Vidinės nuorodos SEO: geriausios vidinių nuorodų kūrimo praktikos

Vidinės nuorodos yra svarbus elementas optimizuojant svetainę paieškos sistemoms. Jos ne tik palengvina navigaciją vartotojams ir paieškos sistemoms per jūsų svetainės turinį ir struktūrą, bet ir reikšmingai veikia jūsų SEO veikimą.

Šis išsamus vadovas apima visus vidinių nuorodų aspektus. Sužinosite apie vidinių nuorodų pobūdį, jų vaidmenį stiprinant SEO, svarbą pasirenkant inkarinį tekstą ir veiksmingas strategijas, kaip įgyvendinti vidinių nuorodų planą. Be to, jame pateikiamas geriausių praktikų ir praktiškų patarimų sąrašas — kas reikėtų ir ko nereikėtų daryti, siekiant užtikrinti, kad jūsų vidinių nuorodų strategija būtų veiksminga ir efektyvi.

Kas yra vidinės nuorodos? Vidinės nuorodos yra hipersaitai, kurie jungia vieną svetainės puslapį su kitu puslapiu toje pačioje domeno srityje. Pavyzdžiui, nuoroda, įterpta į tekstą „www.pavyzdysabc.com/home“, nukreipianti vartotoją į „www.pavyzdysabc.com/service-page-1“, yra vidinė nuoroda. Šios nuorodos yra neatskiriama svetainės struktūrinės organizacijos dalis, leidžiančios vartotojams lengvai naršyti tarp skirtingų puslapių ir skyrių.

Vidinių nuorodų atskyrimas nuo išorinių nuorodų ir atgalinių nuorodų Nors vidinės nuorodos yra svarbios svetainės navigacijai, jos reikšmingai skiriasi nuo išorinių nuorodų ir atgalinių nuorodų. Išorinė nuoroda yra, kai jūsų svetainėje yra hipersaitas, nukreipiantis į kitą domeną. Pavyzdžiui, nuoroda jūsų svetainėje, nukreipianti į kitos įmonės puslapį, yra išorinė nuoroda. Ji jungia jūsų domeną su platesniu internetu, suteikdama vartotojams papildomus išteklius ar informaciją.

Kita vertus, atgalinės nuorodos yra nuorodos, kurios ateina iš išorinių svetainių ir nukreipia atgal į jūsų svetainę. Jos yra labai svarbios SEO, nes rodo paieškos sistemoms, kad kitos svetainės vertina jūsų turinį kaip vertingą. Pavyzdžiui, nuoroda iš kitos svetainės, pvz., „www.kitadomenas.com“, nukreipianti vartotojus į jūsų svetainę („www.manosvetainė.com“), yra atgalinė nuoroda.

Ar vidinis susiejimas yra geras SEO? Per „Office hour“ sesiją John Muller patvirtino, kad vidinės nuorodos yra kritiškai svarbios SEO ir padeda vartotojams bei „Googlebot“ suprasti puslapių svarbą.

Vidinės nuorodos yra labai naudingos dviems pagrindiniams jūsų svetainės lankytojams: paieškos sistemoms ir žmonėms vartotojams. Šios nuorodos supaprastina paieškos sistemoms svetainės naršymo ir supratimo procesą. Tuo pačiu metu jos padeda vartotojams lengvai rasti aktualų ir įžvalgų turinį.

Štai, kaip vidinės nuorodos pagerina jūsų svetainės funkcionalumą:

  1. Padeda paieškos sistemoms suprasti svetainės struktūrą

Vidinės nuorodos veiksmingai sukuria hierarchiją ar žemėlapį jūsų svetainėje. Kai paieškos sistemų robotai naršo jūsų svetainėje, jie seka šias nuorodas, kad galėtų pereiti tarp skirtingų puslapių. Ši veikla leidžia jiems suprasti kiekvieno puslapio santykinę svarbą. Iš esmės, kuo dažniau puslapis susiejamas svetainėje, tuo didesnė jo svarba.

Pavyzdžiui, jūsų svetainės meniu paprastai yra nuorodos į pagrindinius puslapius, bet ne į kiekvieną puslapį svetainėje. Ši selektyvi nuorodų strategija signalizuoja paieškos sistemoms, kurie puslapiai yra svarbesni, tai įtakoja, kaip jos vertina ir vertina kiekvieną puslapį.

Be to, dauguma svetainių naudoja savo meniu ir pabaigos sekcijas, norėdami pabrėžti kategorijas, esminius puslapius ir kitas svarbias nuorodas. Vidinės nuorodos atlieka svarbų vaidmenį ne tik jungiant akivaizdžius puslapius, bet ir integruojant sudėtingesnius ar mažiau žinomus svetainės puslapius į bendrą struktūrą. Šis ryšys užtikrina išsamią ir prieinamą svetainės architektūrą, tiek vartotojams, tiek paieškos sistemoms.

  1. Pagerina vartotojo patirtį

Vidinės nuorodos reikšmingai pagerina navigacinę patirtį vartotojams jūsų svetainėje. Kai lankytojai randa aktualias nuorodas turinyje, kurį jie skaito, jie gali lengvai pereiti į papildomą informaciją ar susijusius puslapius. Tai leidžia vartotojams giliau tyrinėti jūsų svetainę, prieinant reikiamą informaciją be pagrindinio navigacijos meniu pagalbos.

Kai vidinės nuorodos naudojamos strategiškai ir apgalvotai, jos gali efektyviai nukreipti vartotojus per jūsų svetainę, išlaikydamos jų susidomėjimą ir padėdamos jiems rasti reikiamą informaciją. Šis apgalvotas požiūris į vidinį susiejimą gali žymiai padidinti vartotojų pasitenkinimą ir svetainės naudojimą.

