ar puslapio.
- Komerciniai (Commercial): Vartotojai nori pasitikslinti dėl konkretaus prekės ženklo, produktų ar paslaugų
- Pirkimo (Transactional): vartotojai nori atlikti pirkimo veiksmą (pvz., pirkti).
Yra ir daugybė kitų raktažodžių tipų, naudojamų SEO.
Pavyzdžiui, vietiniai (local) raktažodžiai naudojami norint rasti netoliese esančius produktus ar paslaugas.
"Long-tail" raktažodžiai yra labai konkretūs paieškos terminai. Dažniausiai jie būna mažesnės konkurencijos ir nuo jų pradedama naujų verslų vidinė SEO optimizacija.
Prekinio ženklo raktažodžiai yra svarbūs jau geriau žinomiems verslams. Dažnai jie būna savininkų "pražiūrimi" ir nepakankamai vertinami. Vis tik patariame į juos kreipti daugiau dėmesio ir nepalikti konkurentams galimybių jais naudotis.
Dirbdami su partneriais visuomet mokome
- būtinai naudoti raktažodį pirmoje pastraipoje taip, kad jis atspindėtų naudotojo paieškos tikslą. Taip, kad jis kuo greičiau atsakytų į vartotojo užklausą. Jūs pats nenorėtumėte perskaityti 1000 žodžių kol atrastumėte norimą atsakymą. Taip patariame nesieilgti ir su jūsų verslo potencialiais klientais.
Taip pat labai svarbu raktažodžius naudoti logiškai ir suprantamai. Jei sakinys reikalauja kilmininko galūnės nebijoti jos naudoti. Paieškos robotai yra pakankai tobuli, tad jie supras raktažodį ir jo variacijas. Vidiniam SEO net tai labiau padės kai naudosite raktažodžių variacijas, o ne tik vieną konkretų raktažodį ir jį įterpinėsite keistai bei nenatūraliai. Naudojame linksius, daugiskaitą, sinonimus ir taip ne tik praturtiname tekstą vartotojui, bet ir paieškos robotui parodome teksto kokybę.
Taip pat tekstuose naudojame kontekstinius terminus. Tai terminai, kurie yra susiję su konkrečia tema, raktažodžiu. Jei kalba apie keliones autobusais, galima minėti miestus, į kuriuos jie vyksta, autobusų nuomą, bilietų įsigijimą ir kt.
Tinkamai optimizuoti paveikslėliai gali turėti didelę įtaką vidiniam SEO, nes jie gali pagerinti vartotojų patirtį, sumažinti puslapio įkrovimo laiką ir padėti pagerinti paieškos pozicijas. Pagrindiniai paveikslėlių optimizavimo elementai apima:
- ALT žyma: ALT žyma (tag) suteikia tekstinį aprašymą paveikslėliui, kuris yra naudojamas paieškos sistemų ir vartotojų, naudojančių ekrano skaitytuvo programas, supratimui.
- Failo pavadinimas: Pavadinimas, kuriuo yra išsaugotas paveikslėlis, taip pat turi svarbą vidiniam SEO. Geriau naudoti trumpą paaiškinimą failo pavadinime, kuriame būtų įtrauktas raktažodis (kartu atspindinti ir paveikslėlio turinį), nei standartinį failo pavadinimą, pavyzdžiui, "paveikslėlis1.jpg" ar pan.
- Paveikslėlio dydis ir formatas: Vidinio SEO metu pptimizuojame paveikslėlių dydį ir formatą taip, kad jie būtų tinkami tinklapiui ir juos įkrautų greitai.
Siekiame, kad paveikslėliai neviršytų 50kb dydžio ir būtų pateikti Google šiuo metu rekomenduojamu WebP formatu.
"Optimole" kompanijos atliktas tyrimas parodė, kad net iki 50% svetainių vis dar nenaudoja tinkamai ALT žymų savo paveikslėliuose. Tai rodo, kad didelė dalis internetinių verslų vis dar nenaudoja tinkamai šio svarbaus paveikslėlių optimizavimo elemento.
