Prekės ženklo raktažodžiai

raktazodziai seo

Prekės ženklo (brandiniai) raktažodžiai žodžiai – tai bet kokios paieškos užklausos, tiesiogiai susijusios su jūsų prekės ženklu, produktais ar paslaugomis. Dažniausiai juose būna prekinio ženklo pavadinimas. Pavyzdžiui, „Flokati šlepetės” ir „Beaster paspirtukai” yra brandiniai raktažodžiai.

Kodėl svarbūs prekės ženklo raktažodžiai?

Brandiniai raktažodžiai yra svarbi SEO paslaugos dalis. Gali atrodyti nelogiška bandyti optimizuoti pagal savo prekės ženklo raktažodžius. Jei ieškotojas jau žino apie jūsų prekės ženklą, ar darbas jau nėra atliktas?

Priešingai, vartotojai, kurie jau žino apie jūsų prekės ženklą, yra vieni svarbiausių, kuriuos reikia pritraukti. Kadangi jie jau praėjo pirmąjį pirkėjo kelionės etapą, tai žemai kabantis obuolys – patekti į jų akiratį ir padėti jiems judėti toliau pirkimo keliu.

Prekės ženklo paieškos paprastai būna susijusios su pirkimo intencija, todėl pozicionavimas pagal prekės ženklo raktažodžius gali padėti potencialiems klientams greičiau jus rasti.

Galbūt jums taip pat kyla klausimas: ar mano svetainė neturėtų automatiškai užimti aukštų pozicijų, nes tai yra mano prekės ženklas ir jis yra unikalus? Nors galite būti reitinguojami pagal trumpąjį prekės ženklo pavadinimą, gali būti, kad kitos svetainės lenkia jus pagal ilgus (long tail) prekės ženklo raktažodžius.

Remiantis „Ahrefs Site Explorer” duomenimis, yra beveik 4 tūkst. prekės ženklo raktažodžių, pagal kuriuos garsus laikrodžių gamintojas „Casio” su savo svetaine JAV nepatenka į pirmąjį trejetuką.

Prekės ženklos raktažodžiai yra svarbūs SEO dėl kelių priežasčių:

  1. Atpažįstamumas ir tinklapio autoritetas

    Naudodama brandinius raktažodžius įmonė gali gerinti savo prekės ženklo atpažinamumą. Tai yra žodžiai, kurių ieško jau esantys susipažinę su prekės ženklu arba produktais, žmonės. Tai padeda pagerinti internetinio tinklapio autoritetą.
  2. Didesnis konversijų rodiklis

    Vartotojai, kurie ieško konkrečių prekių ar paslaugų naudodami brandinius raktažodžius, yra labiau linkę pirkti, nes jie jau yra susipažinę su prekės ženklu ir gali būti linkę įsigyti arba pasinaudoti jūsų paslaugomis.
  3. Mažesnė konkurencija

    Konkuruojant dėl brandinių raktažodžių konkurencija bus mažesnė nei bendriems ar universaliems raktiniams žodžiams. Tai gali suteikti galimybę greičiau pasiekti gerus SEO rezultatus.
  4. Apsauga nuo konkurentų

    Naudodami brandinius raktažodžius jūs galite užtikrinti, kad jūsų konkurentai negali naudoti jūsų prekės ženklo pavadinimo ar įmonės pavadinimo savo reklamos strategijose, nes tai būtų pažeidimas arba neleistinas naudojimas prekės ženklo atžvilgiu.

Brandinius raktažodžius svarbu optimizuoti jei savo gaminius pardavinėjate ne tik asmeninėje elektroninėje parduotuvėje, bet naudojatės marketplace’ais. Tai gali būti varle.lt ar pigu.lt

Tokiu atveju greičiausiai didesnės ir autoritetingesnės elektroninės parduotuvės rezultatai bus rodomi aukščiai. Ypatingai jei prekė yra pavadinta jūsų brandiniu raktažodžiu.

Tad gaunate situaciją kai pirkėjai žinodami jūsų prekinį ženklą ieško jūsų prekės, bet nerasdami jūsų elektroninės parduotuvės pagal raktažodį greitai ir paprastai pasirenka didesnę parduotuvę ir įsigyja jūsų prekę iš jūsų partnerio. Natūralu, kad maržą gausite mažesnę. O tai tik dėl to, kad galimai per mažai skyrėte dėmesio prekės ženklo raktažodžiams.

