Kas yra SEO specialistas: kaip jį išsirinkti?

SEO specialistas

SEO specialistas – kas tai?

Sukūrėme šį tinklaraščio įrašą, kad atsakytume į dažną klausimą rinkoje tai vis tik „Kas yra SEO specialistas? SEO specialistas yra skaitmeninės rinkodaros profesionalas, turintis specializuotų įgūdžių ir žinių, kaip padidinti internetinio puslapio poziciją paieškos sistemoje.

Jis žino ir nuolat atnaujina žinias kaip veikia paieškos algoritmai ir kaip juos išnaudoti efektyviai, siekiant pagerinti svetainės matomumą.

SEO specialistas nuolat seka naujausias tendencijas ir keičiasi, prisitaikydami prie paieškos algoritmų atnaujinimų. 

Kuo toliau tuo labiau plečiasi SEO specialisto pareigybė. Jis turi suprasti ir gerąją vartotojo patirtį, kurti turinį, suprasti techninius niuansus, analizuoti konkurentus ir kt. 

Žemiau tekste aprašėme kaip išsritinkti geriausią SEO specialistą, kokių nesirinkti ir kaip dirbame mes. 

SEO specialisto užduotys

Jei norite, kad jūsų svetainė būtų matoma kuo daugiau žmonių, samdykite SEO specialistą, kuris padės jums pasiekti užsibrėžtus tikslus. 

SEO specialistas dažiausiai dirba šiomis pagrindinėmis kryptimis.

    1. Raktažodžių tyrimas ir optimizavimas
      SEO specialistas atlieka išsamią raktinių žodžių bei frazių analizę, nustatydamas, kaip vartotojai ieško informacijos. Jis įtraukia raktažodžius į tinklalapio turinį, kad jis būtų lengvai surandamas paieškos sistemoje.

    2. Techninis SEO
      Specialistas užtikrina, kad tinklalapis būtų patogus naudotojui ir paieškos robotams. Tai apima puslapio greitį, mobilią svetainės versiją, URL struktūrą, vartotojo patirtį ir kitus techninius aspektus.

    3. Atgalinių nuorodų kūrimas
      Tai nuorodos į jūsų svetainę iš kitų tinklapių, kurios padeda pagerinti svetainės reitingą bei autoritetą ir taip suprasti paieškos robotams tinklapio vertę. Kuo didesnė puslapių, kreipiančių į jūsų tinklapį, vertė tuo greičiau augs ir jūsų svetainės autoritetas.

    4. Turinio kūrimas
      Jis kuria vertingą ir pritaikytą turinį, kuris patraukia auditoriją ir didina svetainės matomumą. Taip pat nuolat atnaujina esamą jau optimizuotą turinį. Svarbu neužmiršti kokybiško anksčiau kurto turinio ir jį atnaujinti.

    5. Analizė ir ataskaitos
      Nuolat sekdamas veiksmus ir rezultatus, SEO specialistas analizuoja duomenis ir teikia ataskaitas su siūlymais tobulinti strategiją.
  1.  
  2. SEO specialistas ir jo kompetencijos

  • Geras paieškos sistemų veikimo principų supratimas.

  • Svetainių kūrimo ir turinio ruošimo pagrindai.

  • SEO technologijų ir metodų žinojimas.

  • Analitiniai gebėjimai.

  • Kūrybiškumas ir problemų sprendimo įgūdžiai.

  • Naujų tendencijų ieškojimas bei atradimas.

Mes pasižymi visomis minėtomis savybėmis ir pritaikę ilgametę patirtį padėsime pasiekti užsibrėžtų tikslų.

Jei reikia pagalbos su SEO darbais, susisiekite su mumis

Kaip išsirinkti SEO specialistą?

Patariame vengti tų SEO specialistų, kurie:

Nebent sutikote Harry Potterį ir jis turi burtų lazdelę. Pirmų pozicijų pažadai yra tuščiai sukeliami lūkesčiai siekiant gauti sutartį.

Kompetetingas SEO specialistas gali jums siūlyti max top3 ar top5 pozicijas pagal konkrečius raktažodžius.

Juk nežinote ar jūsų konkurentai šiuo metu nedirba prie tų pačių raktažodžių optimizavimo?

Geriausi SEO specialistai jums gali pasiūlyti aukštas kompetencijas, dideles pastangas, ekspertiškumą ir pokytį, bet ne pirmą poziciją. Nebent dirbate rinkoje vienas ir neturite konkurentų. 