Pavyzdžiui, mūsų tinklaraščio įraše apie meta pavadinimus įterpėme vidines nuorodas į mūsų pačių įrankius, skirtus padėti SEO profesionalams kurti geresnius meta pavadinimus ir aprašymus. Tokios nuorodos ne tik suteikia tiesioginę vertę skaitytojui, bet ir skatina tolesnį jūsų svetainės tyrinėjimą.

„Wikipedia“ puslapiai yra puikus efektyvaus vartotojo įtraukimo per vidinį susiejimą pavyzdys. Kai vartotojai naršo „Wikipedia“ straipsnį, jie susiduria su hipersaitais, nukreipiančiais juos iš vienos temos į kitą. Ši strategija padeda išlaikyti vartotojus įsitraukusius ir skatina juos praleisti daugiau laiko tyrinėjant svetainę.

Didelis nuorodų skaičius „Wikipedia“ puslapyje yra galimas dėl didelio, bendruomenės sukuriamo turinio bazės. Kiekviena nuoroda yra kruopščiai įdėta, siekiant užtikrinti svarbumą ir kontekstą, jungiant vartotojus su kitais svarbiais straipsniais „Wikipedia“ ekosistemoje.

Įgyvendinant panašią strategiją savo svetainėje, svarbu užtikrinti, kad jūsų vidinės nuorodos būtų lygiai taip pat svarbios ir kontekstualios. Tikslas yra sujungti esminį ir susijusį turinį taip, kad tai pagerintų vartotojo kelionę, suteikiant vertę be perteklinių ar nereikalingų nuorodų. Šis apgalvotas požiūris į vidinį susiejimą ne tik pagerina vartotojo įtraukimą, bet ir sustiprina jūsų svetainės turinio nuoseklumą ir autoritetą.

  1. Skatina didesnę konversiją

Geresnė vartotojo patirtis dažnai reiškia didesnį vartotojų pasitenkinimą, o tai savo ruožtu gali lemti aukštesnes konversijas.

Tačiau kokį vaidmenį vidinės nuorodos atlieka konversijų skatinime? Pažvelkime į tai, ypač el. prekybos kontekste. Vidinės nuorodos gali būti galingas įrankis el. prekybos prekės ženklams, norint padidinti konversijas. Jos palengvina vartotojams sklandų perėjimą per įvairius puslapius, kategorijas ir marketingo piltuvo etapus.

Pagalvokite apie vidinį susiejimą kaip apie turinio žemėlapį, kuriame strateginis požiūris derinamas su pirkėjo kelione. Pagrindinis tikslas yra identifikuoti (arba sukurti) tinkamus turinio elementus ir susieti juos taip, kad jie vartotojus vestų per skirtingus piltuvo etapus — nuo piltuvo viršaus (ToFu) iki piltuvo vidurio (MoFu) ir piltuvo apačios (BoFu).

Efektyvus vidinis susiejimas, ypač nuo turinio, esančio ankstyvuose piltuvo etapuose, gali žymiai padidinti jūsų auditorijos įsitraukimą į konversijos procesą. Tai ne tik padidina vartotojų įsitraukimą, bet ir potencialiai padidina pajamas, nes vartotojai sklandžiai pereina nuo pradinio supratimo iki pirkimo taško.

  1. Pagerina paieškos sistemų robotų efektyvumą ir padeda indeksuoti

Google paieškos veikimo dokumentacijoje aiškiai nurodyta: „Kai kurie puslapiai yra žinomi, nes Google jau juos aplankė. Kiti puslapiai yra atrandami, kai Google seka nuorodą iš žinomo puslapio į naują puslapį.“

Vidinės nuorodos atlieka lemiamą vaidmenį pagerinant paieškos sistemų robotų veiksmingumą, kai jie naršo (arba „roplėja“) per jūsų svetainę. Šis procesas yra svarbus dėl dviejų pagrindinių priežasčių: ropliavimo efektyvumo gerinimo ir pagalbos puslapių indeksavime.

Ropliavimo efektyvumo gerinimas – Ropliavimo efektyvumas reiškia, kaip efektyviai paieškos sistemų robotai gali nuskenuoti ir analizuoti jūsų svetainės turinį. Gerai struktūrizuotas vidinis susiejimas užtikrina, kad robotai gali lengvai rasti ir pasiekti visus jūsų svetainės puslapius. Be tokio tarpusavio susiejimo, kai kurie puslapiai gali likti paslėpti ar izoliuoti, todėl paieškos sistemoms sunkiau juos atrasti ir suprasti. Efektyvus ropliavimas yra ypač svarbus didelėms svetainėms arba toms, kurios dažnai atnaujina savo turinį. Pagalba indeksavimui – Indeksavimas yra procesas, kurio metu paieškos sistemos organizuoja informaciją prieš atliekant paiešką, kad galėtų pateikti greitus ir tikslius atsakymus į vartotojų užklausas. Naudodamiesi vidinėmis nuorodomis, jūs padedate paieškos sistemoms suprasti jūsų svetainės struktūrą ir hierarchiją. Kuo efektyviau paieškos sistema gali nuskaityti ir suprasti jūsų svetainę, tuo tiksliau ji gali indeksuoti jūsų puslapius. Šis patobulintas indeksavimas yra gyvybiškai svarbus, kad jūsų puslapiai atsirastų atitinkamose paieškos rezultatuose. Apibendrinant, vidinės nuorodos ne tik prisideda prie geresnės vartotojo patirties, bet ir yra esminės, siekiant užtikrinti, kad paieškos sistemos efektyviai nuskaitytų ir indeksuotų jūsų svetainę. Tai padidina matomumą paieškos sistemos rezultatuose, stiprinant jūsų svetainės bendrą buvimą internete.