Brandinius raktažodžius atrenkame verslams atlikdami SEO auditą. Jo metu ne tik ieškome esamų klaidų svetainėje, bet ir atrenkame raktažodžius bei suburiame juos į klasterius.

raktažodžiai seo

Kaip optimizuoti prekės ženklo raktažodžius?

1. Nustatykite prekės ženklo raktažodžius

Prieš pradėdami optimizuoti prekės ženklo raktažodžius, pirmiausia turite nustatyti visus raktažodžių variantus, pagal kuriuos galite būti reitinguojami.

Norėdami rasti raktažodžius, pagal kuriuos esate reitinguojami, tiesiog atidarykite „Google Search Console” ataskaitą „Performance report” ir filtruose įveskite žodžius / frazes, žyminčias jūsų prekės ženklą arba produktus. Tada eksportuokite šį sąrašą į skaičiuoklę; jo prireiks vėliau.

Norėdami rasti daugiau idėjų dėl prekės ženklo raktažodžių, įskaitant tuos, kurių nerandate, turėsite naudoti raktažodžių įrankį, pavyzdžiui, „Ahrefs” raktažodžių tyrinėtoją.

Įveskite firminius raktažodžius iš savo skaičiuoklės ir paspauskite „Enter”. Tada eikite į ataskaitą „Matching terms” ir gaukite visų firminių raktažodžių sąrašą.

Dabar turite firminių raktažodžių sąrašą, su kuriuo galėsite dirbti. Nepamirškite, kad jei norite pasiekti kelių šalių ieškotojus, šį procesą pakartokite kiekvienai šaliai.

2. Pasirinkite, į kuriuos raktažodžius orientuotis

Yra keletas prekės ženklo raktažodžių tipų, į kuriuos verta orientuotis:

  • Nustatykite visus raktažodžius, kurie užima žemesnę nei pirmąją vietą, ir pažiūrėkite, ar galite sukurti turinį, kuris padėtų juos optimizuoti.
  • Puslapiai, kuriuose nesutampa ketinimai: gali būti, kad turite raktažodžių, kurie užima pirmąją vietą, bet nesuteikia naudotojui to, ko jis ieško.
    Tuomet pakoreguokite turinį, kad puslapis su tinkamu ketinimu galėtų užimti pirmąją vietą pagal šį raktažodį.
  • Vertingi nauji raktažodžiai: didelės paieškos apimties raktažodžiai, į kuriuos galite orientuotis ir padidinti srautą.

3. Pridėkite vidinių nuorodų

Vidinėmis nuorodomis įtvirtinę savo prekės ženklo žodžius, galite padėti „Google” suprasti jūsų svetainės struktūrą ir sustiprinti minėtus raktažodžius.

Didelio poveikio sritys, į kurias galima įtraukti vidines nuorodas, yra šios:

  • Svetainės navigacija
  • Svarbūs puslapiai
  • Puslapiai, kuriuose minimi prekės ženklo raktažodžiai

Pabaigai apie prekės ženklo raktažodžius

Prekės ženklo raktažodžiai yra tai, kai vartotojai ieško paslaugų ar prekių susijusių su jūsų prekės ženklu. Jie yra svarbūs, nes gali pritraukti potencialius klientus, kurie jau žino apie jūsų prekės ženklą.

Svarbu atkreipti dėmesį, kad niekas negarantuos aukštų pozicijų paieškos rezultatuose, net jei jūsų prekės ženklas yra unikalus. Norint optimizuoti pagal firminius raktažodžius, reikia nustatyti visus galimus varijantus, pagal kuriuos jus gali reitinguoti.

Taip pat verta orientuotis į raktažodžius, kurie užima žemesnes pozicijas, pasitelkiant vidines nuorodas. Taip padėsite „Google” suprasti jūsų svetainės struktūrą ir sustiprinsite brandinius raktažodžius.

Mumis pasitiki

Prisijunkite prie jau mus pasirinkusių

Susisiekime

Parašykite mums laišką

Pasidalinkite su kokiais iššūkiais susiduria Jūsų verslas ir kaip galėtume jums padėti. 

Aptarkime

Nemokama konsultacija

Aptarkime Jūsų poreikius nemokamos konsultacijos metu