Geriausi SEO specialistai gali ją pasiekti, bet ne žadėti, nes nekontroliuoja išorės veiksnių. 

Efektyvus SEO reikalauja ne tik techninių įgūdžių, bet ir kūrybiškumo, nes turinio kūrimas ir link building (nuorodų kūrimas) yra neatsiejami optimizavimo elementai.

Be to, svarbus yra gebėjimas analizuoti duomenis ir iš jų daryti išvadas, kad būtų galima nuolat tobulinti svetainės pozicijas paieškos sistemose.

Jei SEO specialistas jums žada optimizuoti šimtą raktažodžių, jis yra arba ChatGPT botas arba burtininkas (vėl apie HP).

Kompetetingas SEO specialistas sudarys raktažodžių optimizavimo planą bei strategiją kaip tai pasiekti.

Pradėkite nuo jums aktualiausių raktažodžių (ir jų klasterių) ir siekite rezultatų po truputį.

Dažniausiai dirbdami fokusuojamės į kelis-keliolika pagrindinių raktažodžių (ar jų grupių) ir optimizuojame juos.

Vėliau einame prie kitų raktinių žodžių, bet po kurio laiko vėl grįžtame prie pirmųjų atnaujindami esamus tekstus, pridėdami papildomų vidinių ar išorinių nuorodų. 

Svarbu sekti kaip sekasi optimizuojamiems raktažodžiams ir stebėti, kurie rezultatai davė geriausią efektą. 

Vienas puslapis gali turėti kelis ar net keliolika susijusių raktažodžių. Tad kodėl neoptimizuoti jų vienam puslapiui.

Kompetetingas SEO specialistas atrinks raktažodžius ir sukurs jų teminius klasterius. 

Galbūt neverta pradėti SEO optimizavimo nuo didžiausią konkurencingumą turinčio raktažodžio?

Geriau pradėti nuo ilgesnio raktažodžio (long-tail), turinčio mažiau konkurencijos. Taip greičiau pastebėsite teigiamą pokytį ir rezultatus. Taip pat paieškos robotams rodysite teigiamus signalus. 

Galų gale per laiką gali atsirasti nauji giminingi raktažodžiai, kuriuos bus naudinga įtraukti į jūsų turinį ir tinklapį.

Turinio kūrimas ir atnaujinimas yra nuolatinis, nesikeičiantis procesas. 

Skaidrios SEO paslaugos yra vienas iš pamatinių sėkmingo bendradarbiavimo punktų. 

Nepatyrę specialistai siekdami itin greitų pergalių gali pasiduoti pagundai naudoti ne visai tinkamas ir legalias technikas (SEO black hat). 

Taip galite sulaukti greitų aukštų rezultatų, bet greičiausiai viskas baigsis taip, kad jūsų puslapį paieškos svetainės pradės visai ignoruoti. 

Su SEO nebūna greitų didelių pergalių. Gali būti nedideli sėkmingi žingsniai, bet tai yra daug kantrybės ir nuoseklaus darbo reikalaujantis procesas. 

Svarbu, kad visa informacija būtų jums pasiekiama ir prieinama bet kuriuo metu. 

Mes visuomet klientams perduodame dokumentus, kuriuose jie mato raktažodžių rinkinius, būsimas tekstų temas ir kt.

Jie visuomet gali prieiti prie automatizuotos analizės ir pasižiūrėti pokytį ar progresą. 

SEO darbas turi būti grindžiamas pasitikėjimu, o jį puikiai kuria skaidrumas ir aiškumas. 

Geriausi SEO specialistai visuomet yra skaidrūs ir sako tiesą, o ne vynioja esamą situaciją į gražius pažadus. 

Kada samdyti SEO specialistą?

SEO specialisto pagalba yra reikalinga, kai:

  • Svetainė konkuruoja itin aukštos konkurencijos rinkoje.
  • Produkto ar paslaugos tikslinė rinka ir auditorija yra internete.
  • Siūlomas produktas ar paslauga turi paklausą internete.
  • Jūsų produktai ar paslaugos nėra atrandami paieškos rezultatuose.
  • Kardinaliai krito paieškos rezultatai ir vartotojų srautas svetainėje iš natūralios paieškos. 

Jei manote, kad jūsų svetainei reikia SEO optimizacijos, mes padėsime padės jums pasiekti savo užsibrėžtų tikslų.

Kaip dirbame mes?

