Kaip sumažinti atmetimo rodilį 20–30 %

atmetimo rodiklis - kaip jį sumažinti

Kas yra atmetimo rodiklis el. prekybos svetainėje ir kaip jį sumažinti?

Atmetimo rodiklis – tai procentas vartotojų, kurie išeina iš jūsų svetainės apsilankę tik viename puslapyje. Įprastai marketingistų tarpe jis įvardijamas kaip bounce rate.

Keli scenarijai, kurie laikomi atmetimu:

  • Peržiūrėjęs vieną puslapį, vartotojas paspaudžia mygtuką Atgal.
  • Vartotojas išeina iš naršyklės peržiūrėjęs vieną puslapį.
  • Vartotojas, peržiūrėjęs tik vieną jūsų svetainės puslapį, spustelėja ir patenka į kitą svetainę, kuri nukreipia jį kitur.

Anot, CXL, vidutinis el. prekybos parduotuvių atmetimo rodiklis yra 45,68%

Kodėl tai kenkia?

Yra dvi pagrindinės priežastys, dėl ko atmetimo rodiklis (bounce rate) kenkia el. parduotuvėms.

  • Pirmia – tai reiškia, kad kažkas neįsigijo jūsų prekės. Jie tiesiog išėjo, kol neįtikinote jo pirkti.
  • Antra, kuo didesnis ir prastesnis jūsų atmentimo rodiklis tuo mažiau sulauksite vartotojų ateinančių iš paieškos svetainių. „Google“ mato ir supranta, kad vartotojui nebuvo naudingas puslapis ir taip ji mažina jūsų autoritetą ir paieškos pozicijas pagal konkrečius raktažodžius. Šiuo atveju jums gali padėti profesionalios SEO paslaugos, kurias teikiame.

Blogiausias atmetimas yra tada, kai žmonės ateina į jūsų svetainę ir išeina pabuvę joje vos kelias sekundes. Tai reiškia, kad jie atsidūrė netinkamoje vietoje.

Tai vartotojai, kurie greitai ateina ir išeina išbuvę viename puslapyje, nesvarbu, ar jie lygina pirkinius, ar ne. Tai kaip užsukti į fizinę parduotuvę, užmesti akį ir supratus, kad ne ten pataikėte iš karto išeiti.

Taip pat verta paminėti, kad visos svetainės atmetimo rodiklis nebus labai naudingas jūsų analizei, ypač jei jūsų svetainėje yra daug skirtingų tipų puslapių.

Nevertinkite svetainės bendro atmetimo rodiklio. Skirtingos prekės el.parduotuvėje natūraliai gali turėti skirtingus atmetimo rodiklius. Pigi ir dažno vartojimo prekė bounc’ins mažiau nei tai darys brangi ir rečiau įsigijama prekė.

Patariu žiūrėti:

  • skirtingų puslapių,
  • puslapių tipų ir
  • šaltinių per kuriuose atėjo vartotojas atmetimo rodiklius.

Tinklaraščio įrašai beveik visada rodo didesnį atmetimo rodiklį nei jūsų produktų puslapiai. Tai normalu, nes vartotojas atėjo paskaitė ir greičiausiai išėjo toliau rinkti informacijos. Galbūt jis dar nėra pirkimo etape.

Jei jis atsidūrė jūsų produkto puslapyje, greičiausiai jo intensija yra įsigyti prekę ir daugiau galimybių, kad jis neišeis iš puslapio. Nebent jo netenkina jūsų puslapio turinio kokybė, naršymo patogumas, produkto kaina ir pan.

Šį kartą trumpai aptarsiu kaip pagerinti atmetimo rodiklį, kad gautumėte daugiau pardavimų.

Optimizuokite produktų puslapius

Produkto puslapis yra viena iš svarbiausių jūsų svetainės vietų. Tai paskutinė kliūtis tarp potencialaus kliento ir kliento.

Galimi klientai skaito apžvalgas ir prekių specifikacijas, priimdami sprendimą pirkti.

Kokios spalvos turi būti mygtykas?

Dažnai marketingo specialistai per daug išskiria mygtuką „įdėti į krepšelį“, kuris turi būtinai būti raudonos spalvos jei didesnė dalis pirkėjų moterys, ar mėlynas jei prikėjai vyrai.

Bet ar tikrai jų mygtuko spalva turi tokią didelę svarbą?

ConversionXL atliko tyrimą, kurio metu nustatė, kad mygtuko spalva savaime neturi didelės įtakos.

Tačiau, palyginti su likusiu svetainės dizainu, įtaka gali būti. Turiu omenyje, kad pagrindiniai mygtukai turi kontrastuoti su likusiu svetainės dizainu.

Atsiliepimai

Kai kalbame apie atsiliepimus produkto puslapyje, vis dar dažnai pastebime, kad jie yra paslėpti ir nepublikuojami, bijant, kad blogi atsiliepimai atgrasys potencialius pirkėjus nuo pirkimo.

Tačiau realybė yra dažnai yra kitokia.

  • Pirma, jei teiksite kokybiškas prekes ar paslaugas, pirkėjai nepaliks daug neigiamų atsiliepimų. Žmonių yra visokių, gali būti ir jų patirtys ne vienodos. Neigiamų atsiliepimų visuomet pasitaikys. Svarbu, kad tai netaptų tendencija.

Galiausiai net 77,3 % vartotojų teigė, kad atsiliepimai turėjo teigiamos įtakos jų apsisprendimui pirkti.

Tad pagalvokite kaip galite rinkti pirkėjų ar klientų atsiliepimus ir juos publikuoti produktų puslapiuose.

Šį kartą tiek. Jei manote, kad jūsų elektroninė parduotuvė parduoda per mažai, pasikalbėkime.

Mumis pasitiki

Prisijunkite prie jau mus pasirinkusių

Susisiekime

Parašykite mums laišką

Pasidalinkite su kokiais iššūkiais susiduria Jūsų verslas ir kaip galėtume jums padėti. 

Aptarkime

Nemokama konsultacija

Aptarkime Jūsų poreikius nemokamos konsultacijos metu