  1. Vidinės nuorodos perduoda PageRank

PageRank yra sistema, kurią Google naudoja reitinguojant tinklalapius savo paieškos sistemos rezultatuose. Tai iš esmės yra svetainės puslapių svarbos matas, pagrįstas nuorodų į juos kiekiu ir kokybe. Kai jūsų svetainėje yra gerai struktūrizuota vidinių nuorodų sistema, ji gali efektyviai paskirstyti PageRank visoje svetainėje.

Štai, kaip tai veikia:

PageRank paskirstymas: Kiekvienas jūsų svetainės puslapis turi tam tikrą PageRank, pirmiausia įgytą iš išorinių atgalinių nuorodų. Kai jūs susiejate vieną savo svetainės puslapį su kitu, perduodate dalį šio PageRank susietam puslapiui. Šis procesas padeda paskirstyti sukauptą PageRank įvairiuose jūsų svetainės puslapiuose, o ne sutelkti jį tik keliose srityse. Mažiau matomų puslapių stiprinimas: Vidinis susiejimas gali būti ypač naudingas puslapiams, kurie natūraliai neprivilioja daug išorinių nuorodų. Susiejant šiuos mažiau matomus puslapius su aukštesnio reitingo puslapiais jūsų svetainėje, galite perduoti jiems dalį PageRank. Ši strategija gali padidinti jų matomumą ir reitingą paieškos rezultatuose. PageRank srauto kontrolė: Strateginis vidinis susiejimas leidžia jums nukreipti PageRank į puslapius, kuriuos laikote svarbiausiais. Pavyzdžiui, dažniau susiejant jūsų produktų puslapius iš tinklaraščio įrašų arba pagrindinio puslapio, galite padidinti jų PageRank ir atitinkamai jų paieškos sistemos reitingą. Apibendrinant, vidinės nuorodos nėra tik navigacijos įrankiai, bet taip pat svarbios optimizuojant PageRank srautą visoje jūsų svetainėje. Tai gali žymiai paveikti, kaip jūsų puslapiai reitinguojami paieškos sistemos rezultatuose, taigi ir jūsų svetainės bendrą SEO našumą.

Kas yra inkarinis tekstas ir kodėl jis svarbus SEO? Vykdant vidinės nuorodų strategiją, jūsų pasirinktas inkarinis tekstas atlieka svarbų vaidmenį. Bet kas iš tikrųjų yra inkarinis tekstas? Inkarinis tekstas yra spustelėjamas tekstas hipersaito viduje. Paprastai jis yra išskirtas arba pabrauktas skirtinga spalva, kad išsiskirtų iš kitų teksto dalių tinklalapyje.

Inkarinis tekstas yra reikšmingas SEO (paieškos sistemos optimizavimui), nes jis suteikia kontekstą tiek vartotojams, tiek paieškos sistemoms apie nuorodos tikslo turinį.

Pavyzdžiui, jei turite tinklaraštį apie sodininkystę ir įtraukiate nuorodą į puslapį apie augalų priežiūrą, inkarinis tekstas gali būti „Kaip prižiūrėti kambario augalus“. Ši specifinė frazė, kai ją spustelėjate, nukreiptų vartotoją į susietą puslapį. Inkarinio teksto pasirinkimas yra svarbus, nes:

Kontekstas vartotojams: Tai informuoja vartotoją, ko tikėtis spustelėjus nuorodą. Aiškus ir aprašomasis inkarinis tekstas pagerina vartotojo patirtį, padarydamas navigaciją intuityvia. SEO svarba: Paieškos sistemos naudoja inkarinį tekstą, kad suprastų susieto puslapio turinį. Aktualus ir tikslus inkarinis tekstas gali padėti pagerinti puslapio reitingą pagal specifinius raktinius žodžius.

Kokį inkarinį tekstą naudoti vidiniam susiejimui? Pasirinkti tinkamą inkarinį tekstą yra sudėtingiau, nei gali pasirodyti iš pradžių. Geras taisyklė yra suspausti susieto puslapio esmę tik į 3-4 žodžius. Siekite, kad inkarinis tekstas būtų trumpas; venkite jo pavertimo ilga fraze, sakiniu ar trumpu paragrafu.

Pavyzdžiui, jei jūs susiejate su tinklaraščio įrašu apie turinio rinkodaros strategiją straipsnyje apie marketingo piltuvus, idealus inkarinis tekstas būtų „turinio rinkodaros strategija“.

Patartina vengti neaiškių inkarinių tekstų, tokių kaip „šis dokumentas“, „šis tekstas“, „sužinokite daugiau“, „spustelėkite čia“ arba „daugiau informacijos“. Panašiai, nerekomenduojama naudoti atvirų URL (tiesioginių svetainės adresų) kaip inkarinio teksto. Tokie inkariniai tekstai nėra informatyvūs ir nesuteikia aiškaus įžvalgos nei vartotojams, nei paieškos sistemoms apie susieto puslapio turinį. Efektyvus inkarinis tekstas turėtų būti aprašomasis ir tiesiogiai susijęs su susietu turiniu. Google iš tikrųjų tai teigia savo dokumentacijoje.

Be to, kuriant vidines nuorodas su inkariniu tekstu, svarbu pašalinti bet kokius skyrybos ženklus, kurie iš karto prieš ar po nuorodos. Skyrybos ženklai neturėtų būti dalis spustelėjamo teksto.

Pavyzdžiui, apsvarstykite frazę „atsisiųskite PDF čia“. Šiuo atveju inkarinis tekstas turėtų būti „atsisiųskite PDF čia“ be įtraukimo taško hipersaito viduje.