Siekdami geriausių rezultatų pradžioje dirbame pagrindinėmis trimis kryptimis. 

Raktažodžių tyrimas ir analizė, SEO auditas, turinio kūrimas bei atnaujinimas. Tai yra trys pagrindinės dedamosios nuo kurių pradedame SEO darbus. 

Be abejo visuomet įtraukiame atgalines nuorodas bei techninę analizę, bet nuo šių minėtų trijų dalių pradedame darbus. 

Raktažodžių tyrimas

Atrenkame tinkamiausius raktažodžius jūsų verslui ir suskirstome juos į teminius klasterius siekdami kurti teminį autoritetą (topical authority).

Atrenkame long-tail raktažodžius, brandinius raktažodžius, raktinius žodžius tinkamus tinklaraščiams ir kt.

Vertiname raktažodžių paieškų kiekį, sudėtingumą ir vartotojo intenciją.

SEO auditas

SEO auditas leidžia greičiau atrasti vietas, kurios kenkia galimam aukštesniam reitingui paieškos svetainėse.

Vadovaujamės Pareto principu - skiriame ypatingą dėmesį problemoms, kurias išsprendus gautume didžiausią efektą.

SEO auditas leidžia atrasti tiek technines, tiek turinio klaidas ir jas ištaisyti.

Turinys

Turinys išlieka itin svarbus dėmuo SEO paveiksle. Tinkamas jo pateikimas, atnaujinimas leis pasiekti geriausių rezultatų.

Dirbame ne tik kurdami naują, bet ir atnaujinadami seną, kokybišką turinį. Šio bendro darbo dėka galime pasiekti geriausių rezultatų savo klientams.

Naudojami SEO įrankiai

Naudojame rinkoje patikrintus įrankius

Klientai dalijasi

Atsiliepimai apie teikiamas SEO paslaugas

Geriausi SEO specialistai vengia šių klaidų

Ieškodami kokybiškai dirbančių SEO specialistų atkreipkite dėmesį į šias pagrindines galimas klaidas

Turinyje per daug ir nenatūraliai naudojami raktažodžiai. Tinkamas ir teisingas raktažodžių pateikimas tekste užtikrins tinkamą optimizavimą.

Nepatyrę SEO specialistai gali per daug susikoncentruoti ties raktažodžių įterpimu į tekstą, ignoruodami svarbius turinio kokybės aspektus arba natūraliai atrodantį tekstą. Tai dažniausiai lemia per didelį raktažodžių tankį, kuris gali būti laikomas spam’u.

Patyręs SEO specialistas neturėtų nauodoti daugiau nei 1% raktažodžių tekste. Jei turite 1000 žodžių išsamų tekstą raktažodžiai jame neturėtų viršyti 10 kartų. 

Be abejo kaip visuomet reikia analizuoti nišą, konkurentus ir stebėti bei vertinti kokio ilgio tekstus ruošia jūsų konkurentai ir kiek juose yra naudojamų raktažodžių bei jų variacijų. Kokybiškas ir profesionaliai SEO specialisto optimizuotas tekstas neturi būti progrūstas raktažodžių. 

Norint pasiekti greitų rezultatų pasiduodama pagundai pirkti pigias ir nekokybiškas atgalines nuorodas.

Kompetetingas SEO specialistas sudarys raktažodžių optimizavimo planą bei strategiją kaip tai pasiekti.

Pradėkite nuo jums aktualiausių raktažodžių (ir jų klasterių) ir siekite rezultatų po truputį.

Geriausi SEO specialistai pasiūlys skirtingo tipo atgalines nuorodas, kurios atrodys natūraliai ir kurs didžiausią naudą jūsų verslui. 

Jei renkatės SEO specialistą paklauskite jo kas yra geriau – viena autoritetinga nuoroda iš patikimos svetainės ar daug galimai autoritetingų nuorodų iš neaiškių ir nepatikimų tinklapių? Atsakymą greičiausiai patys jau numanot, tad ir žinosite kokį jį turi pateikti patikimas specialistas. 

Vidinių nuorodų tinklas tampa vis svarbesnis SEO optimizavime. Ypatingai nedideli puslapiai gali pasiekti teigiamų rezultatų greitai tinkamai išnaudodami vidines nuorodas. Tai juk taip paprasta.

Geriausi SEO specialistai ne tik jums pasiūlys kurti atgalines nuorodas, bet šiuo atveju ir vidines.

