Kaip SEO auditas gali pagerinti jūsų svetainės pozicijas paieškoje
Kiekvienas verslas, kuris nori pagerinti savo efektyvumą (ypač internete), anksčiau ar vėliau susiduria su SEO. O jei susiduriate su SEO tuomet ir greitu metu išgirstate SEO audito apibrėžimą.
SEO auditas yra išsamus jūsų svetainės tyrimas, kurio tikslas – identifikuoti galimybes pagerinti matomumą paieškos sistemose.
Šiame įraše atsakysiu į penkis svarbiausius klausimus apie SEO auditą, kuriuos dažnai užduoda verslo atstovai.
1. Kokie yra pagrindiniai SEO audito etapai ir kiek laiko jis užtrunka?
SEO auditas paprastai skirstomas į kelis etapus:
- Techninis auditas: Čia tikrinama, kaip svetainė veikia iš techninės pusės. Įvertinama jos struktūra, URL logika, greitis, pritaikymas mobiliems įrenginiams ir kt.
- Turinio auditas: Analizuojamas puslapio turinys, raktažodžių naudojimas, turinio kokybė ir originalumas.
- Nuorodų auditas (backlinks): Įvertinama, atgalinių nuorodų kreipiančių į jūsų puslapį kokybė ir kiekis.
- Konkurentų analizė: Lyginama, kaip jūsų svetainė atrodo prieš konkurentų tinklapius.
SEO audito trukmė gali svyruoti nuo kelių dienų iki kelių savaičių, priklausomai nuo svetainės dydžio ir sudėtingumo.
2. Kaip SEO auditas gali pagerinti mano svetainės pozicijas Google paieškoje?
SEO auditas atskleidžia trūkumus ir galimybes, kurios, būdamos pašalintos ar išnaudotos, gali žymiai pagerinti jūsų svetainės pozicijas paieškos rezultatuose.
Auditas padeda suprasti, ką būtina optimizuoti, kad svetainė būtų draugiškesnė paieškos sistemoms ir patrauklesnė vartotojams.
Pats auditas situacijos nepakeis, bet jis nurodys nuo ko reikėtų pradėti, kad galėtumėte tęsti toliau ir optimizuoti savo tinklapį.
3. Dažniausiai aptinkami svetainių trūkumai SEO audito metu
Dažniausi trūkumai:
- Netinkama raktažodžių strategija: Raktažodžiai, kurie nėra susiję su verslo tikslais arba yra per mažai konkurencingi. Dažnai pastebime, kad verslo atstovai naudoja raktažodžius, kurie neturi paieškų arba turi mažiau paieškų nei sinoniminis raktažodis (pvz. variklio remontas ir variklių remontas paieškomis per mėnesį skiriasi kelis kartus).
- Techninės klaidos: Lėtas puslapio krovimo greitis, blogas atvaizdavimas mobiliuosiuose įrenginiuose, klaidos robots.txt faile ar XML sitemap.
- Prastas turinys: Neunikalus, nepakankamo ilgio arba netinkamai optimizuotas turinys. Atsiradus galimybėms kurti turinį su AI pagalba internete padaugėjo nekokybiško, bet išsamiaus turinio. Tad Google stengiasi tai apriboti. Kaip Google teigia jie nedraudžia AI turinio, bet jis kuriamas turi būti naudingas. Kurkite unikalų, įdomų ir naują turinį ir taip jus greičiau atras paieškos robotai.
4. Ar SEO auditas apims ir konkurentų analizę?
Taip, konkurentų analizė yra svarbi SEO audito dalis. Ji leidžia identifikuoti jūsų verslo nišos „geriausias praktikas” ir sužinoti, kokias strategijas taiko sėkmingiausi konkurentai.
Tokia analizė gali atskleisti galimybes, kaip pranokti konkurentus paieškos rezultatuose.
Audito metu vertiname klientų domenų autoritetą, atgalinių nuorodų kiekį, naudojamų raktažodžių kiekį ir pan.
5. Kokias SEO programa naudojate atliekant audito analizę?
Naudojame skirtingas programas – nuo Google Search Console, Ahrefs, SEMrush iki Moz Pro ir ScreamingFrog.
Šios priemonės padeda skirtingai pažvelgti į svetainės natūralų srautą, raktažodžius, technines klaidas, atgalines nuorodas ir kitas metrikas, kurios reikalingos išsamiam SEO audito atlikimui.
Pabaigai
SEO auditas yra neatsiejama verslo, norinčio sėkmingai veikti internetinėje erdvėje, dalis. Įgyvendinus audito atrastas pastabas, galima žymiai pagerinti svetainės pozicijas paieškos sistemose, padidinti srautą ir pagerinti vartotojo patirtį.
Sudėtingas, bet itin vertingas procesas, kuris atneša ilgalaikius rezultatus. Jei jums reikalingos SEO paslaugos, visuomet kreipkitės į mus ir padėsime siekti jūsų verslo tikslų.