Atkreipkite dėmesį į pavyzdį, kad taškas (periodas) nėra dalis inkarinio teksto.

12 geriausių vidinių nuorodų kūrimo praktikų, siekiant geresnės vartotojo patirties ir SEO rezultatų Turėdami aiškų supratimą apie tai, kas yra vidinės nuorodos, jų privalumus ir inkarinio teksto sampratą, jūs dabar esate pasirengę kurti strategiją. Norėdami optimizuoti savo svetainės SEO su vidiniu susiejimu, laikykitės šių geriausių praktikų.

  1. Pagerinkite svetainės architektūrą su strateginėmis vidinėmis nuorodomis

Vidinis susiejimas yra esminis elementas, siekiant pagerinti jūsų svetainės navigaciją ir struktūrinį aiškumą, papildant svetainės žemėlapio vaidmenį. Nors svetainės žemėlapis išvardina puslapius, prieinamus paieškos sistemoms ropliuoti, vidinės nuorodos prideda dar vieną sluoksnį, jungiant šiuos puslapius prasmingu ir organizuotu būdu. Šis ryšys yra ne tik apie puslapio A susiejimą su puslapiu B; tai yra apie strateginį turinio kategorijų ir struktūros kūrimą, siekiant pagerinti bendrą vartotojo patirtį.

Planuodami savo vidinio susiejimo strategiją, sutelkite dėmesį į visų svarbių puslapių integravimą, kurie prisideda prie nuoseklesnės ir vartotojui patogesnės svetainės.

Pavyzdžiui, el. prekybos svetainėje efektyvus vidinis susiejimas gali palengvinti vartotojų navigaciją tarp skirtingų produktų kategorijų, galimai padidindamas verslą ir pajamas. Šis struktūrizuotas susiejimas leidžia vartotojams lengviau rasti tai, ko jie ieško, pagerindamas jų bendrą pirkimo patirtį.

Ne el. prekybos svetainėse vidinis susiejimas atlieka svarbų vaidmenį išlaikant vartotojus įsitraukusius, didinant prekių ženklo žinomumą ir vedant juos per marketingo piltuvą. Kruopščiai susiejant susijusį turinį, galite paskatinti vartotojus sužinoti daugiau apie jūsų prekių ženklą ir pasiūlymus, skatindami gilesnį įsitraukimą ir galimas konversijas.

  1. Naudokite raktinių žodžių turtingą inkarinį tekstą (bet ne per dažnai)

Tęsiant geriausias vidinio susiejimo SEO praktikas, svarbu sutelkti dėmesį į raktinių žodžių turtingo inkarinio teksto naudojimą. Pats Google rekomenduoja ypatingai atkreipti dėmesį į inkarinį tekstą, nes jis suteikia tiek vartotojams, tiek paieškos sistemoms informaciją apie susieto puslapio turinį.

Jūs galite naudoti tiksliai atitinkantį arba iš dalies atitinkantį inkarinį tekstą, priklausomai nuo konteksto ir nuorodos tikslo. Tiksliai atitinkantis inkarinis tekstas apima tiksliai tokį raktinį žodį ar frazę, į kurią taikote, o iš dalies atitinkantis apima tikslinį raktinį žodį kartu su kitais žodžiais.

Tačiau svarbu vengti perteklinio raktinių žodžių įterpimo į inkarinį tekstą. Tai gali pasirodyti kaip šlamštas ir netgi gali neigiamai paveikti jūsų SEO pastangas. Visada siekite suteikti vertę su inkariniu tekstu, užtikrindami, kad jis atitinka susieto puslapio turinį ir tikrai padeda vartotojams suprasti, ko tikėtis spustelėjus nuorodą.

  1. Susiekite su svarbiais puslapiais

Kaip jau minėta, susiejant vieną puslapį su kitu efektyviai perduodama dalis to puslapio autoriteto. Tai galima palyginti su tam tikros srities ekspertu, kuris patvirtina tam tikrą temą, o tai savo ruožtu padidina patvirtintos temos patikimumą. Paieškos sistemos žiūri į šį autoriteto perdavimą panašiai.

Norėdami efektyviai susieti svarbiausius puslapius, galite sekti šiuos žingsnius:

Identifikuokite gerai veikiančius puslapius: Pradėkite nuo gerai veikiančių jūsų svetainės puslapių identifikavimo pagal srautą, įsitraukimą ar konversijas. Sukurkite strategines nuorodas: Kai jau identifikavote šiuos gerai veikiančius puslapius, strategiškai kurkite nuorodas iš šių puslapių į tuos, kuriuos norite sustiprinti pagal reitingą. Tai atlikdami, jūs naudojate esamą aukštų puslapių autoritetą, kad padidintumėte kitų svarbių puslapių svarbą paieškos sistemų akyse. Šis vidinio susiejimo metodas ne tik padeda tolygiau paskirstyti puslapių autoritetą visoje svetainėje, bet ir pagerina mažiau žinomų puslapių matomumą.

  1. Apsvarstykite puslapio vietą savo vidinėje nuorodoje

Vidinės nuorodos vieta puslapyje yra svarbesnė, nei gali pasirodyti. Google naudoja „Reasonable Surfer Model“, kuris yra dalis jos patentuoto metodo puslapių reitingavimui. Šis modelis vertina tikimybę, kad nuoroda bus spustelėta vartotojo, remiantis jos vieta puslapyje ir kitais veiksniais.

Pagal šį modelį, nuorodos vieta gali labai paveikti jos spustelėjimo tikimybę ir, atitinkamai, jos galimybę perduoti vertę arba „ekvivalentą“. Aukščiau puslapyje esančios nuorodos paprastai yra dažniau spustelėjamos, ir pagal modelį, jos perduoda daugiau vertės.