Svarbu, kad vidinių nuorodų nebūtų per daug viename puslapyje, jos būtų skirtingų tekstų (anchor) ir atlėptų optimizauojamus raktažodžius.

Mes patariame naudoti 3-5 vidines nuorodas į susijusius puslapius. Būtų gerai, kad viena jų kreiptų į titulinį puslapį, o likusios į tematiškai susijusius tinklapio puslapius. 

Svarbu, kad nuorodos būtų išsamios. Patikimas specialistas jums lieps pamiršti „paspaukite čia”, „daugiau”, „sužinokite čia” ir panašaus tipo nuorodas, kurios neperduoda jokios naudos puslapiui į kurį kreipiate. 

Nesistengiant suprasti kliento verslo specifikos, o tik orientuojantis į SEO procesus nukenčia rezultatai.

Supratimas ateina su laiku ir bendru darbu. Tad būtina suprasti kliento sritį, didžiausius sferos skaudulius, esantį slengą ir kitus niuansus.

Taip bus galima dirbti efektyviau ir pasiekti greičiau užsibrėžtų rezultatų.  

Šiuo atveju svarbu, kad klientas kuo daugiau perduotų informacijos apie verslo sferą ir niuansus. 

Įsigilinimas į partnerių nišą taip pat ateina su konkurentų tyrimu ir analizavimu. Taip žinant bendrą rinką ir situaciją joje bus lengviau priimti sprendimus, kurie vestų į priekį. Apie konkurentus sekančiame klausime. 

Nekreipiant dėmesio į konkurentus labai apsunkinamas darbas.

Žinodami konkurentų raktažodžius, atgalinių nuorodų kiekį, tipą ir kitus niuansus galima dirbti efektyviau ir tiksliau parengti savo tinklapio SEO strategiją. 

Galų gale žinant konkurento konkretaus puslapio žodžių, raktažodžių, atgalinių nuorodų kiekį bus aiškiau kaip su juo konkuruoti. 

Žinoti situaciją ir padaryti geriau – tokiu principu vadovaujamės dirbdami SEO. 

Naudodamiesi Ahrefs įrankiu sužinome pagrindinius konkurentų raktažodžius, išorinių nuorodų kiekį, kurie puslapiai turi jų daugiausiai, kurie puslapiai turi daugiausiai vidinių nuorodų. Taip pat matome kokius raktažodžius konkurentai naudoja nuorodų tekstuose (anchor). 

Pagal šią informaciją galime nustatyti kaip tikslingiau konkuruoti su konkrečiu puslapiu – ar tai daryti atgalinių nuorodų, ar teksto optimizavimo pagalba.

Matome ar konkrečiu atveju vidinis SEO ar išorinis SEO padės pasiekti rezultatų. 

 

 

 

 

 

Nepatyrę specialistai dažniausiai būna linkę susitelkti dėmesį tik į paieškos variklių algoritmus, ignoruodami vartotojų patirties svarbą.

Kalbame apie netinkamą puslapio struktūrą, nepatogų naudojimą ir blogą vartotojų patirtį, o tai galiausiai gali turėti neigiamos įtakos SEO.

Vartotojas radęs tinklapį paieškos svetainėje, bet dėl nepatogaus svetainės dizaino ar išdėstymo greitai palikęs ją siųs paieškos svetainėms signalus, kad svetainė nekuria jam naudos ir galų gale puslapio reitingai kris. 

Visuomet patariame klientams kaip galime tobulinti svetainę, jos pagrindinius puslapius ar kategorijas.

Internetinių svetainių analizė leidžia tokio tipo klaidas atrasti, panaikinti ir pasiekti gerų rezultatų ne tik SEO srityje, bet ir pardavimuose. 

Geriausi SEO specialistai visuomet jums patars kreipti dėmesį į vartotojo patirtį ir kiek įmanoma ją labiau gerinti. 

Kad ir koks geras bei optimizuotas bus jūsų tinklapio turinys, jei turėsite techninių problemų bus labai sudėtinga pasiekti aukštumų paieškoje. 

Google vis daugiau dėmesio skiria svetainės greitam užsikrovimui ir gerai vartotojo patirčiai. 

Tad svabu užtikrinti, kad svetainė iš techninės pusės veiktų tinkamai ir greitai. 

Kaip veikia jūsų tinklapis galite pamatyti pasinaudoję nemokamu įrankiu

Technines klaidas bei vidinio SEO problemas dažniausiai atrandame naudodami ir ScreamingFrog įrankį. 

