Kas yra raktažodžiai ir kaip juos išnaudoti?
Raktiniai žodžiai dažnai painiojami su „paieškos terminais“ ir naudojami pakaitomis, net ir SEO. Techniškai tai neteisinga, nes paieškos terminai yra terminai, kuriuos žmonės įveda paieškos sistemose, o raktiniai žodžiai yra terminai, į kuriuos turinio kūrėjai taiko savo turinyje arba pagal kuriuos siūlo kainas paieškos skelbimuose.
Kodėl raktažodžiai yra svarbūs?
Jei norite, kad jūsų svetainė sulauktų srauto iš organinės paieškos (Google), labai svarbu savo puslapiuose naudoti konkrečius raktažodžius.
Raktiniai žodžiai sujungia žmonių naudojamus paieškos terminus su tinklalapiais, kurie yra gerai optimizuoti pagal šiuos raktinius žodžius. Štai kodėl raktinių žodžių tyrimas yra vienas iš svarbiausių paieškos sistemų optimizavimo aspektų.
Kaip išnaudoti raktinius žodžius?
Norėdami kurti vartotojų srautą į savo svetainę, turėsite juos naudoti savo tekstuose. Trumpai aptariame ką reikia žinoti apie šiuos dalykus:
Raktažodžiai turinyje
Turinio optimizavimas pagal tikslinius raktažodžius žodžius yra bene svarbiausias puslapio SEO paslaugų aspektas.
Kaip ir kur reikia naudoti raktažodžius puslapyje norint reitinguotis aukščiau paieškoje:
- Naudokite pagrindinį raktinį žodį puslapio pavadinime ir H1 žymoje
- Tinklaraščio URL naudokite tą patį raktažodį
- Naudokite raktažodį meta aprašyme arba su juo susijusius žodžius.
- Rašykite tekstą taip, tarsi jūsų raktinis žodis būtų tema, o ne tikslus žodis – rašykite įtraukdami sinonimus, susijusius žodžius, potemes ir kt.
- Įtraukite raktinį žodį į vaizdo ALT žymą
- Pridėkite vidines nuorodas su atitinkamais nuorodos tekstais, kuriame būtų naudojamas raktažodis.
DUK
Kas yra long-tail raktiniai žodžiai?
Ilgieji raktiniai žodžiai yra pagrindinės frazės arba raktiniai žodžiai, kurių paieškos apimtis mažesnė nei kitų susijusių raktinių žodžių panašia tema. Dažniausiai jie yra konkretesni ir mažiau konkurencingi nei trumpi raktiniai žodžiai. Pavyzdžiui, „Ar meditacija padeda užmigti? yra ilgasis raktinis žodis, o „meditacija“ yra trumpas raktažodis.
Kokie yra pagrindiniai ir antriniai raktažodžiai?
Pagrindinis raktinis žodis yra pagrindinis raktinis žodis, pagal kurį optimizuojamas puslapis. Jis turi didžiausią srauto potencialą tarp susijusių raktinių žodžių.
Antriniai raktiniai žodžiai yra bet kokie kiti raktiniai žodžiai, glaudžiai susiję su pirminiu paieškos terminu, pagal kurį taikote savo puslapyje. Jūsų turinys turėtų būti optimizuotas pirminiams ir antriniams raktiniams žodžiams.
Pavyzdys: klozetas ir pakabinamas klozetas gali būti pirminio ir antrinio susijusių raktažodžių puikus pavyzdys.
Kas yra meta raktažodžiai?
Meta raktažodžiai yra HTML metažyma, kuri suteikia informacijos apie žodžius, su kuriais puslapis turėtų būti susietas su paieškos sistemomis. 2009 m. Google nustojo naudoti meta raktažodžius kaip reitingavimo veiksnį.
Kas yra raktiniai žodžiai?
Paieškos variklio rinkodaroje raktiniai žodžiai yra terminai, kuriuos bandote pateikti paieškos sistemose, pvz., „Google“. Taigi galite pritraukti vertingo srauto į savo svetainę ar fizinę vietą.
Šis raktinio žodžio apibrėžimas apima dvi kategorijas:
- SEO raktiniai žodžiai: raktiniai žodžiai, pagal kuriuos optimizuojate paieškos varikliams (SEO). Tai reiškia, kad bandote pasirodyti natūraliuose (nemokamuose) rezultatuose.
- PPC raktiniai žodžiai: paieškos terminai, kuriais taikote per mokėjimo už paspaudimą (PPC) paieškos kampanijas. Tai reiškia, kad bandote pasirodyti remiamuose (mokamuose) rezultatuose.
Pavyzdžiui, juvelyro raktiniai žodžiai gali būti „užsakomi sužadėtuvių žiedai“. Nes jie parduoda šiuos produktus ir nori būti matomi, kai žmonės jų ieško.
Kodėl svarbūs raktiniai žodžiai?
Raktiniai žodžiai yra svarbūs, nes paieškos sistemos juos naudoja ieškodamos atitinkamo turinio, kuris būtų rodomas paieškos rezultatuose.
Iš esmės, jei tinklalapyje ir (arba) reklamos kampanijoje tinkamai vartojate terminą „sužadėtuvių žiedai“, labiau tikėtina, kad paieškos variklis manys, kad jis yra tinkamas ir, kai kas nors jo ieško, įvertins jį aukštai aukštai paieškos puslapyje.
Ir tai yra labai svarbu. Kadangi vartotojai daug labiau linkę spustelėti pirmuosius rezultatus Google paieškos puslapiuose (SERP).
Be to, raktinių žodžių tyrimas (raktinių žodžių radimo ir analizės procesas) leidžia nustatyti populiarias paieškos temas. Tai reiškia, kad galite kurti turinį ir naujienas, atitinkančius jūsų tikslinės auditorijos poreikius.
Kaip rasti raktinius žodžius
Galima sugalvoti raktažodžius patiems. Ir pasisemti idėjų iš paieškos sistemų ar konkurentų svetainių.
Tačiau geriausias būdas rasti raktinius žodžius yra raktinių žodžių tyrimo įrankiai. Tam puikiai tinka nemokamas Google keyword planner įrankus.
Jis leidžia ieškoti raktinių žodžių duomenų bazėse, matyti jų konkurencingumą, paieškų per mėnesį kiekį ir kt. Taigi, greičiau ir lengviau rasti atitinkamus raktinius žodžius. Ir sunkiau praleisti ką nors svarbaus.