Vartotojų, ieškančių prekių ar informacijos pagal vaizdinę paiešką, skaičius kasmet vis labiau auga. Tad tinkamai optimizuotas vaizdinis turinys bus matomas ir paieškų sistemų rezultatuose.
URL adresai nėra pats svarbiausias SEO faktorius, bet tinkamas jų išnaudojimas gali pagerinti verslo pozicijas paieškoje. Vidinis SEO optimizavimas neįsivaizduojamas su netinkamais URL adresais.
Struktūrizuotas, tinkamos hierarchijos ir logiškas URL rodo svetainės tinkamumą ir tvarką.
URL optimizavimo SEO žingsniai:
Neoptimizuoto URL pavyzdys:
https://develio.lt/index.php?id=70
Nei paieškos robotai, nei vartotojai nesupras tokio tipo URL adreso.
Optimizuoto URL pavyzdys:
https://develio.lt/seo-paslaugos/seo-paslaugos-vilniuje
Optimizuotas URL nurodo turinio vietą svetainės hierarchijoje, jo santykį su kategorija ir turinį. Tai padeda vartotojui suprasti, apie ką yra jūsų puslapis.
Vartotojai linkę pasirinkti rezultatus, kurie labiausiai atitinka jų paiešką. Aprašomasis URL padeda vartotojui tai atpažinti. Be to, dėl šio URL „Google“ taip pat tiesiogiai atpažįsta, apie ką yra jūsų puslapis. Taip pat galite naudoti aprašomąjį URL, kad strategiškai išdėstytumėte raktinį žodį.
Net jei tai ne toks svarbus „Google“ reitingavimo veiksnys, aprašomieji URL sustiprina vartotojo patirtį.
Visuomet siūlome partneriams URL adrese raktažodį naudoti kuo arčiau domeno. Taip pat svarbu, kad URL adresas nebūtų per ilgas. Žemiau pateiktame Ahrefs grafike galite matyti kokio ilgio URL adresai pirmauja paieškos rezultatuose.
Jei tinklapio puslapiai gauna srautą, patariame nekeisti URL. Net nepatariame, o draudžiame 🙂 URL adreso pakeitimus atlikite prieš publikuodami puslapį arba kol jie dar nėra indeksuoti (nematomi organinėje paieškoje). Jei keičiate puslapio URL adresą, visuomet atlikite jo nukreipimą (redirrect).
Skirtumai
Vidinis SEO ir išorinis SEO yra dvi strategijos, skirtos pagerinti svetainės matomumą paieškos svetainėse.
Šios strategijos skiriasi pagal tai, ką jos tiesiogiai veikia ir kaip siekia pagerinti svetainės pozicijas paieškos rezultatuose.
Vidinis SEO ir išorinis SEO yra abu labai svarbūs siekiant efektyvių rezultatų.
Vidinis SEO apima visas optimizacijos priemones, kurios yra taikomos tiesiogiai svetainėje.
Raktinių žodžių naudojimą puslapių pavadinimuose, URL adresuose, antraštėse, tekstuose ir meta aprašymuose.
Unikalaus turinio kūrimą, kuris atitinka vartotojų poreikius ir užtikrina gerą patirtį.
Svetainės greičio optimizavimą ir tinkamą puslapio struktūrą.
Vidinių nuorodų struktūrą, kurios pagalba būtų užtikrinta patogi vartotojo navigacija svetainėje.
Išorinis SEO apima visas veiklas, kurios nėra tiesiogiai susijusios su svetaine ar jos turiniu.
Tai daugiausia susiję su atgalinių nuorodų kūrimu, socialiniais tinklais, vartotojų atsiliepimais, straipsniais naujienų portaluose ir kt.
Sėkmingam išoriniam SEO yra svarbi nuorodų įvairovė, kokybė ir autoritetas