Jo pagalba atrandame sulūžusias nuorodas svetainės viduje, dublikuotą turinį, trūkstamas meta žymas ir kt. 

Kuo galime padėti?

Reikalingos profesionalios SEO specialisto paslaugos?
Susisiekite ir aptarkime kaip galime padėti Jums siekti verslo tikslų.

El. paštas

info@develio.lt

Paskambinkite

+370 615 14 712

Seo paslaugos

Dalijamės partnerių sėkme

Crypto betting

+148% organinio srauto augimas

Dirbdami su šiuo klientu per pirmus tris mėnesius pasiekėme +148% paspaudimus iš organinio srauto vartotojų.
Džiaugiamės pasiektais rezultatais, nes tai pavyko padaryti itin konkurencingoje kripto lošimų srityje. Iš pradžių atlikome SEO auditą, ištaisėme klaidas, kurioje galimai trukdė siekti tikslų. Taip pat pasirinkome long tail raktažodžių strategiją, vertindami raktažodžių sudėtingumą. Toliau kūrėme skirtingiems raktažodžiams atgalines nuorodas, atnaujinome esamą turinį jį papildydami.

Kokia yra SEO nauda?

SEO paslaugos yra būtinos šiuolaikiniam verslui, kuris nori tvariai ir efektyviai konkuruoti internete.

Daugiau lankytojų

Pagerintas matomumas paieškos rezultatuose pritrauks į jūsų tinklapį daugiau lankytojų, kurie gali virsti potencialiais klientais arba skaitytojais. 

Verslo autoritetas

Geresnis paieškos reitingas didina verslo patikimumą ir autoritetą. Vartotojai nuolat matydami jūsų tinklapį aukštai paieškos rezultatų puslapyje vertins kaip patikimą ir autoritetingą verslą.

Investicijų grąža 

SEO specialisto darbas atsipirks ne iš karto, o ilgalaikėje perspektyvoje (3-6 mėnesių laikotarpyje). Tai leis pritraukti vartotojus į jūsų svetainę ir auginti verslą bei pajamas.

Remiantis „Statista” duomenimis, pagrindiniai kanalai, per kuriuos vartotojai pateko į elektronines parduotuves ir pirko:

  1. Organinė paieška (pvz., Google paieška) – apie 33% vartotojų.
  2. Socialiniai tinklai (pvz., Facebook, Instagram) – apie 23% vartotojų.
  3. Tiesioginė srautas (kai vartotojai tiesiogiai įves elektroninės parduotuvės URL) – apie 19% vartotojų.
  4. El. laiškai (nuorodos iš reklaminės el. laiškų kampanijos) – apie 18% vartotojų.
  5. Reklama (pvz., Google AdWords, Facebook reklama) – apie 7% vartotojų.
  6. Kita (įvairios reklamos, nuorodos iš partnerių svetainių ir kt.) – apie 7% vartotojų.
 
 

Užtikrinę vartotojų srautą iš organinės paieškos turite didžiausius šansus parduoti internete. 

Išvada dėl SEO specialisto naudos

SEO specialistas yra ne tik techninis ekspertas. Jis yra jūsų verslo augimo partneris.

SEO specialisto įgūdžiai ir pastangos gali pakeisti jūsų internetinio puslapio trajektoriją, padidinant matomumą ir suteikti konkurencinį pranašumą.

Tai yra investicija į sėkmę, kuri atneš ilgalaikę naudą jūsų verslui, nes būsite ne tik geriau atrandami potencialiems klientams, bet ir darysite viską, kad jie turėtų geriausią įmanomą patirtį jūsų tinklapyje. 

Tikiuosi, kad šis įrašas padėjo atsakyti į klausimą „kas yra SEO specialistas” ir kaip jį išsirinkti, kaip dirbti kartu, ko tikėtis ir t.t.

Jei jūsų verslui yra reikalingos SEO paslaugos, visuomet laukiame jūsų laiško ar skambučio. Suteiksime profesionalią paglbą, patarsime ir kartu spręsime kylančius iššūkius. 

Susisiekite dėl SEO specialisto paslaugų

Parašykite mums laišką

Pasidalinkite su kokiais iššūkiais susiduria Jūsų verslas ir kaip SEO specialistai gali jums padėti. 

Aptarkime SEO paslaugų poreikį

Nemokama konsultacija

Aptarkime Jūsų poreikius nemokamos konsultacijos metu