Todėl, įdedant vidines nuorodas į jūsų svetainę, naudinga jas pozicionuoti aukščiau puslapyje, tačiau tik ten, kur jos natūraliai tinka. Šis strateginis pozicionavimas ne tik atitinka vartotojų naršymo įpročius, bet ir suderina su Google algoritmo vertinimu ir nuorodų vertinimu. Pagrindinis dėmesys turėtų būti skiriamas tinkamumui ir vartotojo patirties gerinimui.

Mes daugiau kalbame apie „Reasonable Surfer Model“ šiame vadove.

  1. Apsvarstykite ketinimą ir svarbą

Įterpiant vidines nuorodas į savo svetainę, svarbu atkreipti dėmesį į kiekvienos nuorodos tinkamumą ir kontekstą, o ne į jos fizinę vietą puslapyje. Tikroji vidinės nuorodos vertė slypi tame, kaip tinkamai ji tinka turinyje ir ar ji tikrai tarnauja vartotojo interesams.

Svarbu sutelkti dėmesį į vartotojo patirties gerinimą, įterpiant nuorodas, kurios yra natūraliai susijusios ir papildo aplinkinį turinį. Atsitiktinai įterpiant nuorodas, neatsižvelgiant į jų tinkamumą, gali sutrikdyti vartotojo patirtį, potencialiai sumažinant pasitikėjimą ir įsitraukimą.

Praktinis požiūris yra kruopščiai peržiūrėti savo turinį, nustatant vietas, kur galite natūraliai įterpti papildomą, tinkamą informaciją, kuri atitinka tai, ko jūsų auditorija ieško. Pavyzdžiui, apsvarstykite tinklaraščio įrašą apie sveiką mitybą. Skyriuje apie subalansuotos mitybos naudą, gerai įterpta vidinė nuoroda į puslapį su detaliais valgiaraščiais arba sveikų receptų kolekcija būtų labai svarbi ir naudinga skaitytojui.

Šis metodas užtikrina, kad kiekviena jūsų įtraukta vidinė nuoroda ne tik tinka natūraliai turiniui, bet ir praturtina skaitytojo patirtį, skatindama gilesnį sąveiką su jūsų svetaine.

  1. Nukreipkite vidines nuorodas nuo srauto puslapių į konversijų puslapius

Daugelis svetainių susiduria su bendra problema: jos pritraukia didelį srautą į savo tinklaraščio puslapius, bet susiduria su konversijų trūkumu. Strateginis būdas išspręsti šią problemą yra tarpusavyje susieti puslapius, kurie gauna daug srauto, su tais, kurie yra skirti konversijoms. Šis metodas gali žymiai paveikti jūsų verslo rezultatus.

Štai, kaip galite veiksmingai susieti aukšto srauto puslapius su jūsų konversijų puslapiais:

Naudokite Google Analytics: Pradėkite nuo Google Analytics atidarymo. Eikite į Ataskaitas, tada į Įsitraukimą ir galiausiai į Puslapius ir ekranus. Identifikuokite geriausiai veikiančius puslapius: Šiame skyriuje rasite jūsų svetainės 10 geriausių puslapių sąrašą, reitinguotą pagal puslapių peržiūras. Pritaikykite metrikas: Naudokite išskleidžiamas parinktis, kad pritaikytumėte metrikas. Filtruokite ataskaitą, kad sutelktumėte dėmesį į tam tikrų kategorijų puslapius, pvz., tinklaraščio įrašus, jei tai yra jūsų aukšto srauto sritis. Suraskite tikslinius konversijų puslapius: Panašiai identifikuokite puslapius savo svetainėje, kuriuos norite nukreipti daugiau srauto konversijoms. Tai yra puslapiai, kur norite, kad lankytojai atliktų veiksmus, pvz., atliktų pirkimą, prisijungtų prie naujienlaiškio arba užpildytų kontaktinę formą. Sukurkite strategines vidines nuorodas: Kai identifikavote šiuos aukšto srauto ir tikslinius konversijų puslapius, pradėkite juos tarpusavyje susieti. Įterpkite nuorodas savo aukšto srauto puslapiuose, kurios tiesiogiai nukreipia į jūsų konversijų puslapius. Įgyvendinant šią strategiją, jūs sukuriate kelią lankytojams nuo jūsų labiausiai lankomo turinio iki puslapių, kur jie gali giliau įsitraukti į jūsų verslą. Tai ne tik padidina konversijų tikimybę, bet ir maksimalizuoja jūsų esamo srauto vertę.

  1. Sukurkite vidines nuorodas našlaičių puslapiams

Paieškos sistemos robotams yra neįtikėtinai sunku rasti našlaičių puslapius. Našlaičių puslapiai yra puslapiai, neturintys jokių vidinių nuorodų, nukreiptų į juos. Sukurdami vidines nuorodas į šiuos našlaičių puslapius iš gerai įsitvirtinusių ir autoritetingų puslapių savo svetainėje, galite reikšmingai padidinti jų matomumą ir pagerinti jų potencialius reitingus paieškos sistemų rezultatuose.

Štai, kaip galite spręsti našlaičių puslapius:

Identifikuokite našlaičių puslapius: Naudokite įrankį, pvz., „Screaming Frog“, kad nuskenuotumėte savo svetainę ir identifikuotumėte bet kokius našlaičių puslapius. Tai yra puslapiai, kurie nėra susieti su kitomis svetainės dalimis, todėl paieškos sistemos robotams sunkiau juos rasti ir indeksuoti. Analizuokite savo svetainės žemėlapį: Peržiūrėkite savo svetainės žemėlapį, kad suprastumėte savo svetainės struktūrą ir rastumėte turinį, kuris yra susijęs su jūsų našlaičių puslapiais. Jūsų svetainės žemėlapis suteiks aiškų vaizdą apie tai, kaip jūsų dabartiniai puslapiai yra tarpusavyje susieti. Sukurkite strategines vidines nuorodas: Kai identifikavote našlaičių puslapius ir susijusį turinį, pradėkite kurti vidines nuorodas. Susiekite nuo aukštos autoriteto puslapių su našlaičių puslapiais ir apsvarstykite galimybę pridėti nuorodų našlaičių puslapiuose, kurios veda į kitus svarbius jūsų svetainės skyrius. Integruokite nuorodas abiem kryptimis: Tai nėra tik apie susiejimą su našlaičių puslapiais; taip pat apsvarstykite, kaip šie puslapiai gali būti susieti atgal su kitomis jūsų svetainės dalimis. Tai sukuria dvipusį ryšį, kuris dar labiau integruoja šiuos anksčiau izoliuotus puslapius į bendrą jūsų svetainės struktūrą. Sekdami šiuos žingsnius, galite užtikrinti, kad visi jūsų puslapiai, įskaitant našlaičių puslapius, būtų įpinti į jūsų svetainės vidinio susiejimo struktūrą. Tai ne tik padeda geriau indeksuoti paieškos sistemoms, bet ir pagerina bendrą vartotojo patirtį, padarant visą jūsų turinį labiau prieinamą.

Mes parašėme išsamesnį vadovą apie našlaičių puslapius ir kaip juos ištaisyti čia.

  1. Susiekite senus įrašus su naujais įrašais ir atvirkščiai

Senų įrašų susiejimas su naujais ir atvirkščiai yra labai efektyvi vidinio susiejimo strategija. Ji ne tik pagerina vartotojų įsitraukimą, suteikiant daugiau išsamaus turinio, bet ir padeda pagerinti tiek naujų, tiek senų įrašų SEO. Štai, kaip galite įgyvendinti šį metodą:

Vidinis susiejimas senuose įrašuose:

Pasirinkite gerai veikiančius senus įrašus: Pradėkite nuo gerai veikiančių tinklaraščio įrašų, kurie jau gerai veikia pagal srautą ir Google reitingus, identifikavimo. Sudarykite susiejamo turinio sąrašą: Paruoškite naujų tinklaraščio įrašų, kurie yra aktualūs ir galėtų būti susieti iš šių senų įrašų, sąrašą. Strategiškai įdėkite nuorodas: Peržiūrėkite pasirinktus senus įrašus ir nustatykite tinkamiausias vietas, kur įterpti vidines nuorodas. Įsitikinkite, kad naudojamas inkarinis tekstas yra aktualus ir tiksliai atspindi susieto įrašo turinį. Vidinis susiejimas naujuose įrašuose:

Kalbant apie naujus įrašus, pagrindinis vidinio susiejimo tikslas turėtų būti nukreipti vartotojus į susijusį turinį, stiprinant jų supratimą apie temą. Nors tai taip pat gali padidinti srautą į senesnius įrašus, dėmesys turėtų būti skiriamas vartotojo praturtinimui.

Peržiūrėkite naują turinį: Kuriant arba peržiūrint naujus įrašus, atidžiai peržiūrėkite turinį. Identifikuokite nuorodų galimybes: Ieškokite galimybių įterpti nuorodas į senesnius, susijusius įrašus. Šios nuorodos turėtų atrodyti natūraliai ir kontekstualiai tinka turiniui. Naudokite tinkamus inkarinius tekstus: Pasirinkite inkarinius tekstus, kurie yra aprašomieji ir aiškiai nurodo vartotojams, ko tikėtis spustelėjus nuorodą. Efektyviai susiejant senus įrašus su naujais ir atvirkščiai, jūs sukuriate labiau tarpusavyje susijusią ir vartotojui draugišką turinio patirtį jūsų svetainėje. Tai ne tik padeda išlaikyti auditoriją įsitraukusią, bet ir leidžia geriau cirkuliuoti srautą tarp skirtingų jūsų svetainės puslapių.

  1. Naudokite skirtingus inkarinius tekstus tam pačiam puslapiui skirtinguose puslapiuose

Naudoti įvairius inkarinius tekstus yra naudinga SEO, nes tai padeda Google suprasti susieto puslapio turinį. Įvairinant savo inkarinius tekstus galite efektyviai apimti platų ilgų raktinių frazių spektrą, jei jie turi panašų ketinimą ir aktualumą susietam turiniui. Šis metodas leidžia taikytis į skirtingas raktinių žodžių variacijas, išlaikant aktualumą ir kontekstą.

Renkantis inkarinį tekstą, apsvarstykite plačios atitikties variaciją, kuri atitinka tiek jūsų turinio kontekstą, tiek jūsų auditorijos paieškos ketinimą. Tai reiškia, kad pasirinkite inkarinius tekstus, kurie nėra tiksliai atitinkantys jūsų tikslinius raktinius žodžius, bet taip pat apima variacijas ar susijusias frazes. Tokia strategija užtikrina, kad jūsų vidinis susiejimas būtų ne tik SEO draugiškas, bet ir vartotojui draugiškas, suteikiant aiškius ir įvairius kelius vartotojams tyrinėti susijusį turinį jūsų svetainėje.

  1. Gylus susiejimas

Planuojant ir vykdant savo vidinio susiejimo strategiją, įsitikinkite, kad tyrinėjate nuorodų galimybes giliai savo svetainės struktūroje ir ne kartojate puslapių, jau įtrauktų į jūsų svetainės pagrindinę navigaciją.

Pagalvokite apie atvejo studijas, tinklaraščio puslapius, paslaugų puslapius, apie mus puslapius ir atsiliepimų puslapius, siekdami pagerinti bendrą svetainės SEO veikimą.

  1. Pridėkite „Susijusių įrašų“ skyrių tinklaraščiuose

Jei matėte kai kuriuos pagrindinius leidinius ir autoritetingas svetaines, pvz., „Search Engine Journal“ ir „Hubspot“, pastebėsite, kad jų tinklaraščio įrašuose yra mažų skyrių „Susiję įrašai“ tinklaraščio puslapiuose.

Kaip matote aukščiau, „Search Engine Journal“ išvardijo siūlomus straipsnius savo tinklaraščio pabaigoje, kad padėtų vartotojams naršyti per atitinkamą turinį.

Šiame pavyzdyje „HubSpot“ viduje susiejo keletą tinklaraščio įrašų tarp turinio, kad vartotojai galėtų toliau tyrinėti, jei to nori.

Turint „Susijusių įrašų“ arba „Siūlomų straipsnių“ skyrių yra puikus būdas parodyti savo įrašus daugiau lankytojų. Galite naudoti internetines papildomas programas ir įrankius tam, bet jei norite turėti geresnės kokybės pasiūlymus, rekomenduojame tai daryti rankiniu būdu.

  1. Taisykite sugedusias nuorodas Sugedusių nuorodų taisymas yra esminis SEO aspektas, ypač didesnėse ar senesnėse svetainėse, kuriose gali būti daugiau problemų, tokių kaip peradresavimo grandinės. Norėdami pagerinti PageRank, vartotojo patirtį ir ropliavimo efektyvumą:

Identifikuokite sugedusias nuorodas: Naudokite įrankius, pvz., Google Analytics arba „Screaming Frog“, kad rastumėte sugedusias nuorodas savo svetainėje. Taisykite arba pakeiskite: Atnaujinkite sugedusių nuorodų URL arba pakeiskite jas aktualiais, aktyviais puslapiais. Atnaujinkite inkarinius tekstus: Keičiant nuorodos URL, taip pat atnaujinkite jos inkarinį tekstą, kad išvengtumėte Google maištingų signalų apie susieto puslapio turinį. Reguliariai spręsti sugedusias nuorodas yra svarbu norint palaikyti sklandžią vartotojo patirtį ir optimizuoti svetainės SEO veikimą.

Ką reikėtų vengti, vykdant vidinį susiejimą?

  1. Nesustokite savo vidinių nuorodų tik navigacijoje, pabaigos skyriuose ir šoninės juostos srityse

Venkite apriboti savo vidines nuorodas tik navigacijos, pabaigos skyriuose ir šoninės juostos srityse. Nors tai yra pagrindinės nuorodų vietos, jos neturėtų būti vienintelės. Pernelyg didelis dėmesys šioms sritims gali riboti vartotojų įsitraukimą ir SEO galimybes. Vietoj to, integruokite vidines nuorodas į pagrindinį turinį, kur jos gali suteikti kontekstą ir pridėti vertės, natūraliai nukreipdamos vartotojus į susijusias temas ar paslaugas. Šis požiūris pagerina vartotojo patirtį ir pagerina bendrą jūsų svetainės sujungiamumą.

  1. Nesusiekite skirtingų puslapių su tuo pačiu inkariniu tekstu

Naudoti tą patį inkarinį tekstą dviems skirtingiems puslapiams painioja Google ir gali pakenkti jūsų reitingams.

Pavyzdžiui, jei turite du puslapius – „turinio rinkodaros paslaugos“ ir „turinio audito paslaugos“, neturėtumėte susieti abiejų puslapių su tuo pačiu inkariniu tekstu „turinio paslaugos“.

Būkite kuo specifiškesni dėl inkarinio teksto, kad Google ir vartotojai žinotų, apie ką tiksliai kalbate ir kaip šie du (ar keli) puslapiai skiriasi.

  1. Venkite peroptimizuoti

Atsispirkite pagundai perpildyti savo puslapius per daug vidinių nuorodų. Nors gali atrodyti, kad tai geras būdas sumažinti atmetimo rodiklį, pagerinti konversijas ir maksimalizuoti vertę, per daug nuorodų gali turėti priešingą efektą. Peroptimizavus vidines nuorodas, gali sumažėti PageRank ir jūsų turinys gali atrodyti kaip šlamštas. Be to, vartotojams pateikus per daug pasirinkimų gali būti neproduktyvu, nes tai gali juos priblokšti, sukelti nenorą spustelėti bet kurią nuorodą.

Nėra vieno „idealaus“ vidinių nuorodų skaičiaus puslapyje; svarbiausia yra užtikrinti, kad kiekviena nuoroda būtų reikšminga ir suteiktų vertės, o ne tik egzistuotų dėl nuorodos. Siekite balanso, kur jūsų vidinės nuorodos pagerina vartotojo patirtį ir turinio vertę be puslapio perkrovimo.

  1. Venkite nuorodų į aklavietes ir peradresavimo kilpas

Vienas dalykas, kurį norite užtikrinti, vykdydami vidinį susiejimą, yra nevesti savo vartotojų ir Google į aklavietę. Pavyzdžiui, nukreipti juos į 404 klaidas ar neegzistuojančius puslapius, kai jie spustelėja vidinę nuorodą.

Be to, susiejant tarp dviejų puslapių, įsitikinkite, kad nesukuriate kilpos, kur vienas puslapis peradresuoja atgal į save. Peradresavimo kilpos kenkia jūsų SEO pastangoms, nes paieškos sistemos nežino, kiek kartų jos turėtų sekti peradresavimus, kad pasiektų galutinį tikslą.

Galiausiai venkite kurti vidines nuorodas į savo pagrindinį puslapį, nes jis jau turės daug taškų, nukreipiančių į jį; vietoj to, sutelkite dėmesį į kitus svarbius puslapius, kuriems tai labiau reikia.

  1. Venkite nuorodų formose, kuriose reikia pateikti informaciją, ir vidinių paieškos dėžutėse

Patartina neįtraukti svarbių nuorodų ar turinio formose, kuriose reikia pateikti informaciją, ar vidinėse paieškos dėžutėse jūsų svetainėje. Šie elementai, kurie gali būti nuo paprastų išskleidžiamų meniu iki išsamios apklausos, reikalauja žmogaus sąveikos jų veikimui. Kadangi Google robotai nebandys pateikti formų ar naudoti paieškos dėžučių, jie negalės atrasti ar indeksuoti jokio turinio ar nuorodų, esančių šiose srityse. Todėl vidinių nuorodų įterpimas tokiose vietose yra neveiksmingas SEO požiūriu, nes šios nuorodos liks nepastebėtos ir neindeksuotos paieškos sistemų. Siekiant optimalaus svetainės indeksavimo ir vartotojo patirties, svarbias nuorodas laikykite pagrindinėse svetainės turinio srityse.

Reguliariai atnaujinkite ir palaikykite vidines nuorodas, kad pasiektumėte geriausius rezultatus Netraktuokite vidinio susiejimo kaip vienkartinės užduoties. Nuolat taikykite SEO geriausias praktikas, įskaitant reguliariai peržiūrint ir atnaujinant savo vidines nuorodas, yra esminis dalykas siekiant optimalių rezultatų. Šios nuolatinės priežiūros nepaisymas gali žymiai sumažinti jūsų vidinės susiejimo strategijos efektyvumą. Atminkite, kad nuoseklus palaikymas yra raktas užbaigti pilną SEO ratą.

Jei reikia greitai kurti turinį, nepamirškite patikrinti mūsų AI rašymo asistento.

DUK Kas yra vidinė nuoroda? Ir kuo ji skiriasi nuo išorinės nuorodos? Vidinė nuoroda yra hipersaitas, kuris jungia vieną puslapį su kitu toje pačioje svetainėje ar domene. Priešingai, išorinės nuorodos jungia du puslapius internete iš skirtingų domenų.

Kaip vidinis susiejimas padeda SEO? Vidinis susiejimas padeda SEO, pagerindamas svetainės struktūrą ir vartotojo patirtį. Tai padeda paieškos sistemoms suprasti jūsų svetainės turinio hierarchiją ir svarbą, kas gali lemti geresnius reitingus.

Kaip rasti vidinio susiejimo galimybių? Norėdami rasti vidinio susiejimo galimybių, pradėkite nuo esamo turinio peržiūros. Identifikuokite raktinius žodžius ir frazes savo straipsniuose ar puslapiuose, kurie yra susiję su kitais jūsų svetainės turiniais. Tada susiekite šiuos raktinius žodžius ar frazes su atitinkamais jūsų svetainės puslapiais ar straipsniais. Naudokite turinio audito įrankius ar papildomas programas, kad analizuotumėte savo svetainę dėl potencialių susiejimo galimybių. Galiausiai, apsvarstykite galimybę sukurti stulpelių turinį arba mazginius puslapius, kurie gali būti centriniai taškai, skirti susieti su kitais susijusiais puslapiais, pagerinant bendrą vartotojo patirtį.

Ar vidinės nuorodos padeda SEO? Taip, vidinės nuorodos yra naudingos SEO. Jos paskirsto nuorodų autoritetą, padaro jūsų turinį labiau prieinamą vartotojams ir paieškos sistemoms, ir signalizuoja turinio svarbą, kas gali pagerinti paieškos reitingus.

Kiek vidinių nuorodų turėtų būti puslapyje? Vidinių nuorodų skaičius turėtų atrodyti natūraliai ir būti aktualus turiniui. Nėra konkrečios kvotos, bet sutelkite dėmesį į nuorodų pridėjimą, kurios tikrai pagerina vartotojo kelionę ir supratimą.

Koks yra vidinio susiejimo pavyzdys? Vidinio susiejimo pavyzdys yra susiejimas iš tinklaraščio įrašo apie „SEO patarimus“ su kitu puslapiu, kuriame detaliau nagrinėjamos „Geriausios praktikos puslapio SEO“, toje pačioje svetainėje.

Ar vidinės nuorodos yra atgalinės nuorodos? Ne, vidinės nuorodos jungia puslapius toje pačioje svetainėje. Atgalinės nuorodos, kita vertus, ateina iš išorinių svetainių ir nukreipia į jūsų svetainės puslapius.

Kokia yra geriausia vidinio susiejimo strategija SEO? Geriausia strategija pirmenybę teikia vartotojo patirčiai ir aktualumui. Naudokite aprašomąjį inkarinį tekstą, palaikykite logišką svetainės struktūrą ir užtikrinkite, kad nuorodos tikrai suteiktų naudos vartotojams.

Ar galiu pridėti vidinę nuorodą į tą patį puslapį? Techniniu požiūriu galite, bet paprastai tai nerekomenduojama, nebent tai turi konkretų vartotojo ar turinio organizavimo tikslą. Vidinės nuorodos dažnai turėtų nukreipti vartotojus į kitus tos pačios svetainės puslapius.

Mumis pasitiki

Prisijunkite prie jau mus pasirinkusių

Susisiekime

Parašykite mums laišką

Pasidalinkite su kokiais iššūkiais susiduria Jūsų verslas ir kaip galėtume jums padėti. 

Aptarkime

Nemokama konsultacija

Aptarkime Jūsų poreikius nemokamos konsultacijos metu